יום שלישי, 18 באפריל 2017

התחדשויות מרץ 2017

היוש
איך רציתי לכתוב את הפוסט הזה בראשון ובשני לעשות פוסט על המוצרים שהכי הרבה בשימוש אצלי אבל בגלל שלא הרגשתי טוב לא יצא :{
מקווה שבשבת אני יוכל לכתוב את הפוסט ..
למען האמת הפוסט יצא קצר משחשבתי מכיוון שיש מוצרים שפתחתי כבר והגיעו לסיומם .

 אחת השעוות  הכי טובות שיצא לי לנסות מדהימה כל כך שרכשתי ממנה 4 ואחת כבר נגמרה .

 מברשות מאלי אקספרס שכבר שכחתי שהזמנתי ,הזמנתי אותן בספטמבר 2016 והן הגיעו אליי במרץ 2017 דואר ישראל מקווה ששאר ההזמנות שלי יגיעו יותר מהר.
 השלמות של רצועות שעווה וסיכות סבתא לשיער מביוטיקייר
 צבע לשיער אז החלטתי שדיי להיות עם שיער שהפך לצבע של חלודה במילים יפות מן בלונד חום לא יפה ולא מחמיא .
החלטתי שאני חוזרת לכהה קניתי 4 חבילות של צבע לשיער מסדרה זו 2 בגוון 5-0 ו2 בגוון 4-0 כאשר זה חום בינוני והשני חום כהה .
את החום הכהה יותר סיימתי את ה2 החבילות בייחד עם חבילה אחת של חום בינוני שערבבתי את הכל בייחד .
אמא שלי מרחה לי את החומר על השיער חייבת לציין שיצא תוצאה טובה יחסית למישהי שהיא לא בעלת מקצוע ספרית .
לקחתי בחשבון שפעם ראשונה הצבע לא יתפוס כי גם אצל ספר שעוברים מבלונד לכהה לוקח בן פעמים לשלוש עד שהצבע תופס טוב  לכן העדפתי לחסוך בעליות וצביעה ראשונה לעשות בבית .
לדעתי מי שלא סובלת משיער לבן זה צבע נהדק לי יש שיער באורך בינוני אם מסתכלים על האורך מהגב אז הוא מגיע קצת אחרי החזייה ולכן הזדקקתי ל3 חפיסות על מנת לצבוע את השיער במלואו .

 את הסבון מסדרת oil free סיימתי אתמול וחייבת לומר שמאוד אהבתי ,חייבת לציין לטובה את החברה שדואגת לחדש מוצרים חדשים חדשים ,לעשות מבצעים ולהפתיע .
הפעם גם רכשתי את המי פנים מהסדרה והקרם עיניים ששמעתי עליו ביקורות טובות וחייבת לנסות אותו כבר.
 אז כמו שאמרתי השבוע יצא שלא הרגשתי טוב ויצא לי להיות בניו פארם לקנות תרופות .
מפה לשם רכשתי את הסבון פנים החדש של דוקטור פישר לעור פנים שמן ובעייתי
הסבון אמור לנקות באופן אקטיבי ויעיל במיוחד.
מתאים לעור רגיל ,היפואלרגני  אריזה   דיי גדולה של כ500 גרם עלתה לי באזור ה50 ש"ח
משהו נחמד שקיבלתי מתנה לחג שהולכת לשמש אותי לטיול הבא שלי  מארז של 3 קרמים מוקטנים : גוף, ידיים ורגליים נהדר לנסיעות קטן ולא תופס מקום


עד כאן להיום שיהיה המשך שבוע מהנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה