יום שבת, 25 במאי 2019

המשלוח הגיע והפעם אסתי לאודר

היוש
טוב אז תאמת שהחודש הזה לא תכננתי לקנות מוצרי איפור ,בטח שלא לקנות עוד מוצר שפתיים ,בגלל שחודש קודם היה לי יום הולדת ומה שגרם לקניות +מתנות שקיבלתי לייצר עודף של מוצרים שאין כבר מקום [פוסט בקרוב ].
אבל שראיתי את המבצע שעשו באתרי לאודר בקבוצת הפייסבוק של מכורי איפור לא יכולתי להישאר אדישה .
היה משלוח חינם + תיק יפיפה עם מוצרים מתנה על כל קניה .
חייבת לציין שאני ממש מרוצה מהאתר של אסתי לאודר .
זאת הזמנה שנייה או שלישית שאני מבצעת באתר .
המשלוח הגיע תוך 3 ימי עסקים הייתי בטוחה שייקח יותר עם כל העומס שהיה בהזמנות .
האריזה הגיע עטופה בצורה יוקרתית בקרטון כחול של אסתי לאודר שעליו חריטה של שם המותג הכל כל כך יוקרתי ויפה .
מה שרכשתי היה אודם מסדרת pure color love  בגוון 310 bar red .
את כל שאר המוצרים קיבלתי  וואו אסתי לאודר איזה פינוקים .
קיבלתי את המסקרה המוקטנת  sumptuous extreme  אני חושבת שיש לי 3 או 4 כאלה בבית כבר.
קרם עיניים וסרום באריזה מוקטנת .קרם לילה שמאוד אהבתי להשתמש בו פעם קודמת באריזה מכובדת של 15 מ"ל.
מסיר איפור באריזה של 30 מל .
lip balm  בעל גוון ורדרד יפיפה
אודם מסדרת pure color envy בגוון 223 candy  גוון ורדרד לחותי ויפיפה .
אני ממש שמחה ששחברה כל כך גדולה עושה את הדברים האלה  זה נותן לנו לנסות את המוצרים לפני שמוציאים מאות שקלים ובנוסף תמיד אני מוסיפה את המוצרים הקטנים לחופשות .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה