יום ראשון, 31 במאי 2015

לקנות או לא לקנות ?פוסט 49

 שבוע טוב לכן קוראות יקרות שלי .

ככל הנראה היום יצאו שני פוסטים [או שאחד יצא מחר ].
הפוסט השני זה פוסט התחדשויות לחודש מאי שכולל 3 אתרים שהזמנתי מהם בפעם הראשונה .




מרכך מטפח של loreal paris - מרכך שמיועד לשיער יבש .
כן הרגשתי שהשיער יותר נעים ופחות יבש .
מאוד אהבתי.



ברונזר של beautycare   one touch bronzer-שלי מספר 01 -הברונזר הראשון שלי ,הגוון שלו חום כהה אך אחרי כמה שעות הוא הופך לכתמי בעור.
קל לטשטש אותו  .הגוון שלי הוא מט ,הפיגמנט שלו חזק ולכן צריך לעבוד איתו ביד עדינה.








עוד נר נגד יתושים נגמר לו ,גו הוא של fox home הפעם בשם citronella כן הייתה הקלה בכמות היתושים .

ג'ל
ניקוי פנים עם תמצית ורד צרפתי [לעור מעורב עד שמן ] של gade -הנוסחה הייחודית מכילה תמציות ורד צרפתי ,פלומריה וצמח המרווה בשילוב תמצית פרי האשכולית וויטמינים ,המסייעים בטיהור עור ומותרים אותו רך ורענן .
הג'ל איינו מכיל פרבנים.
השתמשתי בו בעיקר בבוקר כי בתור מסיר איפור הוא לא עשה עבודה יסודית .
לא הרגשתי שינוי בעור לא  לטובה ולא לרעה .
אני מחפשת סבון פנים שמנקה יותר יסודי את הפנים ולכן לא ארכוש אותו שוב.







לק של gade מספר 80 nude luxe -גוון ניוד ספק ורוד ספק לבן .
 עמידות של יומיים חרשתי עליו בצבא ותסלחו לי אבל לא היה לי תמונה יפה שלו על הציפורניים .


שפתון ליובש של life תות וקצפת-  לצערי הוא כמו הגרסה הקודמת [מבחינת הצבע]  בצבע מאוד הפריע לי ולכן לא ארכוש אותו שוב.

דאודורנט של paris hilton -קיץ חם ואני כל הזמן בניסיונות למצוא מוצרים טובים .
זה המוצר היחידי פה שנישאר כמחצית מהחומר .
הוא פשוט לא נגמר !!! האריזה מספיקה למספר חודשים .
נכון הדאודורנט הזה מיועד לגברים ,אך עקב הזיעה וההצטרפות לחדר כושר הייתי חייבת משהו חזק.
הריח עדין ונעים אך לצערי כבר לאחר 3 שעות התחלתי להריח לא טוב .
ולכן נאלץ להיפרד .
*המוצר נרכש בסטרוברינט






וזה הפוסט של המוצרים שסיימתי הפעם ,הפוסט יחסית קצר מקווה שבכל זאת הצלתי לתת מענה .
אשמח לענות על כל שאלה לגבי המוצרים בתגובות .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה