יום שלישי, 1 בנובמבר 2016

לקנות או לא לקנות ? פוסט 69

אחרי הביקור שעבר בחנות אלקליל נותרתי קצת מבואסת ,התבאסתי מזה שלא רכשתי עוד מוצרים מקולקציות מוגבלות שהיו בחנות .
הצבתי לעצמי מטרה לסיים 50 מוצרים ורק אז לחזור שוב לחנות [מקווה שזה יקרה במהרה ].
ובקרוב יעלה פוסט על המוצרי איפור שהם הכי בשימוש אצלי שווה לחכות .

 שני בשמים שמאוד אהבתי הגיעו לסיומם ,הראשון של DKNY DELICIOUS NIGHT  [הושק בשנת 2008] נקנה באלקליל .
בושם פרחוני ,חלק מהתווים העליונים הם פמלה ,אוכמניות ופרחי פריסיה ,תווי האמצע הם סחלב יסמין ואיריס .
מאוד אהבתי לשים אותו בשעות הערב .
הבושם השני של ED HARDY  -נקנה באתר סטרוברינט כחלק ממארז .
בושם פירותי ,חמצמץ ומתאים בעיקר לשעות היום .
גם פה חלק מהתווים העליונים זה אוכמניות בתווי אמצע תמצאו מגנוליה ואת פריחת האפרסק.




עוד מוצר שרכשתי בסטרוברי זה הסבון פנים EGG WHITE של   SKIN FOOD שנכון לעכשיו אינו זמין באתר.
סבון עדין ,מזכיר במרקם שלו את אחד הסבונים של שייסיידו שניסיתי בעבר.
מכיל חלבוני ביצה עשירה בחומצה אמינית עם תכונות ניקוי עמוקות .מכיל 150 מ"ל ובעל אריזה נוחה .
על הסבון של גרנייה חפרתי אין ספור ניתן לקרוא עליו פה.
 CLINIQUE -ANTI BLEMISH SOLUTIONS- קרם פנים מאוד קליל שמיועד לעור הסובל מאקנה .
הקרם נספג בקלות ,עוזר לטפל בפצעים קיימים ,מספק לחות קלה אני מאוד אהבתי אותו ובעתיד ארכוש אותו בגודל מלא.
ESTEE LAUDER -ADVANCED NIGHT REPAIR -סרום אולטימטיבי בהשראת מחקר פורץ DNA כדי לעזור להפחתת סימני הזדקנות הנראים לעין ,שומר על העור  מפני התייבשות מומלץ לשימוש אחרי ניקוי פנים ולפני שימוש בקרם לחות .
אז ככה אני בסביבות גיל ה20 מצב אחד צריכה להתחיל לדאוג לעור ומצד שני אין לי סימנים שאני יכולה לתת לכן יותר חוות דעת מכיוון שזה מוצר לא זול ממליצה לנסות לקנות גודל ניסיון או להשיג דוגמית או לשאול מישהי בגיל קצת יותר מבוגר.
 הדאודורנט האהוב עליי של CARELINE לכל אוהבות ריח וניל אתן תעופו עליו !
קרם גוף של SABON  מסדרת GIRLFRIENDS  אומנם זה מהסדרה של הילדות אבל איי למי  היכפת .
יש לו ריח מתקתק בדיוק כמו שאני אוהבת ואריזה כל כך מתוקה .

 שמפו קלאסי לכל סוגי השיער מועשר בשמן זית וויטמין E  של SACARA  בעל ריח  של מספרות ריח מדהים !
הוא קצת מייבש את השיער אז מומלץ להשתמש במסכה טובה .
 עוד סבון גוף של ויקטוריה הגיעה לסיומו מסדרת VERE SEXY NOW עם שימרים  קטנטנים סבון בעל ריח נהדר קצת בוגר אבל אני אהבתי.
עפרון גבות שקניתי בגרמניה או בצרפת אם אני לא טועה קוראים לזה 1864 .
הוא קצת קשה וקשה לטשטש אותו אני פחות אהבתי אבל שמחה שהצלחתי לסיים אותו .



אז זהו להיום שיהיה המשך שבוע מקסים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה