יום שישי, 17 בנובמבר 2017

לקנות או לא לקנות? פוסט 89

היוש,
אז יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן !
סוף סוף זמן לפוסט חדש על מוצרים שסיימתי מתכננת גם לעשות עוד פוסט על מוצרים הכי בשימוש כי מאז הפוסט האחרון השגרה השתנה לגמרי.
מבחינת צמר גפן סיימתי 3 כולם נהדרים .


מסכה לשיער שנרכשה בפרימרק  בברצלונה .
מסכה נחמדה עושה קצת ברק אבל לא מספיק לחות אבל אי אפשר להתלונן למוצר שעלה 1.5 יורו .
על השמפו לקשקשים הזה כתבתי כבר פה

על המי פה גם כתבתי בעבר לא אהבתי אותו .
את הסבון הזה מאוד אהבתי של פלמוליב ריח נעים של פרחים התחושה כל כך נעימה בעור .
 מגבונים להסרת איפור של soft touch  נחמדים מורידים את האיפור  פנים אך לא איפור עיניים עמיד במיוחד .
אני משתמשת קודם במגבונים לאחר מכן סבון פנים ..
על הסבון פנים גם רשמתי בעבר .נכון לעכשיו אני לא ארכוש אותו יותר כי יש לי עוד המון מוצרים שאני רוצה לנסות.

 צבע לשיער מספר 6 בלונד כהה .
אני בתהליכים שאני מנסה להבהיר את השיער שלי קצת .
עדיין השיער שלי כהה והוא לא תפס כמו שרציתי אבל אני הסתפרתי השבוע ואחכה עוד כחודש ואנסה שוב לעשות צבע ונראה אם הוא יתפוס יותר טוב.
 
את הבושם הזה  קניתי בעבר מביוטיקייר beau monde  האריזה מאוד הזכירה לי את הבשמים של ויקטוריה סיקרט.
הריח שלו מאוד נעים  פרחוני וצעיר אבל העמידות נוראית .
כבר אחרי  15-30 דקות הריח נעלם ושאלתי מלא אנשים וכולם אמרו שאין ריח .
בסופו של דבר חרשתי עליו בעבודה ולקחתי אותו גם איתי לא היה הכפת לי שעוד אנשים השתמשו בו כי הוא בושם זול אבל לא ארכוש אותו שוב.
נר בריח קוקוס ורבנה של ללין - אני מאוד אוהבת נרות במיוחד בחורף אבל זה היה ממש מאכזב הוא לא מאלה שמפיצים ריח ועושים ריח טוב בחדר הריח שלו מאוד רגיל וחשבתי שהוא כן יפיץ ריח .
קרם ידיים של gade בריח וניל שחור הריח המוכר ואהוב מעולה נספג בקלות משאיר ריח חלום .

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה