יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

לקנות או לא לקנות ? פוסט 55

מה שלומכן ?
למען האמת, את הפוסט הזה רציתי לכתוב בסוף החודש , אבל נראה לי שעד אז כבר יהיו לי יותר מידי מוצרים והפוסט יהיה ארוך . חלק מהמוצרים הופיעו בבלוג ,מוצרים כאלה הוספתי את הקישור שתוכלו לקרוא את הביקורת גם שם.


מוצרי שיער

שמפו לשיער רך כמשי מתאים לשיער יבש/פגום בניחוח מדמואזל ,ריח מדהים מסדרת המוצרים של מרלין מונרו ,לצערי לא התאים לשערי כתבתי עליו פה .

מסכה לשיער מעולה של SACARA מועשרת בשמן ארגן - מתאימה לשיער יבש ופגום. חייבת לציין שכתוצאה מהגוונים שעשיתי והחום הזה השיער שלי הפך להיות יבש ונפוח .
המסכה הזאת פשוט הצילה אותי ,היא הפכה את השיער לנעים יותר ומסודר יותר .
מאוד הופתעתי שאהבתי אותה כי לא היו לי ציפיות כלל מהמוצר.

טוניק לשיער של WELLA-הגלגל ההצלה שלי בקשקשים בשיער גם עליו כתבתי כבר.

ניקוי פנים

ג'ל ניקוי מקציף של ESSENCE -אמור להתאים לעור שמן,לטפל בפצעונים ובפגמים ומונע פצעונים,מכיל חומצה סליצילית וחומצה לקטית .
בפועל ,השתמשתי בו בעיקר בערב ,מאוד תרם בהסרת האיפור והוריד את רוב האיפור .
בתור ניקוי פנים פחות התחברתי ,לא הרגשתי את התחושה הזאת של הטיהור .


ניקוי וטיפוח הגוף

סבוני גוף מדהימים של  
ED HARDY
נרכשו כחלק ממארז  בחודש שעבר, לצערי אני לא רואה את המארז יותר ,אך כן ניתן לרכוש את הבושם מאותה סדרה.
המרקם של הסבון מן ג'ל שמן ממש נעים שמשאיר ריח מעולה ,מרוב שאהבתי אותו לקחתי לאמא שלי גם את הסבון שלה מהמארז.
קרם גוף של BEAUTYCARE  מסדרת MON AMOR - קרם גוף ,עם פפאיה ,בעל ריח משגע ,ריח מתוק /פרחוני עם נגיעות של מאסק .לדעתי  יתאים יותר לחורף ,נספג יחסית מהר אריזה גדולה תעלה לכן 8.9 ש"ח ל200 מ"ל.


בישום

את הבושם DIAMONDS AND RUBIS  של ELIZABTH TAYLOR  רכשתי ב100 ש"ח בסופר פארם .
כתבתי עליו בבלוג לפני כ5 חודשים .
ריח עצי שיתאים לחורף ,לנשים בוגרות ,לחובבות הריחות החזקים ועציים .

איפור

ריסים שקניתי לפני כמה שנים ,לא נראה לא שהשתמש בהם בגלל שיש בהם אבנים וכמו שרואים זה לא מאק אמיתי אלה חיקוי .
מחדד של מדינה מילאנו שכבר נהרס והגיע הזמן להתחדש באחד נוסף.
מסקרה של ESSENCE LASHES GO WILD ,לצערי לא התחברתי אליה ולא הבנתי מה ההיפ סביבה.
המברשת די גדולה והייתי צריכה להתעסק הרבה בלנקות את העין .



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה