יום שני, 23 בדצמבר 2013

חורף 2013 -פוסט 2 בישום

שבוע טוב :}

בהמשך לפוסט הקודם בסדרה שבו דיברתי על איפור חורפי,הפעם אדבר על בשמים .
בחורף אני מאוד אוהבת בשמים עם נוכחות ,בשמים שהם יותר כבדים ומורגשים .
בחורף אני מעדיפה בעיקר בשמים שהם יותר מרוכזים או שמן בושם כמו  של wow שיש להם ריחות טובים .
נכון שלרוב אני מראה כן את הבשמים הלא מפורסמים ,זה מכיוון שאני תמיד לוקחת איתי את הבושם שאני שמה בבוקר על מנת להתרענן וללימודים/עבודה. אני מעדיפה לרוב לקחת את אלה שהם יותר זולים ואילו ליציאות או שסתם בא לי להשקיע אני שמה בשמים שהם יותר יקרים .
אבל אני אוהבת את כולם באותה מידה  בגלל שיש להם ריח טוב ובגלל האריזה .
אך בבלוג תראו פה עוד בשמים מוכרים ואהובים [לפחות עליי ] .



זהירות בשמים קיטשיים לפניכם .

בשמים שניתן להשיג בפראם 
  הראשון שבחרתי להתחיל איתו הוא בושם שאני מאוד אוהבת והוא אמור אמור של קשארל  ,אז אומנם הוא מגיע בe.d.t [או דה טואלט ].את הבושם אחותי קנתה לי ואני מודה לה על כך .
 הריח משכר חושים ,מתוק ,שילוב של פירות יער ווניל .הבושם הוא מאוד חושני ונעים .
לדעתי הוא בן הבשמים הכי נפוצים ומוכרים .
יצא לי לראות הרבה גרסאות של הבושם [החברה מוציאה מהדורות מיוחדות ] ויש לו מלא חיקויים בחנויות כלבו חלק עם ריח דומה וחלק פחות אבל לדעתי כדי ואף רצוי לרכוש את המקורי.
 [ יש מבצעים בפראם של 100 ש"ח לפעמים על ה30 מ"ל].


השני הוא בריטני ספירס -פנטאזי ,הבושם הכי נפוץ בעיקר אצל נערות .
ריח פירותי ,מתוק [יש שיגידו בצורה יתרה אך אני אוהבת],ניחוח שכל מי שמכירה אותו תזהה אותו ישר .
מגיע ב-e.d.p [ניתן להשיג במבצעים ב-150 ש"ח לכמות של 100 מ"ל אני ראיתי בלינדו בקניון הזהב].
בושם שהושק בשנת 2005 .
האריזה שלו מרשימה הצבע הוורוד שמשולב באבני סברובסקי שכל כך הרשים אותי .
הוא מהבשמים שאני מעדיפה לשים בערב :}


השלישי green-prety you  של careline ,בושם נקי וצעיר שהוא מעוד רענן . גם הוא מגיע בe.d.t
הוא מזכיר לי את הקיץ ,ריח של תפוח ופרחים שמאוד מורגש .
האריזה שלו  אלגנטית ומאוד נקייה .
תכולתו 100 מ"ל וניתן להשיג במבצעים בפחות מ100 ש"ח.
אני שמה אותו ביום יום.


beatycare 

ואיך אפשר בשמים בלי להכניס בושם אחד ?
madonna pink  גם הוא בe.d.t .
בושם מתקתק ונעים שקיבלתי עליו כבר הרבה מחמאות.
 ריח מתוק ,בעל נוכחות ,האריזה שלו מאוד נקייה וכרגע הוא בשימוש לימי הלימודים .
בניגוד לבושם המקורי של זמרת הפופ האגדית מדונה שאותו לא אהבתי כלל ,אותו אהבתי ואפילו מאוד .
הוא בושם מאוד מודרני ,צעיר ומלא חיים .
אני מאוד אוהבת אותו ליום יום.
מחירו 13.5 ש"ח ל50 מ"ל.


נכון שחלק מהבשמים פה הם דיי מתוקים אבל לאחת שרגילה לבשמים שהם מאוד עדינים בחורף אני אוהבת שיותר מריחים עליי את הבושם ובשבילי אלו הבשמים האהובים לחורף לכל אחת יש את הבחירה שלה .



עד כאן להיום אשמח לשמוע על הבשמים שאתן אהובות בחורף .





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה