יום שבת, 25 במרץ 2017

לקנות או לא לקנות?פוסט 77

היוש,שבת שלום
את הפוסט הזה לקח לי 3  פעמים לכתוב עד שסיימתי אותו ,פעם ראשונה התחלתי בשבת שעברה ואז הגיעו אורחים ,פעם שנייה הייתה הפסקת חשמל מקווה שהפעם אצליח לסיים את הפוסט כמו שצריך.
קודם כל אני רוצה להגיד לכן שאני בתהליך של שינוי ,התחלתי להתאמן לאכול יותר בריא וזה כיף להרגיש יותר טוב גם מבחינה חיצונית וגם מבפנים .

אז שנתחיל?
 סבון פנים של לנקסטר -סופר אהבתי ,עדין ,ג'ל ,מנקה ,מטהר ומתאים לעור פנים שומני אני רכשתי בסטרוברינט  בפחות מ60 שח שווה ביותר .
bb cream של אסנס , לאחרונה התחלתי לאהוב את העור שלי יותר ולהשתמש במיקאפים  בעל כיסוי  קל+בינוני [לעבודה].
bb של אסנס היה אופציה נהדרת מגיע באריזה של 50 מ"ל ,כיסוי קל עד בינוני ועם מניחים אותו על פריימר  הוא שורד דיי יפה .
איילנר  של   maybeline [מאסטר משהו ] לא אהבתי בכלל ,הצבע שחור דהוי ממש אפור ולט מחמיא ,המברשת לא נוחה בכלל בקיצור כ40 שח שהלכו לפח:{
כדורים קוסמטיים צבעוניים של ביוטיקייר אותו חיפשתי צמר גפן והיה חסר במלאי והיה רק את זה בוא נגיד שהשתמשתי בזה אבל אני פחות התחברתי לזה ,אני אוהבת את הצמר גפן הלבן שאני שולטת בכמות שאני רוצה להוציא וסיבה נוספת שאני יכולה לראות את הלכלוך שיצא כדי לדעת עם דרוש ניקוי נוסף שכדורים פה צבעוניים יותר היה קשה לדעת בשלב הסרת איפור עם העור נקי או שיש עוד קצת שאריות.
להסרת לק הוא יכול להתאים להסרת איפור קצת פחות .

 לא פלא שאחת החברות שאני שומעת עליה המלצות זה ג'ויה ,המסכה הזאת מושלמת, ללא מלחים ,נותנת ברק ולחות וריח של הבושם של ליידי מיליון :}}}}}}}}}}}
מסכת הזנה קראטין שמתאימה לשיער צבוע /יבש ופגום ולאחר החלקה.
המסכה ממועשרת בחלבון קראטין טהור ,חמאת שיאה וויטמינים חיוניים המסייעים בשיקום השיער . אני רכשתי אותה אצל הספר שלי היא לא זולה בכלל באזור ה100 שח אבל הכמות הזאת הספיקה לי ל3 חודשים ובתור אחת שניסתה המון מסכות לא יצא לי לראות הרבה זמן מסכה איכותית כמו זו.
שמפו אובליפיחה ללא מלחים לניקוי שיער שומני של אמיקה -וואו מוצר מושלם שאני ארכוש ברגע שאסיים את כמות השמפו שיש ברשותי [מתכננת לקנות תשמפו של החברה והמסיכה ].
הריח שלו וואו משהו בושם פרחוני  שנותן חשק רק להסניף את השיער .
השיער היה נעים ולא יבש מאוד אהבתי את השילוב של השמפו והמסיכה בייחד .
עוד שמפו שקיבלתי מתנה לשחרור מצה"ל בייחד עם מרכך ועוד איזה מפיץ ריח נחמד.
את השמפו הזה פחות אהבתי דיי מייבש את השיער והאריזה שלו קצת מעצבנת החומר ג'לי כזה ולוקח לו זמן לצאת מה גם שהאריזה זכוכית קח שכל שימוש בו התבלבלתי שלו יישבר במקלחת.

 שמן קוקוס טהור של ביוטיקייר -אז כל מי שחייה בעולם הביוטי שמע  בשנה האחרונה לפחות פעם אחת על היתרונות של השמן קוקוס,מדובר בשמן שמתאים לטיגון, בישול , אפיה ולטיפוח הגוף והשיער .
אני השתמשתי בו בתור מסיכה לשיער כמות פצפונת ויש לכן שיער מלא ברק שימו לב שאתן שמות טיפה ולא באזור הקרקפת אחרי זה השיער יהיה שומני.
אני גם אהבתי להשתמש איתו לגוף כי העור שלי נטה להיות מאוד יבש בימים קרים אז הוא נתן בוסט של לחות מטורף והעור אחרי זה מרגיש ממש חלק.
אני חושבת שבפעם הבאה אנסה שמן קוקוס של חברה אחרת של ביוטיקייר  היה קצת קשה לשימוש היה צריך לגרד את החומר כל פעם עם כפית או משהו אחר בשביל להוציא כי הוא מתקשה.
הסבון קצפת האהוב עליי של ללין גם הוא נגמר כבר כתבתי עליו ריח נהדר ומעולה לגילוח .
סבון גוף  של סטייל אני חושבת שזו סדרה די חדשה שיצא להם ,אריזה יפה ופרחונית בריח אורכידאה אני אהבתי .

 עוד שני דברים שלא קשורים לתחום הביוטי אבל לדעתי תשמחו לשמוע עליהם -
כמו שאמרתי כחלק מתהליך  השינוי אורח חיים שלי הורדתי שתיה מתוקה ומנסה להוריד בכמות הקפה .
אני שותה בערך 2 כוסות תה ביום ולא אני לא שותה את התה הרגיל משום שהוא מרגיש לי משעמם .
התחלתי לשתות הרבה תה ירוק ותמצית תה כמו זאת שהסתיימה לה .
מדובר בחליטת דומדמיניות בר שחורות ,פרחי היביסקוס וורד הבר.
מכיל מרכיבים טבעיים ו25 שקיות ארוזות אישית באריזה .
מי שיתחבר לטעם הזה זה מי שאוהב את כל הפירות יער כמוני למשל.
אני  רכשתי לפני כחצי שנה בסופר פארם .
ספריי נעליים של אלדו - בעבר עשיתי קנייה גדולה של איזה 3 זוגות נעלים מאלדו ורציתי לקנות ספריי שישמור עליהם .
2 זוגות חרשתי עליהם עד שהלכו לעולמם וזוג אחד היה לא נוח בכלל הרגשתי שאני לא יכולה לנעול אותו ושהוא סתם תופס לי מקום בארון אז החלטתי לתרום אותם.
הספריי נשאר  איתי די הרבה.
פעם בשבוע אני עוברת עליו על נעליים מעור, לקה וזה שומר על הצבע ועל הנעל אני אהבתי להשתמש בו וארכוש אחד נוסף בקנייה הבאה שלי.

טוב בריטני ספירס מה אני אעשה איתך ? כל בושם שאני קונה אני מתמכרת מחדש לריח ,לאריזה וכל פעם בא לי לקנות את אותו דבר ולבסוף אני קונה אחד אחר ולא סגורה מה יותר טוב.
קודם כל האריזה סופר מושלמת יפיפה , יוקרתית ושקופה שאפשר לראות בדיוק כמה נשאר לתענוג בבקבוק הזה שנמצא .
בושם מתקתק , דומיננטי  שמכיל תווים של וניל ,מאסק , יסמין ועוד שלל מרכיבים שיוצרים את הניחוח הזה .
סופר אהבתי ובטוח ארכוש אותו שוב בעתיד אחרי שאסיים את כמות הבשמים שיש לי .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה