יום שבת, 25 באוקטובר 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 38 +עדכון של אתגר ה100

כחודש שלא יצא לי לעדכן את הבלוג ,אימצתי כלב חדש ויפיפה שאותו תראו בפעם אחרת .
היה לי חודש קצת עמוס עם כל הקניות לכלב החדש ובנוסף הייתי צריכה לעזור בבית הרבה .[בגלל זה גם סקירת ספטמבר ואוקטובר לא יצאו לפועל ]
אני אנסה לעדכן יותר את הבלוג ,יש לי כל כך הרבה מוצרים שבא לי לשתף אתכן !

לגבי העדכון של אתגר ה100 -אז יצא שלא הצלחתי להתאפק ורכשתי כמה מוצרים :
בסטרובינט :קניתי  2 עפרונות לעיניים של lancome ו Smashbox בצבע שחור .
באפריל :ניצלתי את המבצע של ה5 ב 100 ש"ח וקניתי את הקונסילר והפודרה שאני מאוד אוהבת של החברה ומיקאפ ואודם שעדיין לא ניסיתי .
בסופר פארם :אימא שלי הפתיע אותי וקנתה לי את המכשיר של הme שרציתי הרבה זמן ,קניתי שני מרככים של loreal ,שמפו ומרכך של head&shoulders .
בסופר :קניתי עוד סבוני גוף של מרין מונרו בריחות של בשמים .
את המוצרים אסקור בהמשך .

אני  שמחה שקניתי חכם ולא התפזרתי בקניות כמו שאני רגילה בדר"כ .

אז אחרי שחודש לא עדכנתי במוצרים שסיימתי ,הצטברה לי שקית מלאה ב28 מוצרים !! שהגיעו לסיומם .


קונסילר של beautycare שכתבתי עליו בעבר ,איילנר סגול של beautycare ,יצא לי להשתמש בו פעם אחת בעבר ,מכיוון שהוא ישן הוא התייבש ואיני זוכרת איך הוא אז תסלחו לי .
עפרון בגוון תכלת /טורקיז של gade יש לו פיגמנט יפיפה אבל ,כבר אחרי שעתיים הוא מתחיל להיעלם דבר שמבאס לחדש בתדירות גבוה .
עוד אודם של wow שאכזב והפעם מספר c07 ,הגוון וורוד/אדום פיגמנטי ומיוחד במינו אבל ,אחרי ששותים /אוכלים הוא מוצא את עצמו נוזל לכל עבר בפנים בנוסף,הוא מאוד לחותי ואולי בגלל זה גם הוא נישבר די מהר ? בכל מקרה ברגע שאסיים את האודמים שיש לי אני יודעת שאני ירצה לנסות מוצרים יותר איכותיים .
סומק של   maybelline בגוון וורוד בהיר - נקנה בעבר בebay ,אגלה לכן סוד ,מבחינת הנחת סומק בעבר הייתי מאלה ששמות סומק על כך הלחי  כן כן אני יודעת שזה מזעזע [טעויות של מתחילות ].  הסומק הזה מכיוון שהוא בהיר ולא חזק יכולתי כן לתרגל איתו מבלי להראות כמו ליצן . הפיגמנט שלו כל כך חלש שצריך מספר שכבות ועדיין הוא יוצא עדין הגוון הוא romantic plum .

עוד שני סבונים של mineral splash  הגיעו לסיומם ,חייבת לציין ששטפתי איתם מברשות והן יצאו נקיות מאוד .
סבון של frulatte  עם תמציות פירות -ריח של שייק פירות מתוק ואדמדם  שבנוסף,מכיל 25% קרם לחות ,מאוד דומיננטי הריח של התות שמשתלט בייחד עם ריחות שעושים חשק למשהו מתוק .
את הסבון רכשתי בחנות כל בו שכונתית .
גם סבון הוואי בריח מזון מלכות וסחלבים הופיע כבר בבלוג ריח מדהים מדהים .

מי פה של listerine בגודל של חצי ליטר ,קניתי בגרמניה 2 בקבוקים ומצטערת שלא קניתי עוד . שם נרכשו בכ3 יורו [סביבות ה15 ש"ח]בארץ זה עולה בסביבות ה45 ש"ח 30 שקל יותר ! מבאס מאוד שיש הבדל כל כך משמעותי למוצר שהוא בשימוש יום יומי .
קרם ידיים של hlavin בריח מנדרינה חושנית ,ריח של בושם יוקרתי ,עושה חשק להסניף את האריזה כל היום ,עשיר במרכיבים המגנים על הידיים מפני השפעות המזיקות של אקלים .
לוקח לו קצת זמן להיספג ונשארת תחושה שמנונית בעור לכן, עדיף להשתמש בו לפני שינה או בזמן הפסקה ארוכה כדי לתת לו להיספג .
סבון פילינג של life  שגם הוא הופיע בעבר בפוסט התחדשויות ,ריח לימוני מעט מר  ,פילינג שמשאיר את העור חלק ונעים ובעל עיצוב אריזה  יפיפה שמזכיר ספא .כן מוצר שעושה חשק לנסות עוד מוצרים של החברה .

סרום ספריי מהפכני לשיער שביר וחסר חיוניות של schwarzkopf ,ספריי בעל ריח מתקתק ,השתמשתי בו לפני פן  ולפעמים על שיער לח/יבש  שלא השתמשתי בפן. בפעמים שהשתמשתי בו ללא פן אז הוא הוריד נפח ונתן מראה של שיער רטוב ,אך ,ברגע שהוא מתייבש השיער חוזר להיות נפוח . פחות התחברתי אליו וחיכיתי לרגע שהוא הסתיים . לא הבחנתי בשיקום של השיער והרגשתי רק שהוא נותן אפקט של ברק לשיער .
שמפו מעניק חיוניות לשיער צבוע של הוואי ,הריח מיוחד ,עדיין לא החלטתי אם אני אוהבת או לא  ,משאיר את השיער קל לסירוק ובעל ריח טוב .בעבר כתבתי על המרכך בסדרה .
שמפו טיפולי לשיער נגד קשקשים של חברת h&b,- מכיל רוזמרין וסירפד שהריח הדומיננטי הוא של רוזמרין ,לא הרגשתי הקלה מבחינת כמות הקשקשים . אבל יש כמה יתרונות והם :המשאבה מאוד נוחה והצבע הסגול שאני מאוד אוהבת .
בושם של חברה בשם cuba  ,e/d/t  - וכן זה בושם של גברים .
בושם שהיה של אח שלי ואימצתי אותו לחיקי ,יש לו ריח מאוד מיוחד אם כי גברי אבל עדין קצת מתקתק .
את הבשמים של החברה לנשים וגברים ניתן לרכוש באתר של סטרוברי .
עליי מריחים אותו רק באותו זמן שאני שמה ,אחרי שעתים הוא נעלים כלא היה ,היו פעמים שהשמשתי בו לבד והיו פעמים שהשתמשתי בו בשילוב עם ספריי גוף של ויקטוריה סיקרט [הריח יצא חמוץ מתוק סופר מיוחד ].
לא ארכוש אותו שוב מכיוון שיש לי עוד בשמים וגם בעתיד יש לי כבר רשימה של בשמים שאני רוצה לקנות .
נר שקניתי במקס סטוק בריח קפה -ריח עדין ששימש אותי בהתחלה רק ליופי והחודש החלטתי שאני חייבת לנסות להדליק ולהריח .כן אהבתי את התחושה של  רוגע שהוא נותן ,חוץ מימנו יש לי עוד נר אחד ובעתיד יצטרפו עוד לחבורה .

מברשת ברונזר של beautycare ששירתה אותי בערך שנתיים ! אחת המברשות האהובות עליי שארכוש שוב .
מברשת מעולה לברונזר ולמיקאפ נוזלי .
טונר לפנים של fashion fair  -התנסות ראשונה שלי עם החברה , טונר שמכיל אלכוהול ומחטא את הפנים בצורה מושלמת .מוציא את כל הלכלוך מהפנים והצוואר [עדיף לא להשתמש באזור העיניים מכיוון שזה נותן תחושה של צריבה ] ,מתאים לעור רגיל עד שומני . מוצר מוצלח שבאמת מרגיש שהוא מנקה את הפנים אם כי יש לו  ריח של אלכוהול [לכל אלה שריח זה דבר שמפריע להן ] אחריו השתמשתי בקרם פנים כדי למנוע יובש .
וכן אני יזמין את המוצר שוב :}
סבון פנים של גרנייה מסדרת pure active -ג'ל גרגירים לניקוי עמוק ,מתאים לעור מעורב עד שמן כן שמתי לב שהעור יותר מט אבל, מבחינת כמות השחורים לא הייתה הטבה [פעם בשבוע אני משתמשת במדבקות לאף ורואה ] .
אני אוהבת את הסבון עם הנגזרת פחם יותר .

זאת הפעם השנייה שאני צובעת את כל השיער ,בפעם הראשונה הלכתי לספר, אך מכיוון שיקר לי לשים כל חודש 100 שקל רק על צבע  נתתי לאחותי לצבוע לי .קניתי שני צבעים שונים שדיילת המליצה לי עליהם בחנות כלבו 6 nb ו 5nb הגוון שיצא הוא חום ממש כהה [רציתי לחסות את הגוני בלונד שנותרו בשערי ] .הצבע תפס והחזיק יפה .[נכון שתהליך הצביעה שורף ולא נעים אבל בא לי לנסות כל כך הרבה צבעים עכשיו } . הצבעים והחמצן שייכים לחברה בשם alfaparf milano .

דאודורנט של beautycare בעל ריח שמזכיר את אמור אמור ,ריח מאוד נעים אך לא עמיד לימים החמים  בנוסף הוא גם שורף בבית השחי .
דאודורנט של adidas מסדרת cool &care control  נותן אפקט של קרירות בבית השחי ,כן עמיד לימים החמים ,ריח נעים מומלץ :}
דאודורנט של כיף לגברים בריח macho ,מרגיש מאוד נוזלי ,הרגשתי שאחרי כ6 שעות צריך לחדש שוב . לדעתי מבין שלושת המוצרים של adidas הוא הטוב ביותר .


מקלוני עץ של cotton soft שמשמשים אותי לתיקוני איילנר ,צללית שנמרחה ,תיקוני לק ועוד .
צמר גפן של חברת copal .
וזהו תודה שהקדשתם מזמנכם לקרוא את הביקורת שלי ,אשמח אם תשתפו אותי בהתנסות שלכם אם המוצרים האלה ומה דעתכם .

2 תגובות:

  1. תתחדשי!!!! בן כמה הוא? אם זה גור ואת צריכה טיפים להמעטת ההרס בבית, אני כאן בשבילך אפילו בשביל טיפים טובים לאילוף...עברתי את זה גם!! לקחנו את קייסי לפני כמעט 3 חודשים ואממ...גור קטן זה לא קל! אבל הכל מסתדר אם יש את התושייה והכי חשוב האהבה, לא משנה כמה פעמים היא הרסה דברים קשה לכעוס על הפרצוף הקטן והמהמם הזה! אני די מאוהבת בה :)
    אחלה פוסט! והמון הצלחה עם הגור וכמובן אני דורשת תמונות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מארינה הוא בן שנתיים וקצת .
      הוא מתוק מאוד ובאמת קשה לכעוס אפילו עכשיו שעשיתי לו שלושה סיבובים ברצף .תמונות בקרוב :}

      מחק