יום שישי, 10 באפריל 2015

לקנות או לא לקנות?פוסט 44

את הפוסט הזה רציתי לכתוב בשבוע שעבר ,אך בגלל כל ההכנות לחג לא הספקתי .

לחג פינקתי את עצמי בבשמים חדשים ,מלבד אלה שהיו בבלוג בפוסט ההתחדשויות ,רכשתי לעצמי עוד 4 בשמים חדשים שבקרוב מאוד יופיעו בבלוג.
ויתרתי על קניית מוצרי איפור מכיוון שאני רוצה לסיים מוצרים לפני הרכישה הבאה .

ספריי לשיער המכיל תמצית אפרסק,חמניות וקומפלס של 7 צמחים השומרים על בריאות השיער ,האריזה נוחה והמוצר לא נוסה על בע"ח. לספריי יש ריח מאוד נעים ,אני רכשתי אותו כאשר חיפשתי ספריי  שייתן ברק לשיער שאני מייבשת אותו.
בפועל  הוא נותן ברק עדין ,קצת כבד וכן כמו שאומר נותן נפח לשיער.
בגלל שלאחרונה אני מעדיפה מוצרים שמורידים נפח מהשיער אני חושבת שלא ארכוש אותו בקרוב.

 הפרסומות שהיו סביב המוצר הזה ביוטיוב,טלוויזיה,עיתונים וכמעט בכל מקום לא יכלו להשאיר אותי אדישה.
אז רכשתי אותו, בתקווה שיעזור, להוריד את כמות הפצעונים שיצא לאחרונה .
די נחמד שחשבו על מוצר שנותן מענה לשלושה מוצרים [ניקוי ,גרגירים ,מסכה ],התכשיר מכיל חומצה סיליצילית ואמור לטפל בפגמי עור בעור שומני.
אז ניסיתי את המוצר ,נתתי לו צ'אנס ,השתמשתי בכולו ולא הבחנתי בהבדל.
מלבד תחושת הרענון ,מצב העור לא השתפר ,למרות שניסיתי להשתמש בו כפי שרשום.

 קרם גוף שקיבלתי ונרכש באיטליה מסדרת botanika -קרם בעל ריח מאוד נקי ופרשי .מודה אני לא טיפוס של ריחות כאלה .אבל היה נחמד לנסות מוצר שאני לא רגילה אליו ,הריח נעים ומשאיר את העור חלק.
הקרם נספג מהר והריח שלו מאוד מרגיע.

 עוד מוצר של garnier ,לפני כשלושה חודשים פרסמתי שמפו אחר שניסיתי של החברה ,הפעם אהבתי ,הריח לימוני מרענן ,השמפו מקציף ומשאיר תחושה של שיער רך ונקי גם פה הכמות די קטנה 300 מ"ל ונרכש בגרמניה .
 סבון גוף בריח חלב קוקוס ווניל של כיף -המוצר כבר הופיע בבלוג ויש לי הרגשה שיופיע שוב .
 ג'ל רחצה לטיפוח אינטנסיבי בריח pink passion של הוואי -היה עליו מבצע של השני בשקל ,ככה שהוא יצא ממש זול[עשרה שקלים ליחידה] ,המרקם באמת ג'לי והריח מזכיר מאוד פטל ,האריזה הוורודה הזאת פשוט תכשיט לאמבטיה ונותנת צבע .
 מרכך בתוספת קרטין לשיער של פינוק,גם אותו רציתי לנסות הרבה זמן ,המרכך נותן לשיער ברק והופך אותו לנעים כן מוצר שארכוש בעתיד .
 צמר גפן של life ,הפך להיות מוצר קבוע שנמצא אצלי ואני מחדשת לעיתים קרובות 2 יחידות עולות 11.20 לצמר גפן איכותי שלא מתפורר.
 lip balm של wow נרכש בשנה שעברה ביחד עם עוד מספר מוצרים שאמורים לעזור ליובש בשפתיים.
בפועל הצבע לא הכי לביש מן וורוד/קורלי /זהב  לא עזר לתקופת היובש להפך רק החמיר את המצב.
שמפו טיפולי קרטין-נרכש בסביבות העשרים ש"ח בכל בו התאומות בחולון.
השמפו מיועד לשיער שעבר החלקה .
גם פה האריזה די קטנה [400 מל],אך מאוד הופתעתי לטובה ,כן ניתן להקציף את השמפו ,נותן ברק השתמשתי בו בשילוב המסכה של אותה סדרה [שתופיע בפוסט הבא] .
כן צריך להוסיף מרכך/מסכה/קרם /תכשיר שייתן לחות לשיער כי אחרת השיער מרגיש טיפה יבש.
מאוד מרוצה וכבר מחכה לנסות את הסרום מאותה סדרה.


עד כאן להיום,כמו ששמתם לב המוצרים היו מוצרים שנמצאים בתדירות די גבוה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה