יום שלישי, 23 ביוני 2015

הגרלה ראשונה בבלוג

איזה התרגשות ,הגרלה ראשונה בבלוג ,כבר הרבה זמן שרציתי לעשות הגרלה וכל פעם הוספתי מוצרים עד שהייתי מרוצה .
והנה תמונה של המוצרים שאני מגרילה .





המוצרים שאני מגרילה 
_.מסקרה של מייבלין the falsies volum express [קניתי בדיוטי 2 מארזים של שני מסקרות +עפרון אחת פתחתי וזאת השנייה חדשה כמובן השאר יחכו להגרלות הנוספות :}
_.עפרון עיניים של maybelline -38 brown
_.צללית של maybelline מסדרת הcolor tatoo -45infine white
._עפרון עיניים לבן של essence 04 white /
._סומק של essence -50 sweetheart
_.ליפגלוס עמיד של beautycare בגוון 5 אדום יפיפה .
_.מחזק ציפורניים של chic
_.מחדד לעפרונות עיניים /שפתיים של madina milano
_.קונסילר של laura mercier  -undercover5


כל המוצרים הנ"ל חדשים ולא היו בשימוש מעולם .
המוצרים נקנו מכספי .

מוצר אחד שהתלבטתי אם להכניס או לא להגרלה זה מספר 02 של beautycare .
הסיבה שהתלבטת,זה כי הוא היה בשימוש פעמים ואני פחות התחברתי אליו,תרשמו לי למטה בתגובות אם אתן רוצות אותו או לא .

כל המוצרים יגיעו בתיק איפור יפיפה של estee lauder/


איך נכנסים להגרלה ?
1.עושים לייק לעמוד בפייסבוק שלי .
2.להשאיר תגובה לפוסט +לרשום אם תרצו את השימר או לא.
3.לעשות לייק באינסטגרם שלי inmybeautyway
4.לרשום לי איזה פוסט הכי אהבתם בבלוג


ההגרלה תהייה פתוחה עד ה17.7.2015 בשעה 22:00 ,הזוכה תוכרז בבלוג ובדף הפייסבוק עד תאריך 20.7.2015.
במידה והזוכה לא תיצור קשר תוך יומיים הפרס יועבר למועמדת הבאה .






10 תגובות:

  1. עוקבת אחריך בפייסבוק Noa Gadol ובאינסטגרם noa.gadol
    אני בעד להוסיף את השימר בבחינת וכל המרבה הרי זה משובח ☺
    הפוסט שהכי אהבתי הוא הפוסט על שגרת טיםוח הפנים מפברואר 2014. תמיד מענין אותי לקרוא על מוצרי טיפוח שבנות אחרות משתמשות בהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נועה בקרוב פוסט על מוצרים מומלצים לקיץ :}
      בהצלחה

      מחק
  2. מחבבת את כל הפוסטים שלך(: בעיקר את הפוסט על סקירת הסמקים!לא זוכרת מתי פורסם..אשמח לשימר(:תמשיכי בעבודה המצויינת שלך!

    השבמחק
  3. היי אני תמיד עוקבת אחרי הפוסטים שלך, הפוסט שהכי התחברתי אליו היה לע מזמן מס' 47 חסכת לי כמה הוצאות מיותרות חחחח
    אשמח לשימר בהצלחה לכולן

    השבמחק
  4. יש לך בלוג מאוד יפה ,אשמח לקבל את השימר ואני אוהבת את הפוסטים של התחדשויות .
    פתחתי בלוג חדש שנקרא dcupcakesb אשמח אם תכנסי ותבקרי בו :)

    השבמחק
  5. היי, עשיתי את כל השלבים, אני הכי אוהבת בבלוג שלך את הסקירות :)
    אשמח לקבל את השימר

    השבמחק