יום שבת, 28 בנובמבר 2015

התחדשויות נובמבר 2015

שבוע טוב ,וואי לא מאמינה שהגיע כבר סוף חודש ,החודש פשוט טס לי ,כל כך הרבה עבודה וכל כך קצת זמן לקניות [דבר שהוביל בעיקר לקניות בסטרוברי רך גם בסופר פארם ובסופר הרגיל .

בסופר רכשתי את הסבונים גוף של כיף שאני כל כך אוהבת בריח חלב קוקוס ווניל .
היה מבצע על הסבוני גוף של CAREELINE  אז רכשתי גם אותם בריחות :exotic vanila וpure fresh

 רכשתי גם מארז של שלוש חבילות צמר גפן של מזור


אסנס השיקו קולקציה חדשה LOVEַ&SOUND  ואני רכשתי את הסומק הזה שנראה כל כך יפיפה ואת המסקרה הסופר מגניבה הזאת שאגב שמעתי עליה ביקורות מעולות .
סוף סוף גם מצאתי את המסקרה המעוללת I LOVE EXTREME CRAZY VOLUME MASCARA מחכה כבר לנסות אותה .
מכיוון שנשארתי עם קונסילר וחצי ,חידשתי אץ המלאי ורכשתי כמות דיי מכובדת של קונסילרים שניים  מתוכם שייכים לאסנס [הקונסילר קרם והקונסילר במברשת ] .
אחרי שאהבתי את המחדד הקודם שרכשתי של החברה [בצבע סגול ] רכשתי אחד נוסף ,צד אחד מתאים לעפרונות רגילים וצד אחד לעפרונות ג'מבו .
את האיילנר  קיבלתי מהחברה ומקווה שהוא יהיה יותר טוב מהקודם.
עפרון אחד מהסדרה הרגילה בגוון 15 BEHIND THE SCENES .
אחד מסדרת הג'ל בגוון 01  BKACK BLAZE עפרון זה אמור להיות עמיד במים מחכה  כבר לנסות ולסקור אותו בבלוג.
עפרון נוסף מסדרת הLONG LASTING בגוון 02 HOT CHOCOLATE


ועכשיו לאתר שאני מכורה אליו ואין כמעט חודש שהוא לא מופיע בבלוג ,סטרוברינט , החודש היו מבצעים סופר שווים ומצאתי את עצמי מבצעת ארבע הזמנות בחודש אחד . יש עוד מוצרים שהזמנתי למתנות וכבר נתתי אותם ,אגב אם מעניין אתכם לראות מה אני רוכשת באתר למתנות אשמח אם תרשמו לי למטה ואני יעדכן בפעם הבאה .
המארז הסופר יפיפה הזה של   HEATHEOTE&IVORY המארז הסופר מושלם הזה עלה מיועד למתנה ועלה 53 ש"ח לפני הנחת נאמנות לרכישה הקליקו פה .
הרבה זמן רציתי לנסות מוצרים קוריאנים /יפנים /אורגנים והחלטתי להתחיל עם מוצר ששמעתי עליו הרבה תגובות טובות ברשת .המוצר שייך לחברת  SKIN FOOD זהו סבון שאמור לעזור לאקנה מקווה מאוד שלא התאכזב  לרכישה הקליקו פה .
ספריי גוף של חברת BYBLOS שגם אותו רציתי לנסות אני רכשתי את GHIACCIO הריח מאוד חזק בהתחלה עד כדי כך שמזכיר ניחוח גברי אך הוא מתאדה מהר מאוד והניחוח שמתקבל מאוד נקי והדרי לרכישה הקליקו פה.
כמו שאמרתי בגלל שמלא הקונסילרים שלי התרוקן התחדשי בשני סוגים חדשים באתר .
הראשון שייך לULTRAFLESH  הקונסילר אמור להיות עמיד במים ולהסתיר עיגולים שחורים מתחת לעיניים לרכישה הקליקו פה  .
הסוג השני שייך גם לחברה שהרבה זמן רציתי לנסות את מוצריה  KORRES .
לא מצאתי את הקונסילר שום באתר ,אך לפי מה שהיה כתוב גם הוא אמור להיות עם ויטמינים ולעזור להסתיר כהויות מתחת לעיניים כמובן שביקורות יגיעו בקרוב .
ואת הבושם REBELLE שחשקה נפשי בו מהרגע שיצא ,אך לא מצאתי מבצע שווה ,בסוף ההמתנה הייתה שווה  ,היה מבצע שווה [באזור ה57 שקלים לפני הנחת נאמנות ל 50 מ"ל ] אז רכשתי 3 בשמים לרכישה הקליקו פה .
עד כאן להיום שיהיה המשך שבוע מעולה



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה