יום שישי, 5 ביוני 2015

התחדשויות -חודש מאי 2015

יצא שהחודש עשיתי מעקב על הרכישות שלי ,כדי לדעת כמה אני מבזבזת ואחרי שעשיתי סיכום וראיתי שרוב הכסף הולך על קוסמטיקה .חשבתי להציג לכם מידי חודש את הרכישות שלי ,כל חודש יוצא שאני קונה מוצרי קוסמטיקה [לא בכל חודש יש מוצרי איפור ]אבל בעיקר טיפוח ובישום .


 מסטרוברינט -הזמנתי את הטונר של זורי בי סליק  רציתי לנסות מוצר חדש והחלטתי לנסות אותו .
בושם של paris hilton -tokyo - רכשתי אותו לחברה שלי לפני מספר חודשים, אהבתי את הריח ורכשתי לעצמי גם אחד.
הבושם  e/d/t בגודל 100 מ"ל בעל ניחוח פרחוני .
עוד בושם שייך לcristina aguileara - בושם שחשקתי בו לפני כחמש שנים אך מטעמים כספיים לא יכולתי לרכוש אותו .
עכשיו סוף סוף רכשתי אותו ואני כולי מאושרת [כמו ילד שקנו משחק שרצה :}.
על פי האתר "
  • יחוח פרחוני אוריינטלי עבור נשים עכשוויות
  • מתוק, אקזוטי, חם, שמנת, נשי ומשכר
  • תווים עליונים סורבה פירות, דומדמניות שחורות וקלמנטינה
  • תווים הלב של הסכמי יסמין, אדמונית ושזיפים בשלים
  • תווי בסיס של מושק, ענבר, אלגום וניל
  • הושק בשנת 2007"
מחכה כבר לחרוש עליו ,אך אני מחכה ,קודם ששני בשמים שאני משתמשת בהם  יגמרו ואז אפתח את אלה.


מglambot -רכשתי את הbb cream של tarte -חברה שהרבה זמן רציתי לנסות את מוצריה ,המוצר מכיל בתוכו :פריימר ו30 spf .המוצר מוקטן ומגיע בגודל 15מ"ל ,ארוז היטב וגם קיבלתי דוגמית של מגבון להסרת איפור.
יש מבצעים טובים וקודים להנחות תמיד שנשלחות למייל [ממליצה להירשם כדי לקבל את הקודים להנחה ] .
מאוד אהבתי את האתר ואזמין ממנו שוב .
ממליצה להיכנס דרך הקישור  https://www.glambot.com/?refcode=y0d ואז גם אתם תקבלו 5 הנחה וגם אני אקבל 5 דולר הנחה.

 עוד הזמנה שנעשתה זה מהאתר הפולני lady makeup -
מיקאפ affinimat -maybelline - מאוד רציתי לנסות מיקאפ שהכיסוי שלו מאט מקווה שהוא לא יאכזב.
dermacol acnecover -אמור להיות כיסוי לעור שסובל מאקנה .
rimmel loondon- stay matte primer -שמעתי עליו המלצות ורציתי לנסות אותו סוף סוף.
פודרה של flormar -שראיתי בארץ במחיר גבוה פי 2 ,למען האמת המוצרים באתר של חברה זו זולים משמעותית מהמחיר של החברה בארץ



 ולחזור לקניות בארץ -קרם הגנה לפנים לעור רגיש ובהיר במיוחד . בעל spf50 ,מעניק הגנה רחבה ,עמיד במים מכיל פרו ויטמין b5 ושאר מרכיבים התורמים לעור .

מוצר חדש של beautycare ,מקבע [פיקסר ]מקצועי לאיפור עד 16 שעות . מוצר שרציתי לקנות מזמן [מקבע איפור ] ,אך המחירים שראיתי היו של חברות יקרות ועלו הרבה יותר . אני ינסה אותו ויעדכן בתוצאות .

בושם שאבא שלי קיבל ליום הולדתו גם מביוטייקר ,נקרא 24 karat , בעל ריח זהה לואן מיליון .
הוא לא משתמש במשמים ולכן אני לוקחת אותו .

מדבקות לאף של Life - הייתי בקניון הזהב ,ובביוטיקר היה חוסר במדבקות לאף .
לכן הלכתי לסופר פארם ובחרתי לנסות את אלה .
היה גם מבצע בפופה על הסט החמוד הזה,הסט מכיל שני לקים וליפסטיק ועלה רק עשרים שקלים.
עוד נרכש, מי פנים תמורת 17.9 ש"ח.

מוצר שניסיתי לפני כמה שנים ,מסכת בוץ מטהרת ,מועשרת באלוורה ,המסכה מכילה מינרלים פעילים מים המלח בשילוב אלוורה להרגעה של העור,שמן חוחובה ושמן זית להזנה .
המסכה מכווצת נקבוביות ,מרגיעה אדמומיות .



עוד מוצרי essence הצטרפו לאוסף -
*שני מברשות איפור amokey eyes ו eyeshadow brush  כל אחת עלתה 8 ש"ח.
*צללית mwtal glam מספר 07 מן שימר זהבהב יפיפה הפיגמנט מאוד עדין .
*איילנר טוש מסדרת i love punk
*עיפרון עיניים מסדרת Long lasting בגוון 17 tu tu touquise
*bb cream -קרם לחות טיפולי בתוספת גוון ,לטיפול בתופעות של עור שומני אמור למנוע פגמי עור עתידיים .

עוד שני מוצרים של אסנס הפעם בגזרת הטיפוח.
אחד זה ג'ל מקציף ואחד תחליב לחות  שניהם אמורים להתאים לעור פנים  מעורב עד שמן .





קנייה אחת חסרה פה וזה המברשות שרכשתי מiherb מכיוון שהם מלוכלכות לא יצא לי להשתמש בהם .
מקווה שאהבתן את הפוסט סקירה על המוצרים תגיע בהמשך .
שיהיה שבת שלום 

2 תגובות:

  1. הבושם של כריסטינה מעולה ! אני מכורה !

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף ,עדיין לא יצא לי לנסות אותו עליי ,רק הרחתי אבל מחכה כבר לנסות הריח מדהים

      מחק