יום רביעי, 18 בדצמבר 2019

ההזמנה מגלאמבוט הגיע

היוש
אז ההזמנה מהבלאק פריידי הגיע ,ההזמנה היחידה שעשיתי
יש כמה מוצרים שהיו לא מעט זמן ברשימת קניות שלי וסוף וסף ניצלתי את הנחת בלאק פריידי בשביל להתחדש בהם .
אני חודש הבא מתחילה את לימודי האיפור שלי ורציתי לנסות את המוצרים ואם הם טובים אני אשים אותם במזוודת האיפור שלי המקצועית .
ההזמנה הגיע דיי מהר ,אחרי כמעט שבועיים כבר קיבלתי הודעה לקחת .
בעבר האריזה  שלהם הייתה מנצנצת והם החליפו אותה.
כן הכל ארוז בצורה מושלמת ושום דבר לא נפגע צירפתי גם תמונות .
המחיר של ההזמנה היה 81.9 דולר
היה לי קוד קופון שהוריד 13.26 דולר
סך הכל שילמתי 68.64

אז קניתי את השימר האגדי של cover fx custom enhancer  drops bloom שנראה מהמהם
מוצר שני שגם שמעתי עליו לא מעט אם אני לא טועה בערוץ של אשלי ועוד כמה מדובר על peach perfect too faced בגוון mohogany מדובר על גוון חום כהה שיתאים לכהות עור ולהצללות רטובות ממש מחכה להשתמש בו
לגבי המוצר של נארס דיי הייתי בטוחה שהזמנתי את הקונסילר האגדי
אבל התבלבלתי והזמנתי בטעות גלוס בגוון star babe מדובר על ליפגלוס מנצנץ שיתאים מאוד לצילומי איפורי ערב /כלה
גם יכול להתאים לאיפור מעושן אז את הקוניסלר אזמין בהזמנה הבאה מגלמבוט.
קיבלתי מתנה דוגמית של בושם של חברת replica music festival  מדובר על בושם יוניסקס שהושק בשנת 2017
מדובר על בושם לא זול לפי אתר ספורה עלותו 126 דולר !
הריח עצי ונעים אבל יותר מתאים לגברים .
פריימר של מייקאפ פוראבר step 1 skin equalizer בגרסה מוקטנת של 15 מל .
ראיתי אותו הרבה ביוטיוב של אסתי ביטון מאפרת ישראלית שאני מאוד אוהבת לצפות בה .
מוצר אחרון זה עוד מייקאפ בגוון כהה של ביוטי בלנדר
אותו ראיתי באתר של ווג
וזהו זה מה שרכשתי הפעם .
אשמח לדעת מה אתם חושבים על המוצרים ומה אתם רכשתם בבלאק פריידי .





3 תגובות:

  1. הזמנה פצצית. אני מגלמבוט הזמנתי את ה CC של איט קוסמטיקס אבל יש מצב שהוא יהיה בהיר עליי . והזמנתי תיק עם דוגמיות שעולה 3 דולר. והזמנתי צללית גליטר . נראה מה אקבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך הcc ? האמת שלא יצא לי לנסות מוצרים שלהם אבל הקונסילר שלהם בהחלט ברשימה העתידית שלי

      מחק
  2. ה CC סבבה אבל לא וואו כמו שהרבה מדברות עליו. האמת היא מה שטוב בו שיש 50 SPF ואז אנחנו מכוסות.

    השבמחק