יום שישי, 29 בדצמבר 2017

התחדשויות דצמבר 2017

היוש
לא מאמינה שחלפה לה שנה אזרחית כבר ,השנה היו הרבה יותר פוסטים ,הרבה יותר מוצרים וחברות שונות שרק חלמתי עליהם שהתחלתי לכתוב את הבלוג הזה.
החודש הזה התחדשתי בכמה בשמים למרות שאני ממש לא צריכה אבל מאוד רציתי משהו חדש.
3 השמאליים בריח היפנוטיק של דיור
השני שמאליים ביותר הכי טובים הריח מדהים שגם אחרי 10 שעות נישאר ריח אני פשוט התמכרתי אליו .
הימני ביותר אם אני לא טועה בריח של אינסולנס .
אז עשיתי כמה השלמות כמו מדבקות לאף של  life שאני מאוד אוהבת .
דאודורנט של fa .
המוצר האחרון שמעתי עליו המון המלצות סרום לפנים לעור רגיש של סבוקלם .
בחורף אני מרגישה שהעור פנים שלי זקוק לחומרים פעילים  יותר ולמוצרים שהם עושים עבודה מחכה כבר לנסות אותו.

בסטרוברי עשיתי גם רכישה -הבושם אינסולנס שרציתי כבר הרבה זמן ולא רכשתי בגלל המחיר .
בסטרוברי מצאתי אותו בכ214 ש"ח לפני הנחה ל50 מל .
קונסילר אייר בראש של קליניק שגם שמעתי עליו הרבה המלצות.
מרכך לשיער של לאוקסיטן רכשתי בפעם קודמת את השמפו ,חשבתי לנסות עם מסכה שיש לי ,בסוף החלטתי שעדיף שארכוש שמפו תואם ואנסה אותם יחד.
אלו היו הקניות האחרונות שלי לשנת 2017
מאחלת שהשנה הבאה תהייה מלאת שמחה ,חוויות צבע והכי חשוב שנהייה מאושרים :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה