יום ראשון, 16 בפברואר 2014

לקנות או לא לקנות? פוסט 17

שבוע טוב

הפעם בחרתי לשתף בסבוני גוף שקניתי ,אחד מהם נרכש בפעם הראשונה אצלי ,מי פה של life ומדבקות לניקוי יסודי לאף של beautycare שנקנו כבר הרבה פעמים אך עד כה לא הוזכרו בבלוג.


תחליב רחצה של כיף בריח חלב ופירות יער -
*לא נוסה על בע"ח
אז יצא שלפני חודש וחצי בערך הייתי בסופר פארם, עמדתי מול הסטנד של הסבונים ,המבחר גדול וצבעו האדום של האריזה  והתמונה של הפירות יער והריח הטוב פשוט הקסימו אותי .

קצת על המוצר : "תחליבי רחצה מילק מעניקים לעורך רכות וגמישות לאורך זמן. התחליבים מכילים גם אלנטואין, המסייע בהתחדשות תאי העור ובהרגעת עורך....  תחליב רחצה בניחוח פירות יער עשיר המבשם את עורך ברעננות טבעית. תחליב רחצה מועשר בלחות המרגיעה את העור ומעניקה לו נינוחות ותחושה קטיפתית לשעות ארוכות."

 הריח בהחלט מוי כיף ,ריח שהכי בלט זה התות מאוד נעים ,מנקה ומשאיר תחושה נעימה .
מבחינת עמידות הריח אני שמה תמיד קרם גוף אחרי מקלחת ,ככה שהעמידות לא מפריעה לי .
מוצר טוב שעושה את עבודתו ,בתור אחת שיש לה חולשה לפירות יער אם זה בצבע ,בטעם ובריח ,אני בטוח ארכוש אותו שוב .
מחיר מלא של המוצא 17 ש"ח לכמות של 750 מ"ל  אך תמיד מבצעים .


מי פה של life בתוספת צמחים -
*לא נוסה על בע"ח
כתוצאה מדלקת בחניכים הרופא שיניים המליץ לי להשתמש במי פה 2 /3 ביום .
עד כה המי פה שהכי הייתי מרוצה ממנו זה הליסטרין ,חיפשתי אלטרנטיבה זולה יותר .
קצת על המוצר :"מי פה בתוספת קמומיל ומרווה הידועים בתכונותיהם ,מסייעים בהרגעת החניכים ומניעת בעיות  חניכיים ....משאי את הפה קריר ורענן ".

מבחינת הריח בהחלט משאיר תחושה רעננה בפה אבל לא כמו הליסטרין ,מבחינת מניעת בעיות חניכים איני רופאת שינים ככה שאני לא יודעת עד כמה זה נכון ,סך הכל מי מפה שמנקים ,,הנוזל בצבע ירוק משאיר ריח טוב ורענן בפה.
הכמות של 500 מ"ל נקנה במחיר של 15 ש"ח.



מדבקות אף לניקוי יסודי של beautycare -
*לא נוסה על בע"ח
בדקות שנקנו כבר המון פעמים ,לא ניסיתי מדבקות של חברות אחרות, ככה שאיני יכולה להשוות אותם לחברות אחרות.
אני משתמשת בהן אחת לשבוע/שבועיים ,המדבקות באות בצורה כזאת שהן מתאימות למבנה של אזור האף ,הן מורידות את רוב הלכלוך אבל לא ב100 % ,אבל בהחלט כמות נכבדת ושמתי לב שמפעם לפעם בהחלט יוצא פחות ,האריזה מגיעה בכמות של 6 מדבקות ב 8.5 ש"ח , בהחלט אמשיך לרכוש אותו .בהחלט נותנים תמורה,ולדעתי זה אחד המוצרים המוצלחים של החברה .עוד משהו שאהבתי זה שכל מדבקה ארוזה לבד ,מה שאומר שאם אני רוצה לקחת איתי מדבקה אחת לנסיעה אני לא צריכה לקחת את כל האריזה ,כי המדבקה ארוזה וגם עליה יש את ההוראות .






 תחליב רחצה מועשר בתמצית חלב שקדים של פלמוליב -
קצת על המוצר ":נוסחה עדינה של תחליב הרחצה. מבוסס על 100% מיצוי טבעי של חלב שקדים, עם תוספת אלוורה המרככים את העור, מזינים אותו ומותירים אותו רך להפליא. מתאים במיוחד לעור עדין."

כחלק מהמטרות שלי לשנת 2014 ,החלטתי שאני צריכה להתנסות במגוון של מוצרים ולא להיות מקובעת ,בחרתי לרכוש סבון של חברה שעד כה לא ניסיתי את מוצריה [חוץ מהסבון כלים אבל זה לא קשור לקוסמטיקה/טיפוח ].
בחרתי לנסות עד הריח הזה כי הוא עדין ומאוד נעים ,הריח שלו מרגיש יוקרתי ,מרגישים את השקדים והאיור עם הפרחים בהחלט מוסיף .
בניגוד לשאר הסבונים שהשתמשתי שמגעים בכמות של 700 /750 מ"ל הסבון הזה מגיע בכמות של 500 מ"ל ובמחיר קצת יותר יקר של 17 ש"ח. אבל לדעתי זה שווה להתפנק אחרי יום מעייף בניחוח עדין ונעים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה