יום שני, 24 באוקטובר 2016

פוסט התחדשויות אוקטובר 2016

וואו כמה זמן לא היה פה פוסט התחדשויות  הפוסט האחרון היה בינואר [פרצוף המום ].
אז התחדשתי בים מוצרים שאת חלקם יצא לי אפילו לסיים .
ואם אני אפרסם את כולם ייקח לי הרבה מאוד זמן לסיים תפוסט הזה אז ריכזתי רק את הקניות של התקופה האחרונה .


שני בשמים ששמתי עליהם עיין הרבה זמן וסוף סוף רכשתי הראשון של D&G POUR FEMME בושם עשיר ,מתוק ורומנטי .
השני GADE -CANDICE  -הרבה זמן שרציתי לנסות בושם מסדרת  ICON  ותמיד דחיתי את זה עד שנתקלתי בבושם  הזה . האריזה הוורודה והמראה היוקרתי קסמו לי .
הבושם בניחוח פירותי -פרחוני .


חברה טובה הייתה במדריד ומאוד רציתי מוצר של קיקו והיא הפתיעה אותי עם ליפסטיק מסדרת ה SMART LIPSTICK  מספר 931 . סגול בדיוק כמו שאני אוהבת [סווטצ'ים יהיו בהמשך ]

 מייקאפ מסדרת VITALIST של SOFT TOUCH  שהגיע אליי לסקירה [תסלחו לי שנעלמתי ככה והסקירה מתעכבת מבטיחה לעשות סקירה בקרוב ] .המיקאפ אמור לתת גימור מאט טבעי ,להיות עמיד וקליל .
המיקאפ נטול שומן ,מועשר בחומצה היאלרונית לשמירת הלחות הטבעית של העור ובעל 20 SPF .

למרות כל אוסף האודמים שלי ולהתחשב שזה שיש לי כ60 אודמים סגורים לא יכולתי להישאר אדישה והייתי חייבת לרכוש את האודמים החדשים של ביוטיקייר  בגימור  מאט ובאריזה חדשה .
אני יודעת שלא יצא לי להשתמש סבם בקרוב אז סקירה שלהם תגיע בשלב יותר מאוחר [העמדתי לעצמי מטרה לסיים עשרה מוצרי שפתיים פתוחים ורק אחר כך לפתוח חדשים ] .
ממה שאני כן יכולה לספר בינתיים שביוטיקייר שיחקו  אותה עם האריזה החדשה שלדעתי הרבה יותר יפה ,בנוסף, נתנו שמות לאודמים ודאגו להוציא גוונים מאוד טרנדים ומחמיאים .
השמות מימין לשמאל 108 INSOMNIA
101 CANDID
110 MOJO


 בשבוע שעבר יצא לי לבקר בפעם השלישית בחנות אלקליל שברחוב הנחושת 10 ברמת החייל ת"א.
חייבת לומר שכל פעם שאני שם אני מרגישה כמו בחנות ממתקים .
הפעם באתי בשביל כמה מוצרים ובגלל זה לא התברברתי .
מבחינת מבחר כמו שרשמתי בפוסט הקודם היה בעיקר מבחר של צלליות/אודמים /גלוסים /לקים/סמקים ועפרונות עיינים ושפתיים .
MAC -STUDIO MOISTURE TINT SPF 15 - מיקאפ עדין מועשר בלחות המכיל מקדם הגנה SPF 15 .
במקום 162 עלה לי 81 ש"ח .
HALCYON NIGHTS FULL FACE KIT פלטה המורכבת מה4 צלליות וקרם בסיס מתוך קולקציית של זמרת הפופ ELLIE GOULDING . במקום 285 עלה לי 142.5 ש"ח .
עוד מוצר מקולקציה מוגבלת של MAC  -CHARLOTTE OLYMPIA  צבע קרם רב תכלתי [במילים אחרות ברונזר קרם ] בגוון sefia  שהוא מתאים לברונזר  יש גוון יותר בהיר שמתאים להארות .
חייבת לומר שכל מוצר בסדרה יותר יפה מהשני והיה לי קשה לבחור מה לקחת .
מכיוון שהיה לי תקציב מוגבל העדפתי לקחת את הגוון הכהה יותר [בפלטה הקודמת יש גוון בהיר שיכול לשמש אותי להארות ].במקום 123 עלה לי 61.5 ש"ח
מייקאפ מינרלי באבקה עם SPF 15 של בובי  בראון במקום 230 עלה לי 115 ש"ח.
 באחת הקניות שלי מסטרוברי הוספתי את המייקאפ 123 PERFECT  של BOURJOIS  קראתי עליו ביקורות טובות והוא היה במבצע בסביבות ה40 ש"ח אז החלטתי לרכוש .

החבילה האחרונה מLIP MOTHLY הגיע וגם פה ייקח זמן עד שאנסה את המוצרים .
קיבלתי עפרון שפתיים של חברת  MODEL CO
 -  עפרון מהסוג שמחדדים בגוון חום /ניוד .
WONDER LIP PAINT -CATERPILLAR SMOKE עוד מוצר שפתיים בגוון וורוד עמוק יפיפה.
מדבקות לציפורניים
עוד מוצר שפתיים של חברת STARLOOK LIP CRAYON בגוון חום/סגול

זהו לבינתם מקווה שאהבתם את הפוסט 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה