יום שישי, 2 במאי 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 28

אני יודעת שאת הפוסט הזה אמרתי שאפרסם ביום חמישי [אתמול ] , אתמול עשיתי החלקה קארטין ולאחר מכן המשכתי עם הקניות והניקיונות לשבת .

הייתי בקניון בת ים והתחדשתי במספר פריטים מh&m  ,יש סייל מטורף ,בגדים מהממים ,מחירים נוחים מאוד ,הכי חשוב אני מאוד אוהבת את האיכות של החברה יש לי הרבה בגדים משם .
בכלל לא תכננתי לקנות בגדים ,אלה רק להיכנס לסופר ,בכל זאת החלטתי להיכנס כי הרבה זמן לא הייתי בחנות ולראות אם הגיעו דברים חדשים .

קניתי 2 שמלות [כל אחת 30 ש"ח]
2 מכנסיים [כל אחד 20 ש"ח]
וחולצה [20 שח]
סה"כ יצא לי 120 ש"ח

החברה יוצאת כל כמה זמן בסייל ואני אוהבת להתחדש ,על פי דברי המוכרת הסייל החל לפני כשבועיים  לא שאלתי עד מתי הוא אבל ממליצה להיכנס ולראות :}
המבחר שראיתי היה בעיקר בשמלות ,סריגים ,חולצות ארוכות ,חצאיות מבחינת מכנסיים וחולצות קיציות היה קצת .
אם תרצו לראות מה רכשתי תשאירו תגובה ואפרסם פוסט על הפריטים שרכשתי :}

ולעניינו הפוסט שהגיע באיחור ..
הפעם יש מוצרים שמופיעים פעם ראשונה בבלוג





גלוס של lady care -
נקנה באחד הביקורים בחנות, בעלות של שישה שקלים.
בתקופות שבהם אני סובלת מיובש וקילופים בשפתיים [בעיקר בחורף או בשרב ],אני משתמשת בגלוס מעל וזלין/ליפ באלם או לחות אחרת .
אודמים מדגישים את היובש ואני לא אוהבת את זה ולכן אני מוצאת את עצמי משתמשת יותר בגלוסים בתקופות כאלה .
הצבע וורוד בהיר ,לא שקוף מידי יחסית לגלוס ולא אטום מידי כמו אודם .
נמרח בגלות אך לצורך מריחה מדויקת עדיף להשתמש במברשת לשפתיים.
מכיוון שהוא גלוס הוא נעלם דיי מהר [במיוחד שזה מגיע לשתיה ואוכל ] במידה ולא שותים/אוכלים הוא מחזיק בערך רבע שעה. כמו שרואים השם של החברה נמחק מהאריזה, כך גם מספר הגוון ומי שיודעת אשמח אם היא תרשום למטה בתגובות.
אני לא חושבת שארכוש אותו שוב ,מכיוון שיש לי מלאי של כ40 מוצרי שפתיים [גלוסים /אודמים ] ולדעתי יש מוצרים מוצלחים יותר .[על פי האתר קיימים  28 גוונים בסדרה ]


הקרם פנים שהזכרתי אותו דיי הרבה בבלוג ,הגיע לסיומו ,יחסית לקרם ראשון הוא היה מוצלח ,נספג מהר ובעל spf15 ושאר מרכיבים חיוניים לאור . המוצר השאיר עליי רושם טוב ומחכה לנסות עוד מוצרים של החברה .









איילנר  של careline evre last איילנר עמיד ל24 שעות -  אחד האיילנרים העמידים שניסיתי ,גם אחרי ששוטפים פנים עם סבון נותר כמות מכובדת של חומר על העיניים .
לכן צריך מסיר איפור עמיד לעיניים כדי להסירו .
עמיד למשך שעות היום גם אם זה חורף /קיץ  לא נמרח ונשאר שלם .
קניתי אותו במבצע של 20 ש"ח במשביר לפני כשנה .
החומר שלו קצת סמיך, המברשת לא עושה איתו חסד לכן קשה ליצור איתו קו דק .
מכיוון שאני מעדיפה אילנרים שניתן ליצור איתם קו דק, אני חושבת שלא ארכוש אותו שוב ואחפש תחליף אחר.
 מסקרה בצבע שחור -תסלחו לי, אבל איני יודעת של איזה חברה המוצר , רכשתי אותה ברכשת טוונטי סיקס [חנות לבגדי נשים ] ,כאשר היא הייתה ליד הקופות,נתקלתי בה בחנויות איפור שכונתיות ואני ינסה למצוא את שמה בהקדם .
היא עלתה פחות מעשרים שקלים ,קנייה ממש לא בתכנון לדעתי עשיתי טעות שרכשתי אותה ,מכיוון שאני די רגישה באזור העיניים והיא לא התאימה לי . ואני מעדיפה לשלם 40 /50 ש"ח למסקרה בחברות העממיות ולא לסכן את הבריאות .
היא מפרידה ונותנת מראה טבעי  ב,סך הכל השתמשתי בה  פעמים /שלוש וזהו .
העיצוב שלה מזכיר את המסקרות  של מייבלין והמברשת שלה גם כן גדולה .



סבוקלם דיילי סאן spf 30 ,קרם הגנה דל שומן לעור פנים רגיש ,פורמולה מעט סמיכה ,לכן לוקח לו כמה דקות להיספג בעור ,מכיל הגנה גבוה ביחד להגנה הממוצעת spf 15, אני משתמשת בו לאחר ניקוי הפנים ולפני הנחת האיפור.
מכיל הגנה מפני קרינת uva /uvb ומסייע במניעת קמטים  ונזקי עור .
מכיל כמות גדולה של 70 מ"ל מחיר לפני הנחות [על פי בדיקה באתרים 99.9 ש"ח]

בושם של victoria's secret hello darlinf - בושם שחברה טובה קנתה לי בשנה שעברה כאשר היא טסה לניו יורק ,ריח שמאוד מתאים לקיץ מן חמוץ מתוק  ,נקי  נישאר כ 3 שעות .
מבדיקה באינטרנט מחירו נע ביו 60 ל 80 ש"ח .
לדעתי האריזה מאוד יפה ,אופיינית למוצרים של ויקטוריה  ונוח לשים לשים בתיק ולהתרענן במהלך היום .

על הלק של מייבלין הזה כתבתי בעבר ולכן לא הרחיב שוב  מכיוון שהוא החל להיגמר וכבר קשה להוציא חומר החלטתי שהגיע הזמן להיפרד לשלום .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה