יום ראשון, 13 בדצמבר 2015

לקנות או לא לקנות ? פוסט 62

שבוע טוב לכן  :}
טוב אז סוף סוף מצאתי זמן לעדכן אתכן בעוד כמה מוצרים שסיימתי .

 מבחינת סבוני גוף סיימתי 3 אריזות ,שניים מתוכם שייכים לשופרסל ,אחד בריח מאסק נעים לידיים ,השני בריח פפאיה -ריח טרופי מאוד נעים .
הסבון של נקה 7 בריח וניל -שקד ,ריח מרגיע ונעים .
 מבחינת בישום עוד שני בשמים הגיעו לסיומם .
הבושם של כרסטינה אגילרה הפתיע עם עמידות של מעל 6 שעות , יתאים לבנות שרוצות ריח דומיננטי ,יתאים לחובבות ריחות הפירות ,מאסק ,אמבר ויסמין . כבר הוספתי את הבושם השחור מאותה סדרה לרשימת קניות עתידיות שלי .
לכל מי שאוהבת בשמי גברים או סתם רוצה לפנק את הגב שלה -הבושם 24 KARAT  של ביוטיקייר מעולה , עד כדי כך שלקחתי אותו לאבא שלי ,ריח מתוק ,חזק מזכיר מאוד את ONE MILION המפורסם אני אישית מאוד אהבתי אותו .
מכיוון שהתחלתי לעסוק הרבה בספורט , נדרשתי להחליף את הדאודורנט למשהו יותר חזק ועמיד .
הדאודורנט ICE DIVE -ללא אלומיניום ,נותן תחושה קרירה ועוזר לי לשרוד את האימון .
 עוד אריזה של מדבקות לאף נגמרה לה ואני חייבת לקנות עוד סטוק .
הרופאת עור המליצה לי על התמיסה הזאת של אקנתרים לפצעונים שיצאו לי ,לצערי היא לא עזרה לי ודיי לא אהבתי להשתמש בה ,מרגיש לא הגייני ולא מועיל .
 דוגמית שרכשתי של מיקאפ דרמקול -מיקאפ בעל כיסו גבוה מאוד ,מתאים יותר לערב ,רכשתי שני גוונים כאשר אחד שימש אותי להארות ,לא הכי התלהבתי ממנו בגלל שהכיסוי גבוה מידי בשבילי .
אני מעדיפה כאלה שנותנים מראה אחיד אך לא מסכתי .
עיפרון ג'מבו של GOLDEN ROSE בגוון לבן אולטרה [תסלחו לי לא זוכרת את המספר ]-רכשתי אותו לפני כמה שנים ולאחרונה חרשתי עליו כדי שהסתיים .
הוא לא עמיד [גם מעל פריימר ] וברגע שמטשטשים הוא דוהה שמחה מאוד שהוא נגמר .

ועוד חבילת פדים להסרת איפור נגמרה לה ממליצה  בחום

אחד המוצרים המומלצים של הפוסט [אני מקווה מאוד שאפשר להשיגו עדיין ] הקרם גוף של ללין מסדרת KISS ME -קרם גוף בעל גליטרים קטנים ,בריח TALCY VANILLA ,ריח מתוק ,סופר נעים ,סופר כייפי שיבוא לכן להסניף כל היום [זהירות ריח ממכר ],מועשר בתמציות קמומיל ואלוורה ובוויטמין E.   מחיר הקרם לפני הנחות 44.9 ש"ח ל100 גרם.
פילינג גוף בריח שייק תותים -פוסט מתוק כבר אמרתי ?
סורבה פילינג גוף של BODY SHOP הישראלית ,גרגרים דקים ,ריח מתקתק כמו שאר המוצרים בסדרה שכל כך אהבתי ממליצה .
מוצר אחרון שדי התאכזבתי ממנו היה הקרם המחטב של בליס ,באמת שניסיתי לאהוב אותו אך לא ראיתי כל שינוי הרגשתי כאילו אני שמה קרם רגיל ,אולי צריך להשתמש בו לתקופה קצת יותר ממושכת כדי לראות תוצאות .


עד כאן להיום שיהיה לכן המשך שבוע טוב :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה