יום רביעי, 5 בספטמבר 2018

התחדשויות יולי אוגוסט 2018

היוש
איזה כיף ניחוחות של סופש ושל חג בפתח .
אני כל כך אוהבת את חג ראש השנה חג של חופשה :}
זאת השנה השלישית שאני מקדישה לצאת לחופשה בארץ ,לנוח מעבודה ,לנוח מניקיונות ובעיקר לחוות את הארץ .
לפני כשנתיים הייתי באילת ,שנה שעברה בים המלח והשנה בכנרת .
מבחינת מוצרים חדשים דיי הייתי מוגבלת בתקציב בכל זאת סטודנטית ורכשתי בהתאמם לתקציב שהיה לי מוצרים שברשימת הקניות שלי [כן יש לי רשימת קניות ענקית בהתאמם למוצרים שאני רוצה לנסות שבכל מה אני רוכשת על פי הרשימה ].
חלק מהמוצרים קיבלתי מתנה :}

הבן זוג שלי החליט להפתיע אותי וקנה לי שני מארזים מהממים .
אחד מוצרים מוקטנים של סבון שזה סופר מושלם לנסיעות .
ואחד מוצרים של ללין מהדרה הכחולה קרם גוף ,ידיים ,גל הגייני סופר יפיפה.


 
בעקבות פוסט קודם שראיתם כמה מוצרי טיפוח לפנים סיימתי הייתי צריכה לחדש מלאי .
קודם כל רכשתי את המסכה השחורה של לוריאל המיועדת לניקוי אינטנסיבי של העור .
מסכה לפנים של glamglow  כמה חיכיתי לקנות אותה ,כמה המלצות שמעתי עליה רק חיכיתי שתהייה לי את ההזדמנות והאפשרות לקנות אותה .
מדובר במסכת אנטי אייג'יינג מסכה המכילה חימר מצרפת ,עוזר למצק ולהרים את העור.
מסכת זהב של careline שגם עליה קראתי ביקורות לא רעות .
סבון פנים ומסיר איפור של גרנייה שניהם חדשים לי .
חלב פנים ומי פנים של life  שמעתי שהם ממש טובים בתור אחת שמתאפרת על בסיס יום יומי אני מחפשת כל הזמן את המסיר הטוב שמוריד בקלות את האיפור.
סבון פנים ומי פנים של ניוואה לעור בעייתי הסדרה מיועדת לעור צעיר .


 
אז המשפחה שלי הייתה באמריקה והחליטה לפנק אותי בשני שפתונים של ויקטוריה סיקרט ,קרם גוף ומי גוף חייבת לציין שהריח טרופי מדהים.

 
באלי אקספרס הזמנתי ריסים מלאכותיות .

 במשביר רכשתי את השימר הנוזלי של gade .
ספריי לשיער של וולה [הרבה פעמים אני עושה קוקו ומעדיפה שיהיה מסודר מבלי שיער קופצני הספרי עוזר לי להגיע לתוצאה שאני רוצה ].

 בללין רכשנו אני ואמא שלי כל אחת קנתה לעצמה את הריחות האלה אחד מזגרת vulet amber והשני cherry blossom.
 במאק התחדשתי בספריי המקבע מסדרת fixt golden
אלו המוצרים שהתחדשי בהם לאחרונה 
האם ניסתם את המוצרים ? מה דעתכם עליהם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה