יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 40

בזמן האחרון בקושי יוצא לי לעדכן את הבלוג ,תסלחו לי ,אשתדל לעדכן יותר ,יש לי כל כך הרבה על מה לכתוב אבל בקושי יש זמן לנשום ,מרגישה כאילו אני במרתון נגד הזמן ....

לא מאמינה שאני אומרת את זה ,אבל נראה לי שקצת התחלתי להתאפס  בעניין הקניות ,התחלתי לקנות פחות ורק מה שצריך.
פוסט התחדשויות [מהחודשים האחרונים יעלה השבוע] ,.

וניגש לעניין המוצרים שסיימתי :}
 סבון אנטי בקטריאלי לחיטוי בריח pink cotton - של sabon - את חברת סבון אני מכירה הרבה שנים ,אך לא יצא לי לרכוש בחנות עקב המחירים שם  .באחד מימי ההולדת שלי קיבלתי מארז של סבון מאחותי ובו מספר מוצרים בגודל מוקטן.
די התקמצנתי עליהם מכיוון שידעתי שהמוצרים שם לא זולים .
אך אני שמחה שיצא לי לנסות אותם כי לדעתי הם  איכותיים .הג'ל מגיע  בריח נפלא ונקי . בנוסף ,נספג מהר בעור ומשאיר את העור נעים ולא דביק . האריזה מכילה 80 מ"ל אני שמתי בתיק מאוד שימושי ונוח .
מגבוני רענון בריח לבנדר ווניל של sabon - עוד מוצר של סבון ,מגבונים שמתאימים לפנים ולגוף [אני השתמשתי רק לגוף ],ללא אלכוהול ,בעל ריח מדהים שגם שימושים לשים בתיק למקרה הצורך .

 הסבון ניקוי של garnier עם נגזרת פחם כבר הופיע בבלוג פעם אחת ונראה לי שיופיע עוד הרבה ,סבון מצוין שמנקה,מטהר וכן עזר להפחת הפצעונים מומלץ מאוד לעור פנים שמן .
עוד מוצר של garnier -מסיר איפור עמיד במים 2 ב1 לעור רגיש ,מוריד ביעילות שאריות מסקרה ,איילנר עמיד וכל איפור עמיד אחר ,הוא כן שומני ולכן אני עוברת עם צמר גפן נקי כדי לספוח את החומר שנשאר .
מוצר שעושה את העבודה ולא יקר . 60 ש"ח לפני מבצעים ותמיד יש מבצעים .
המדבקות של beautycare גם הופיעו בעבר בבלוג
 קרם ידיים בריח דובדבן של aveo קרם שנקנה בגרמניה  ברשת muller ,אחד המוצרים שאני מתחרטת שלא רכשתי עוד ,הריח שלו מדהים ,הקרם נספג מהר ולא שומני מאוד מומלץ למי שתבקר בחנות .
ומגרמניה לישראל - סבון גרגירים של laline-מכיל מלחים מים המלח,וויטמין e,בריח coconut vebena - הופיע בפוסט התחדשויות,מנקה את העול ,הגרגירים מעט גסים אבל מתרככים עם המים .
בושם שנרכש ברשת beautycare של sharpay's fabulous adventure - הדמות אותה אני זוכרת מימי היי סקול מיוזיקל.
הבושם מגיע בגרסת e.d.t בכמות של 50 מ"ל ,הריח מתוק דומיננטי. אך מבחינת עמידות לא מחזיק יותר מעשרים דקות .
אני השתמשתי בו על מדים כדי שייתן להם ריח טוב או סתם להתרענן במהלך היום .[לא ארכוש אותו שוב מכיוון שאני מעוניינת בבשמים יותר עמידים ].
את מחירו שכחתי לצערי .
מי גוף מבושמים בריח rich של sacara - גם הופיע בפוסט ההתחדשויות ,ריח מתוק ששימש אותי גם בתור בושם,גם כתחליף לקרם גוף וגם לשים על מדים . ריח נעים שנספג מהר אומנם לא עמיד אבל לפחות עושה ריח טוב.
   

 שלושה מוצרים שלא היה קשה לסיים אותם והם :
שפתון עמיד של דנה ביוטי [לגבי מספר לא זוכרת 1נמחק] ,נמרח בקלות מידי,מה שדורש חידוד לעיתים תכופות בנוסף,לא עמיד ומספיק שתשתו מים בשביל לראות איך הוא זולג מהשפתיים בצורה לא יפה כלל .
די מבאס כי הגוון שלו בורדו מהמם .
עפרון עיניים של maybelline גוון 45 rusian green - פיגמנט חלש ,צריך לעבור מספר פעמים ובנוסף גם לא עמיד .
עפרון של kiko בגוון סגול לילך יפיפה מספר 103 ,את העיפרון קיבלתי מתמנה מחברה וגם סומק ובנוסף אני קניתי גלוס של החברה בגרמניה או צרפת  [לא זוכרת בדיוק איפה ] .השתמשתי בו בעיקר לתיחום עליון .הבעיה בו שהוא מתפור וזה מעצבן .
שמפו צובע של שוקי זיקרי -נקנה אי שם ,בהתחלה חששתי מהשימוש בו כי הוא מוצר שכבר לא בשוק ,צובע תשיער לצבע בהיר יותר [גוון קרמל ] מוצר מוצלח שעזר לי להבהיר את הצבע הכהה שהיה לי .
נישאר לי עוד אחד ממנו שלם .
מרכך מטפח של loreal paris -לשיער צבוע או גוונים משאיר את השיער רך ,מבריק וסופר נעים  מומלץ לשיער צבוע .
מתכננת לקנות עוד מוצרים לשיער של loreal .
ששמפו לברק קורן של הוואי - על המרכך כתבתי בעבר ,לצערי עושה לי תשיער מאוד שומני ,אני משתמשת בו לשטוף חזיות או לנקות מברשות איפור .



עד כאן הפוסט להיום מקווה שאהבתם :}
זהו פוסט אחרון בסדרה לשנה 2014 

2 תגובות:

  1. פוסט נהדר ומוצרים נהדרים! שתהיה לך שנת 2015 מעולה! :)

    השבמחק