יום שני, 19 באוקטובר 2015

התחדשויות חודש אוקטובר 2015

היי לכן :}

החודש עשיתי בעיקר השלמת מלאי בעיקר למוצרים שבשימוש ביום יום.

נתחיל מהאתר האהוב עליי סטרוברינט
את הסבון של אליזבת ארדן כבר רכשתי באתר ומאוד אהבתי ניתן לקרוא עליו פה .
המוצר השני זה התנסות ראשונה שלי עם מוצרי BLISS ,זהו קרם לילה שאמור לעזור לסימני מתיחה אני קניתי את הגודל המוקטן של 60 מ"ל לרכישה היכנסו לקישור פה.


גם במשביר לצרכן ביקרתי החודש ,את הבושם של LOVE LINE -ROSE רציתי ממזמן ,עוד מהימים שניסיתי את מוצרי הטיפוח מהסדרה במידה ותרצו לקרוא תקליקו פה ,עוד מוצר שהיה ברשימת קניות ואפשר לסמן עליו וי .
סבון בריח קוקוס ויסמין של נקה 7 ,ריח קוקוס משגע מקווה שאני יאהב .


 
 
בביוטייקר - עשיתי השלמות קטנות כמו :מברשת קטנה לשיער מעולה לשים בתיק ,שתי המסקרות החדשות שיצאו לחברה לאחרונה IMPACT LASH +    ו 3D BRUSH  שמעתי עליהן ביקורות טובות [סקירה תגיע בהמשך ].
זוג מברשות מספר 9,מכחול זוויתי מספר 2, האיילנר השחור והמוצלח של החברה ,לסיום עשיתי כרטיס מועדון של החברה בעלות של כ20 שקלים לשנה ,בנוסף מקבלים שני אודמים מתנה 82+72 ושובר הנחה לזברה  .
 

 מימין 82 משמאל 72

עוד חנות אהובה עליי , "כל בו התאומות" בחולון ,רכשתי את המסכת ניקוי מתקלפת לפנים של חברת - FARMASI - המסכה מכילה ויטמין E, ללא פרבנים וסיליקון.
בESSENCE  רכשתי צללית מהקולקציה האחרונה מספר 18 ALL I NEED ,צללית בגוון זהב/כסוף במרקם כרמי ,אני חושבת שהיא הולכת להיות בשימוש יומיומי אצלי .
בסיס למסקרה להעצמת נפח ואורך ריסים ,ראיתי את זה באחד הסרטונים ביו טיוב וברגע שמצאתי בארץ ישר קניתי .

 
בסופר רכשתי את השמפו והמרכך של הוואי -לשיער חסר חיוניות מכיל תמצית מיקרו קריסטלים [מקווה מאוד שהוא ייתן לשיער היבש שלי קצת ברק ].


 גם בכיף התחדשתי בשמפו ומרכך מסדרת הGLOW 
 סופר פארם-
אז הלכתי לרכוש רק את הסבון פנים של אקניל שהייתי חייבת לנסות ועל הדרך התפנקתי בעוד מוצרים
את השמפו והמרכך של STYLE גם רציתי לנסות ולראות האם הוא עומד בכל 10 עשרת הבטחותיו ,ג.ם את מוצרי קליר אנד קליר רציתי לנסות וחיכיתי שיהיה מבצע שווה .
רכשתי את התרחיץ קרם לניקוי עמוק ואת תרחיץ פנים יומיומי לאיזון ברק העור

 
 
זהו לחודש הזה מבחינת רכישות ,שיהיה לכולן המשך שבוע שקט ,שלא יפלו עוד קורבנות לטרור הזה שתקף אותנו לאחרונה.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה