יום שבת, 23 במאי 2020

פוסט מוצרים שסיימתי מאי 2020

היוש מה שלומכן?

אז הקיץ מתקרב וזה הזמן להתחיל לטפח את הכפות רגליים בתדירות גבוהה יותר בשביל למנ
שבוע טוב לא מאמינה שכבר אפשר להתחיל לצאת יותר לראות משפחה ולחזור לאפר כמה שהתגעגעתי לזה.
עכשיו אני מתרכזת בלבנות תיק עבודות ולוקים שונים .
אם אהבתם את הרעיון של הפוסטים תגידו לי שאדע עם להמשיך .
קרם לחות לכפות רגליים לעור יבש  ולהעשיר את הכפות רגליים בלחות .
את זה רכשתי בעבר בים המלח ,חזרתי משם עם סטוקים של מגוון מוצרי טיפוח לפנים ולגוף .
מאוד אהבתי את השימוש בו .
נכון לעכשיו כי יש לי המון המון קרמים מתרכזת בלסיים אותם אז אני שמה קרם ידיים /גוף על כפות רגליים .
ג'ל אני חושבת שהזמנתי אז איזה 6 כאלה .
יש לי אחד בתיק ,אחד בכניסה לבית ועוד אחד בתיק החתלה של הילד .
עוד שני מוצרים שסופר אהבתי וממש הולכים לככב פה בקיץ זה הספריי גוף של ויקטוריה סיקרט זה ספציפית בניחוח be seduced  ריח פרחוני חמצמץ ,אני מאוד אוהבת לשים כזה בתיק החתלה של הילד ושאני בסידורים במהלך היום להתרענן בניחוח טוב .הדאודורנט של nivea black &' white  מאוד אהבתי .
                  

שני מוצרים שסופר הפתיעו אותי לטובה ואהבתי זה הספוגית הצהובה שאפשר לראות שממש ניצלתי אותה עד שכבר התפוררה לה נרכשה בעבר בגילטי מאוד אהבתי להשתמש בה המייקאפ נספג בעור ונותן מראה אחיד ויפיפה בטוחה שארכוש אותה שוב .
עיפרון גבות שסופר הפתיע אותי זה של סקארה  n pemcileyebrow stai
בגוון chatain brown דקיק ,מאוד נוח לשימוש סופר סופר מומלץ ,מצאתי שהגוון הזה הוא הרבה בשימוש שלי וככל הנראה אני קנה אותו שוב .


מוצר מאוד מאכזב זה המפיץ ריח של sabon white tea  כן מרגישים ריח חזק של תה אבל הריח בקושי מורגש רק שממש מתקרבים לבקבוקון המחיר שלו לפני מבצעים 99 שח אחרי מבצעים 69.3 שח לדעתי זה ממש יקר למוצר שלא עובד .
דוגמיות של 2 בשמים שמאוד אהבתי והם ברשימת קניות שלי
jadore in joy של דיור
la vie est bella של לנקום
שניהם קלאסים ,מתאימים לערב ,מאוד נשיים .
 מוצרי שיער שלצערי לא אהבתי ועברו לשימושים אחרים .
שמפו של סאיוס עשה לי קשקשים והפך לניקוי מברשות
המרכך של סקארה ומרכך פנטן הרגישו יבשים ולא באמת מרככים את השיער
והפכו לסבוני גוף לגילוח לא מוצרים שארכוש בעתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה