יום חמישי, 13 במרץ 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 22

חורף איזה כיף :}
איכשהו הוא תמיד מגיע בתקופה שכבר צריך להיות מזג אוויר יותר אביבי .
אבל לא נורא גם ככה אני בתקופה של בחינות .

אבל זה לא משנה לי כי אני מאושרת ,סוף סוף אחרי שנה שרציתי את שידת האלכס המפורסמת היא שלי [תמונות בסוף הפוסט ] אז החלטה דרך להתחיל בחגיגות היום הולדת [למרות שיש לי עוד חודש ...].

וניגש לעניין :

שמפו של מישל מרסייה -לשיער שעבר החלקה ,השתמשתי בו בעבר ,חזרתי אליו לאחרונה ,למרות שעכשיו הוא פחות מתאים לי בגלל הגוונים . בעבר כתבתי על מוצרים שונים בסדרה, וניתן לקרוא פה ופה.
אריזה -שחורה ועליה כיתוב ירוק האריזה יוקרתית במראה  שלה, מכיל כמות של 500 מ"ל .
המרקם -ג'לי
המוצר לא נוסה על בע"ח.
כן שמתי לב שהוא מוריד נפח ,אבל קצת מייבש לכן כדי לשים מרכך/מסיכה בעיקר בקצוות .

דאודורנט של גרנייה- אשר נשלח אליי מהחברה בעקבות הפוסט ,חייבת לציין לטובה את השירות של גרנייה ,זה רק מראה עד כמה השירות לקוחות באמת תורם למוניטין של החברה.
אהבתי את המנגנון הנעילה אשר נמצא בגב האריזה וריח טוב שנישאר [בכל זאת ממליצה לשים בתיק כדי להתרענן במהלך היום ].
הסדרה הזאת מגנה על הבגדים מפני כתמים ,מוצר מומלץ בעיקר במבצעים .
מכיל כמות של 150 מ"ל.

מברשת למיקאפ qingni 821a -את המברשת הזאת קניתי בפעם השנייה ,בפעם הראשונה קניתי והייתי מרוצה .
רציתי שתהייה לי עוד מברשת ,אחת שתהייה לשימוש של מייקאפ והשנייה לקרם פנים.
הראשונה הייתה מוצלחת ואילו המברשת הזו ממש סיפור אכזבה .
ההברגה שלה זזה ויש לה נשירה מטורפת .
לאחר מספר חפיפות וניסיונות להצלת המצב ,הגעתי למסקנה שלפעמים צריך לוותר,ומה שלא הולך לשימוש הולך לפח.
מחירה כעשרה שקלים ואני חושבת שהיא נרכשה בlady care .

איילנר טוש של lady care - זהו האיילנר טוש הראשון שרכשתי ,מבחינת אחיזה הוא נוח, אבל לוקח לו הרבה זמן להתייבש וקורה שהוא נמרח בעפעף וזה ממש לא נעים ולא יפה .
בנוסף הצבע דיי חלש וצריך לעבור פעמיים /שלוש .
מכיוון שהוא אצלי מעל לחצי שנה ניסיתי לעבור איתו מספר פעמים על היד כדי להמחיש את הדיוק שניתן ליצור איתו.
כמובן שבהתחלה הצבע יותר דומיננטי וכהה יותר ובתמונות הוא חלש יותר כי הוא אצלי הרבה זמן.
השתמשתי בו פעמים אחדות מחירו 9.9 ש"ח.



 יש משהו שחשוב לי לציין :
אני רושמת את דעתי האישית על מוצרים ,יכול להיות שמה שאני אהבתי מישהי אחרת לא תאהב ולהפך.


ואיך אפשר בלי שידת האלכס המדהימה שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה