יום חמישי, 24 באפריל 2014

פינת הלק

עבר הרבה זמן מאז שכתבתי על לקים בפעם האחרונה ,רוב הבלוג עסק במוצרים שסיימתי ודיי התגעגעתי לפוסטים מסוג זה .
מכיוון  שהיה לי יום הולדת התחדשתי במספר מוצרים,[שפוסט התחדשויות יגיע בקרוב יש למה לצפות :},  מכיוון שבקרוב אני טסה בפעם הראשונה בחיי [ומרגשת מאוד מאוד מאוד מאוד ] לא הגזמתי בקניות, כדי שאני יוכל לרכוש מוצרים חדשים בחול כי בכל זאת צריך להשאיר כסף במיוחד למלאי של מסקרות כי זה המוצר שנגמר לי ומתוך אוסף של יותר מ6 מסקרות נשארתי עם אחת .

וגם זה הולך להיות טיול של לפני הצבא, אני כל  כך מקווה שיהיה לי הזדמנויות לכתוב בזמן  השירות ..
הפוסט היום יעסוק ב4 לקים שהכי אהבתי החודש ,יש לי אוסף דיי מכובד של כ100 לקים [שהולך ומצטמצם לו בעקבות סינונים ] ויוצא שאני מחליפה די הרבה אבל יש את החרושים האלה שאני תמיד אוהבת לחזור אליהם בתקופה מסוימת לפעמים זה בגלל הגוון,הצבע או העמידות .אז אני אשתדל כל חודש לעדכן במספר לקים שיש לי :}

חלק מהגוונים מתאימים יותר לעונת הקיץ וחלק יותר לעונת החורף  אבל אהבתי אותם באותו רגע וזה הכי חשוב .
*יש לצייו שהביקורת על הלקים נעשתה כאשר לא השתמשתי במייבש /top 
 לק של תפוח הראשון שניסיתי של החברה, בגוון מספר 20 -party mango  מן כתום אדום מיוחד ,מתאים לפתוח את עונת הקיץ החמימה , הגוון מאוד יפה ומחמיא .
שתי שכבות הגיעו לתוצאה אטומה אבל המברשת קצת שמנמנה מידי לטעמי ,זמן ייבוש ארוך  וכבר לאחר יום שמים לב בדהייה של הצבע וללק שעולה הרבה ציפיתי ליותר .דיי התאכזבתי ואני לא חושבת שאני ירכוש עוד לקים של החברה .
מחיר 40 ש"ח עבור 16 מ"ל.
 לק אפור של wow cosmetics אחת החברות הלקים האהובות עליי ,המבחר גדול ,תמיד יש גוונים מיוחדים והמחירים נוחים [פחות מעשרה שקלים ].
זה הלק האפור הראשון שלי ,אני בדרך כלל טיפוס של וורוד /אדום  אבל השנה ממש רציתי אפור וזה גוון שהיה קשה לי למצוא וישר פניתי לסניף של wow שבקניון בת ים הדיילות שם מאוד נחמדות והמבחר פשוט וואו .
גוון אפור עכבר מספר 310 מברשת נוחה , אומנם הזדקקתי לשלוש שכבות וכמו שרואים עדיין זה לא הכי אטום.
עמידות של שלושה ימים ומגיע באריזה של 15 מ"ל.


לק של TOP BEAUTY  מספר 80 -את הלק הזה רכשתי בחנות  של מוצרי טיפוח שכונתית, במחיר של חמישה שקלים אחד הקניות המוצלחות שלי,לק וורוד מנצנץ עם שימר כסוף שמצטלם יפיפה ,אומנם יש ללק ריח דיי חזק ואין אישור של משרד הבריאות על גבי האריזה אבל בכל זאת אני אוהבת אותו וקיבלתי עליו המון מחמאות .
מתייבש מהר ועמידות של 4 ימים אבל ! ההסרה די קשה קחו בחשבון .
מגיע בכמות של 20 מ"ל .
וללק האהוב עליי הדובדבן שבקצפת שפרסמתי עליו בקבוצה מכורי איפור ,אומנם לא קשור לאיפור אבל זה הלק הכי טוב שניסיתי בחיי ואני הולכת לרכוש עוד מלא גוונים ממנו .
מברשת סופר נוחה ושונה מכל מברשת שניסיתי עד היום הקצה שלה שטוח כמו בתמונה והעמידות אך תענוג שבוע שקט נפשי :}
מחירו המלא יקר 45.4 שקלים חדשים אבל במבצעים ניתן להשיגו בסביבות ה17 ש"ח לדעתי מאוד שווה .
בכלל השנה זאת השנה הראשונה שניתי מוצרים של החברה ואני מאוד הופתעתי לטובה ושמחה שגיליתי חברה חדשה :}
הגוון מספר 19 ומגיע בכמות של 9 מ"ל 

עד כאן להיום מקווה שאהבתם את הפוסט 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה