יום שני, 17 בפברואר 2014

איפור לא שגרתי

כתוצאה משפעת די חזקה שתקפה אותי ביומיים האחרונים ,מצאתי את עצמי כל היום נחה ,רואה טלוויזיה ובין היתר גם משוטטת ברשת ומביטה באיפור במגוון סגנונות .

ראיתי מגוון  סגנונות של איפור לא שגרתי [שלא תגידו שלא הזהרתי ] , ומאוד רציתי לנסות צבעים שהם לא נמצאים אצלי בתדירות גבוהה כמו :כחול ,וורוד וירוק .
הפעם בחרתי להתמקד בגוונים של כחול ,ירוק וחום, בגלל שלדעתי אלו גוונים שמזכירים ים [כחול] והחום מזכיר לי את האדמה /חול .צבעים של חופש שמאוד חסר לי  בלחץ הזה של בחינות .

הבסיס שבו השתמשתי זה צללית קרם של ביוטיקייר מספר 05 ,הצלליות נלקחו מפלטה ישנה שלי של careline שמלווה אותי די הרבה זמן ,אני מאוד אוהבת את הגוונים שם וכבר סיימתי 8 צלליות מתוך 15 רוב הגוונים בפלטה הם שמריות .מכיוון שהגוונים מאוד יפים אבל הפיגמנט של הצבעים שבחרתי די חלש  ,הרטבתי את המברשות קודם ,כדי להעצים את הפיגמנט .המסקרה שהשתמשתי בה היא של רימל VOLUME FLASH X 10 EXTREME BLACK ,מסקרה שמפרידה ,מדגישה מאוד מתאימה ליום יום ,מי שרוצה מראה דרמטי היא לא הכי תתאים לה ,מכיוון שהיא לא נותנת מראה דרמטי .
לריסים השתמשתי במסקרה הכחולה  ,היא נקנתה בטעות ,ראיתי את המסקרה במבצע של 25 ש"ח ,מסקרה שניסיתי בעבר ומאוד התרשמתי ממנה ,רציתי לקנות בצבע שחור כמו שהיה לי ,אבל שהגעתי הביתה גיליתי שלקחתי בצבע כחול -תכלת ,הגוון היחידי שיצא לי לנסות שהוא לא שחור הוא חום כהה ,הריסים שלי גם ככה בהירות ככה שאני מחפשת איך להבליט אותם לכן אני לא מוצאת את עצמי משתמשת בצבע אחר שהוא לא שחור ,אבל בכל זאת נתתי לה הזדמנות .
המסקרה לא צובעת את כל הריסים ,למרות שעברתי עליהם מהשורש מספר פעמים ,עדיין יש חלקים שנראים שלא הונח עליהם דבר . אני לא מוצאת את עצמי משתמשת בה הרבה ואם כן אני מוסיפה מעליה מסקרה שחורה .
בקו המים השתמשתי בעיפרון שחור של גודלן רוז מספר 301.

הצורה שהתמקדתי בה דומה למקור של ציפור ,עוד סמל שמזכיר לי חופש וצבע .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה