יום שבת, 23 בפברואר 2019

התחדשויות 02/2019

היוש שבוע מושלם ,
אני יודעת שברך כלל אני כותבת את הפוסטים של התחדשויות יותר בסוף החודש וכך גם את הפוסט מוצרים שסיימתי .
כיוון שמחר מתחילה סמסטר חדש החלטתי היום להוציא את שני הפוסטים "לאוויר " .
כיוון שמלבד קורסים יש לי לעשות מועד ב בקורס אחד וחודש עמוס באירועים [שחייבת להפציץ באיפור בכל אירוע ].
הפוסט לא יהיה כל כך ארוך כיוון שכרגע אני רוצה לנצל את הכמויות איפור שיש לי ובעתיד ארכוש עוד.

מביוטיקייר -
חידשתי מלאי לדברים שאני משתמשת ביום יום כמו :מראה מגדילה שנשברה ,מדבקות לאף\שעווה לפנים,לק ג'ל גוון 2, ג'ל היגייני באריזה מתוקה ,ריסים מגנטים ,מברשת לקשרים ,ספוגית למקייאפ ,פצצת אמבט ,תיק עם אריזות פלסטיק לנסיעות .

טוב האמת שהייתי ברשת be  וכל כך התאפקתי לא לקנות איפור ,הכל נראה כל כך מסודר ויפה .
שמחתי לגלות מותגים חדשים בין לנו הנשים שהביאו לנו מוצאי איפור/טיפוח חדשים ובין לגברים שהביאו מוצרים לטיפוח הזקן מומלצים מאוד [הבאתי מארז של מוצרים לבן זוג והוא עף על זה].
לי רכשתי כרגע רק סבון גוף [שאגב ניתן להשיג בלא מעט סופרים].
בניחוח חלב וניל.
וסקראב לשפתיים בניחוח תות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה