יום שישי, 14 בפברואר 2014

לקנות או לא לקנות? פוסט 16

שבת שלום :]
חלק מן המוצרים פה נרכשו או התקבלו לפני כחצי שנה + ,המחירים שצוינו זה במחיר שאני רכשתי ויש סיכוי שהמחירים ישתנו .

lady care  קרם לחות מועשר בארגן לכל סוגי השיער -
*לא נוסה על בע"ח .
על פי החברה "קרם הלחות לשיער ,הינו תכשיר איכותי המועשר בארגן ובשמנים טבעיים ,הקרם מגמיש מרכך ,מזין את השיער ומביא להחזרת הלחות והברק הטבעיים שלו ".
בפועל נקנה לפני כשנה ,השתמשתי בכמחצית ממנו והפסקתי ולאחרונה חזרתי אליו.
בעקבות שיער יבש כתוצאה מהגוונים אני מנסה מגוון תכשירים ,כדי למצוא את התכשיר שייתן לי את מבוקשי :
*ירכך את השיער שיהיה פחות יבש ויותר נעים 
*יורד את הנפח 
*יבליט את הגוונים 

בפועל הוא נותן נפח לשיער אבל  סידר אותו שלא יראה מקורזל ובעל ריח מאוד נעים .
ניסיתי לשים ממנו פעם כמות קטנה ופעם כמות קצת יותר גדולה ,אבל בשני הניסיונות השיער עדיין הרגיש יבש אם כי פחות ממה שהיה . הוא כן גרם להבליט את הגוונים ולתת להם מראה זוהר יותר .
גם המשאבה שלו התפרקה אבל לדעתי זה לא נורא כי עדיין היה אפשר להשתמש בו ,הוא  מקשה את השיער[ ראו הוזהרתם] .אני השתמשתי בו בעיקר בימים שרציתי לאסוף את השיער לקוקו ושהשיער יהיה כמה שפחות מבולגן .
לא חושבת שארכוש שוב מכיוון שאני מחפשת קרם שירכך את השיער .מגיע בכמות של 400 מ"ל לגבי מחיר באתר של lady care הוא לא מפורסם,לפי מיטב זיכרוני הוא עולה בערך 15 ש"ח.

syoss  מסכה להעצמת ברק
את זה שלא צריך לחכות הרבה זמן עם המסכה הזאת כבר ציינתי  וגם על הריח המדהים שלה.
בניגוד למסכה הקודמת שניסיתי של החברה זאת הייתה פחות מוצלחת עבורי ,אולי זה בגלל שהשיער שלי הפך ליבש והיא עוסקת בלתת ברק ? 
השיער כן היה יותר נעים אך כנראה  שהשיער שלי צריך מסכה יותר אינטנסיבית ואת  המסכה הזאת לא ארכוש שוב אבל את הקודמת שניסיתי בהחלט ארכוש .מחיר מלא 35 ש"ח לכמות של 200 מ"ל.

garden oasis קרם גוף -
קרם גוף שלא מצוין ריחו,בניגוד לשאר המוצרים שניסיתי של החברה  ,גם הוא התקבל במתנה ביום הולדתי בשנה שעברה.
אז  אני ינסה להגיד אותו ,הריח שלו הוא מן שילוב של לימון,מאסק מאוד נעים ,לוקח לו כמה דקות להיספג לחלוטין ,מבחינת האריזה די קשה להוציא את הכמות שרוצים ולוקח זמן עד שהקרם יוצא. לדעתי זה בגלל שהוא סמיך מידי ,לכן אני משאירה אותו הפוך ככה שהפיה כלפי מטה, ככה שאני צריכה להשתמש הקרם מתקרב לתחתית וזה חוסך לי זמן . [לו רק היו חושבים על משאבה זה היה מצוין עוד יותר ].
כמו שציינתי בעבר את המוצרים של החברה ניתן לרכוש במארזים במגוון מקומות ובמחירים נוחים.








אקנה מיצין תמיסה -
גם התכשיר הזה היה בשימוש והופסק וחזרתי אליו לאחרונה ,תמיסה ששמים באופן נקודתי על הפצעים  [צריך מרשם רופא ],שמים את התמיסה באמצעות הבד שמחובר לבקבוק [אם תשאלו אותי מאוד לא סטרילי /היגייני ].
אפילו שכמות הפצעים שיש לי היא מאוד קטנה אך לא הבחנתי בהבדל .













עד כאן להיום שיהיה חג אהבה שמח :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה