יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

לקנות או לא לקנות ? פוסט 90

היוש
איזה כיף שבאמצע השבוע יש קצת זמן לפוסט חדש
אומנם הפעם הכמות מוצרים קטנה אך עשיתי סדר בחדר והעדפתי כבר לשתף אתכם במוצרים שאני יוכל לזרוק את המוצרים.
סבון גוף של nivea  מועשר בשמן שקדים ריח נעים ונקי .
קרם גוף של crema בניחוח מאסק ריח מאוד נעים יחסית עמיד אני מאוד אהבתי .
בוץ שרכשתי בים המלח את זה ספציפית סיימתי כבר שם מאוד אהבתי יש לי עוד 3 חברות שונות מחכה להזדמנות להשתמש בהם  .

 ספריי לשיער ולגוף של ויקטוריה סיקרט מסדרת very sexy now   מאוד אהבתי את הריח יש בו ריח דומיננטי בוגר ואצילי אומנם הוא לא עמיד אבל עדיין אהבתי .
קרם עיניים של freeze  מאוד אהבתי ,המרקם ג'ל נספג בקלות והגודל מעולה לנסיעות .
 בגזרת האיפור דיי גאה בעצמי שאני מסיימת תמיד אני נהנית לשים את המוצר שסיימתי בצד ולפתוח מוצר אחר במקומו .
הפריימר של catrise  דיי מאכזב לא תורם לעמידות יותר מידי  לא מחליק נקבוביות.
צלליות לעיניים של Maybelline דיי ישנות הצבעים מאוד גיריים ומנצנצים ברגע שמטשטשים אותם הם מתחילים לדהות .
פודרה שכבר כתבתי עליה בעבר גם על הסומק ניתן לקרוא פה 
 שני לקים אחד של life  בגוון 289 עמידות יפה של כשלושה /ארבע ימים
לק של nitza  גוון 16 כבר באותו יום הוא מתחיל להתקלף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה