יום חמישי, 30 ביולי 2015

התחדשויות חודש יולי 2015

קודם כל ברכות לזוכה בהגרלה הראשונה בבלוג נועה גדול מקווה שתיהני מהמוצרים .

לא מאמינה שכבר נגמר החודש ,מרוב שהוא היה עמוס בקושי היה לי זמן לעשות קניות ,אפילו מתנות רכשתי אונליין .
די גאה בעצמי ,על שרכשתי רק מוצר איפור אחד ולא יותר .

החודש רכשתי לראשונה מבשם לרכב של   בריח פטצולי לבנדר ווניל. .HELLO KITT
רכשתי גם את המפיץ ריח לרכב ,אומנם רשום שהריח  הוא לימון, אבל, בפועל  הריח עדין ונעים .
את המוצרים האלה רכשתי בתחנת דלק של "דלק " .


בסופר פארם - רכשתי את התחליב רחצה יוגורט בריח קוקוס של הוואי ואת המרכך נקטר מזין לשיער יבש וחסר הזנה.


הקנייה הכי גדולה שלי הייתה בסטרוברינט -
למעשה עשיתי שתי הזמנות , רכשתי למתנה רכשתי שפתון של פופה http://il.strawberrynet.com/…/lip-perfection-splen…/115389/…
ואת הבושם של guess שאגב קניתי בלי להריח מקווה שהוא יהיה טוב http://il.strawberrynet.com/…/guess-girl-summer-או…/180832/… ולא יכולתי שלא לפנק את עצמי גם ,אז רכשתי את הסט הסופר מושלם הזה שבמחיר מעולה   איך שפתחתי אותו אמא שלי פשוט עפה על הריח שילוב של פרחוניות חמצמצה וקיצית אז הזמנתי לה היום גם את הסט הזה ועוד קרם פנים של לנקסטר שקראתי עליו בבלוג של המהממת הזאת Miryam Gadiel קישור לפוסט שבו היא רשמה עליו
/http://lifestyleisrael.blogspot.co.il/2014/01/blog- post.html

במוצרים שבמארז עדיין לא השתמשתי ,יש לי די הרבה בשמים פתוחים ,אך, רק מלפתוח את המארז היה ריח חזק ונעים .
כנ"ל לגבי הקרם פנים .


בשופרסל -קניתי מגבונים להסרת איפור ב9.9 ש"ח ,הייתי בסופר והוספתי אותם לעגלה .


בסופר אחר רכשתי את השמפו והמרכך של פנינה רוזנבלום ,מהסדרה החדשה ,לאחרונה קראתי מספר כתבות על מרכיבים במוצרי טיפוח ,ממה שקראתי רוב הכתבות הצביעו על כך SLS [מלחים ] שיש במוצרי הטיפוח מייבשים וגורמים לגירוי בעור . בחרתי לנסות מוצרים שלא מכילים SLS  אנסה ויעדכן בהמשך.

בWOW COSMETICS  רכשתי את המראה שמגדילה פי 6 ,הקודמת שלי נשברה ואני תמיד קונה שם או בביוטיקייר.

ולמוצר איפור שרכשתי החודש -איילנר ג'ל של SUNSHINE .
האמת שראיתי אותו על הדיילת ומאוד אהבתי ,הצבע שחור פחם והצורה שהיא עשתה מאוד החמיאה .
בנוסף ,מאוד התרשמתי מההיגיינה שהפתיעה אותי לטובה.
הדיילת דאגה לחטא את המוצר היטב לפני שהראתה לי את המוצר ,בנוסף,הסבירה לי על מוצרים אחרים ודאגה להיות אמינה [אפילו אמרה לגבי מוצר אחר שרציתי שהוא לא יתאים לי ] .
השתמשתי בו כבר פעמיים והוא מחזיק יפה את ה10 שעות ,לאחר מכן, הוא מתחיל טיפה לדהות ממש בקטנה סקירה מקיפה תבוא בהמשך .

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה