יום חמישי, 12 במרץ 2015

פוסט התחדשויות

כבר כמעט חצי שנה לא עדכנתי ברכישות החדשות שלי [בלוגרית רעה שכמותי ] והצטברו להם המון מוצרים חדשים שמחכים לחשיפה.

בזמן הזה שלא עדכנתי, רכשתי המון מוצרים, את רוב המוצרים טרם ניסיתי ולכן הם רק יקבלו חשיפה פה [סקירה מורחבת תגיע בהמשך ] .
היום בחרתי לפרסם בעיקר את הבשמים החדשים ועוד כמה מוצרים שהצטרפו [כמובן שיש עוד כמות גדולה של מוצרים שתפורסם בפוסט הבא].
המוצרים נרכשו בחצי שנה האחרונה ויש מצב שהמחיר השתנה .


 שלושה בשמים שנרכשו בספונטניות [וגם כי הייתי צריכה בשמים לימי העבודה ],לעבודה ולימים שאני יודעת שאני אצטרך להתבשם במהלך היום ,אני מעדיפה לקחת בשמים שהם לא יקרים ,כמו שאתן רואות אין לי בעיה לקנות גם בשמים זולים למשימה.
אני קונה בשמים כאלה בגלל שבדר"כ עוד בנות משתמשות לי בבושם .
את שני הבשמים השמאלים רכשתי בחנות h&o  בכ30 ש"ח ליחידה .
השמאלי sweet black -של חברת new brand ,האמת שהאריזה די מגניבה והריח מזכיר מאוד את הblack xs . [100ml[
האמצעי ,של shirley may בשם cross ,קצת יותר חמצמץ ,קצת פרחוני כמו שניתן לראות השתמשתי בו קצת .הריח מאוד טבעי . 100ml
והשלישי והאהוב עליי זה של beautycare ,מסדרת הaromatic  shake&spray ,באותו תקופה שקניתי אותו מאוד רציתי לקנות תבושם איפנוטיק של דיור,אך מחירו הגבוה ועצם העבודה שבאותו זמן לא עבדתי הרבה גרמה לי לחפש אופציה זולה .
באחד הביקורים שלי ברשת ,ניסיתי את הבושם הזה ומאוד אהבתי את הריח ומיד רכשתי .
קודם כל הצורה שלו מזכירה את הבשמים של פעם וקיבלתי עליו מלא מחמאות .
הוא נישאר עלי הכי הרבה זמן משלושת הבשמים האלה .מחירו 35 ש"ח ל100 מ"ל [מחיר שווה לאיכות ].
אני מאוד אוהבת לערבב אותו עם הבושם diamonds&rubies


 שני בשמים שהם כבר יותר יקרים זה של elizabeth taylor -הבושם diamond and rubies ,נרכש באחד ממבצעי הבשמים ב100 ש"ח בסופר פארם ,בושם עמיד ,ריח מאוד דומיננטי וחזק כן הייתי אומרת שהוא מתאים יותר למבוגרות .
יש לו ריח מיוחד וכדי לטשטש את החוזק שלו ולתת יותר מתיקות אני שמה איתו את הבושם של beatycare או את אחד הבשמים למעלה. התוצאה יוצאת שהריח עמיד ונישאר להרבה זמן.
בושם של בריטני שיש לחברה טובה שלי ומאוד רציתי cosmic radiance ,בושם פרחוני ,מתוק,צעיר, מתאים מאוד לחורף וליציאות .האריזה מאוד מיוחדת ויפה .[ניתן לרכוש ב100 ש"ח במבצעים לפעמים בסופר פארם/ניו פארם וכו] .

קרם פנים מועשר במינרלים של ים המלח לעור שמן ובעייתי -סקירה בהמשך [ממחיר 30 ש"ח במשביר]
מיורד -ספוט טריטמנט ,אחרי ששמעתי הרבה המלצות על המותג ועל החברה החלטתי לנסות ,אני משתמשת בו כבר 4 ימים ומרגישה שיפור [הפצעים התייבשו ] ,יש בן פעם אחת לשלוש פעמים לאחר שהפנים נשטפו והם נקיות .
מחירו לפני הנחה 126.9 ש"ח רכשתי בסביבות ה70 ש"ח במבצע האחרון .סקירה מורחבת תגיע בהמשך . לכמות של 15 מ"ל
מברשות של essence ,השיער שלהם מאוד נעים ,העיצוב חמוד אבל הם קצת דלות בשיער לטעמי וקצת קשה לתפוס איתם חומר .[סומק /פודרה].
הblush braush עלתה 16ש"ח
והpowder brush עלתה 18 ש"ח.
עוד מוצר של החברה זה הקרם להסתרה וטיפול בפצעים ,קרם טיפולי בתוספת גוון טבעי להסתרת פצעונים ,פגמי עור ואדמומיות .מטפל בפצעים ומונע פגמי עור עתידיים .
השתמשתי בו פעמים לא מסתיר את הפצעים ולא הבחנתי בהקלה .אני המשיך להשתמש בו ויעדכן בהמשך לגביו.
מחירו 13 ש"ח לכמות של 15 מ"ל

איילנר מאסטר דואו ליקוויד 2 ב 1 של maybelline ,המברשת די סקרנה אותי והייתי חייבת לרכוש כדי לנסות [סקירה בהמשך] מחיר לפני מבצע 74.9 ש"ח

עד כאן להיום מקווה שאהבתם את הפוסט ,מוזמנות לכתוב לי מה דעתכם על המוצרים ולשתף 

2 תגובות:

  1. מתה על התחדשויות!! זה הדבר הכי כיפי שיש! המברשות מהארץ? בסטנד שהייתי לא היה זכר להם. עשית לי חשק לבושם חדש!! פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. המברשות אכן מהארץ ותמיד כיף להתחדש במוצרים חדשים

      מחק