יום רביעי, 28 בינואר 2015

לקנות או לא לקנות ?פוסט 41 חלק א

הפוסט הראשון לחודש ינואר ,כבר כמה ימים שאני מנסה לעלות אותו והייתה בעיה לעלות את התמונות .
בקרוב גם פוסט על מוצרים חדשים [בניהם essence/sacara/mac ועוד חברות יוקרתיות ועממיות ] , עדיין לא יצא לי לנסות את כל המוצרים החדשים לכן הפוסט התחלק ל2 חלקים :
1.מוצרים שכבר ניסיתי
2.מוצרים שעדיין לא ניסיתי.

גם את הפוסט הזה חילקתי לשני חלקים מכיוון שיש די הרבה מוצרים ולא רציתי ליצור עומס.

כאשר אני ואמי רכשנו תכשיטים ברשת magnolia ניתנה לנו האפשרות לרכוש  את הקרמים של  [קרם גוף וקרם ידיים ]במחיר מצחיק של עשרה שקלים לסט בייחד . קרמים שמגעים בשפופרת ,האריזה מזכירה קצת משחה רפואית ,הריח פרחוני ,דומיננטי,נמרח בקלות,נספג במהירות ולא משאיר תחושה שומנית בעור .
את הקרם של aveeno   קיבלתי מחברה ,הקרם מיוצר בקנדה ,קרם מזין לעור יבש ,נספג מהר . לריח שלו פחות התחברתי ולמרות זאת המשכתי להשתמש בו ליובש .

 sunin -את התכשיר הזה רציתי לקנות לפני מספר שנים ,עוד שלמדתי בתיכון ,למדו איתי מספר בנות שהשתמשו במוצר ואני חששתי  לעשות ניסויים בשיער . יום אחד ראיתי סרטון של אשלי המהממת [מי שלא ראתה ממליצה מאוד לצפות ] ,השתמשתי בו בהתחלה בקיץ ולאחרונה סיימתי אותו [השתמשתי בו אחרי מקלחת ולפני שייבשתי את השיער ],זה מבהיר קצת את השיער [אני השתמשתי ממש קצת כל פעם ונותן לשיער רכות  רכשתי בקיץ בחנות כלבו בחמישים שקלים  והשבוע שרכשתי שוב [הפעם את הצהוב] עלה לי שישים ש"ח בסופר פארם..
מסכה לשיער גליס-תמצית שמן אולטימטיבי [לשיער נוקשה ופגום ] ,מכיל קרטין נוזלי ,ריח מדהים מדהים שאיני יודעת איך לתאר אותו . המסכה נותנת ברק לשיער והופכת אותו לנעים .
אני השתמשתי בה פעמים בשבוע וכל פעם 2 דקות.
 מבחינת סבונים ארבעה סבונים הגיעו לסיומם ,שנים מתוכם של style ,מסדרת התה האדום ,בעבר רכשתי סבון אחר של החברה בריח תה אדום  ומאוד אהבתי ,הפעם קצת פחות ,נרכש במבצע של 9 ש"ח ליחידה והשתמשתי בו בעיקר בתור סבון ידיים ולשטוף חזיות .
שני סבוני גוף של הוואי שאני מאוד אוהבת אחד בריח קוקוס וחמאת קקאו [הופיע כבר בבלוג ] והשני חמאת אגוז shea  וקקאו ,בתוספת נוטרי ויטמינים ,הריח מדהים של קקאו שהופך את חוויות המקלחת למושלמת .
חמאת אגוז shea,  מופקת מאגוז עץ הקריאתי  הגדל במערב אפריקה ובעלת סגולות טיפוח רבות. מעניקה לחות לעור,מסייעת במניעת התייבשות העור ומגנה עליו מפני חשיפה לשמש .
תמצית קקאו, עם אפקט ממריץ מעניקה לעור חיוניות ומראה בריא .


שמפו פינוק לשיער דק/עדין - אומנם השיער שלי ממש לא דק, אלה ההפך עבה מאוד ,אבל הריח שלו היה מדהים והייתי חייבת לנסות .
השמפו מועשר בתמצית פרחי הדר וסיליקונים  .
לצערי הוא לא התאים לי והגביר את כמות הקשקשים .
המשכתי להשתמש בו כדי לנקות את המברשות איפור .
שמ

שמפו של lavera -רכשתי בגרמניה , ,שמפו שעלה לי בסביבות ה10 יורו [חמישים שקל ] לכמות של 200 מ"ל .
ניתן לרכוש אותו גם בסטרוברינט ב70 ש"ח לפני משלוח [מעל 120 ש"ח משלוח חינם ].
שמפו עדין לשיער רגיל ,מועשר בתמצית רוז אורגני כדי להרגיע את הקרקפת וללא חומרים משמרים .
 קניתי אותו בייחד עם המרכך ,רק שעשיתי טעות ואת המרכך השארתי בתיק והדיילת זרקה לי אותו עם עוד מספר מוצרים.
כן מרגישים שהוא מנקה בצורה יעילה את השיער,החומר סמיך וקצת ג'לי .
הריח לא הכי נעים ,אבל שהשתמשתי במסכה לשיער אז הריח נעלם .

שמפו של garnier שגם נרכש בגרמניה ,אבל במחיר של 2 יורו .
כחובבת מוצרי גרנייה לפנים ,הייתי חייבת לנסות עוד מוצרים של החברה ,רכשתי שני אריזות שונות של שמפו ,תסלחו לי אבל הכתוביות רשומות בגרמנית , השמפו מכיל רימון ,בעל מרקם ג'ל ,המכסה שלו לא נוח וצריך להפעיל כוח כדי לפתוח .
לא הרגשתי שהוא מנקה את השיער מכיל 300 מ"ל.

עד כאן להיום בקרוב חלק ב' :}
האם גם אתם ניסתם את המוצרים שבפוסט ? אם כן מה דעתכם עליהם ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה