יום רביעי, 1 ביולי 2015

התחדשויות חודש יוני 2015

עוד חודש שנגמר לו ,החודש התמקדתי בעיקר במוצרי טיפוח ,בעקבות המכירה שעשו באלקליל  התבטל לא העוצר [סוף סוף גם חיילות יכלו לרכוש לעצמן מוצרים של חברות יוקרה ]. קניתי הרבה מוצרים שאני כבר מתה לנסות ,אך אצטרך לחכות קודם שאסיים את מה שפתוח . תתכוננו הפוסט הזה הולך להיות ארוך .


נתחיל במשביר לצרכן - שם רכשתי את המסקרה הראשונה שלי של אסתי לאודר sumptuous extreme בצבע שחור,היה לי שובר של 120 ש"ח כך שהייתי צריכה להוסיף בסביבות ה30 ש"ח בגלל החבר מועדון ,למחרת היה 50 % על המוצרי יוקרה די מבאס אחרי שקניתי ב30 % הנחה . לדעתי המחיר בארץ די מוגזם 175 ש"ח מחיר מלא לפני מבצעים ,ספק אם יקנה שוב אם לא יהיה הנחה של 50 % . בסטרוברינט ניתן למצוא אותה ב139 ש"ח ,גם פה ממליצה לחכות שיהיה 10% הנחה על איפור [במידה ואין מבצע שווה ברשתות הפראם עדיף להזמין ] .
רשמים יגיעו בקרוב .


באתר של קליניק - הזמנתי את הקרם המוקטן מסדרת ANTI-BLEMISH ,מתאים לעור שמן ושמן מאוד.הקרם מגיע בגודל 15 מ"ל ועלה 69 ש"ח [לדעתי עדיף להשקיע סכום כזה על קרם קטן ,כדי לנסות מאשר להשקיע מחיר מלא של 200 שקל לקרם ולהתאכזב .] הקרם הגיע בייחד עם שני דוגמיות שבחרתי ותיק איפור. הדוגמיות שבחרתי הן :סבון פנים מאותה סדרה ודוגמית של הבושם AROMATICS IN WHITE שאמא שלי מאוד אהבה וכנראה שמצאתי מה לקנות לה ליום ההולדת [אם מישהי יודעת איפה יש מבצע שווה על הבושם אשמח לשמוע ]
המשלוח הגיע תוך יומיים ,עם שליח ארוז היטב חייבת לציין שמאוד הופתעתי מהשירות ומהמהירות .

בסופר -רכשתי 8 סבונים של פינוק [אחד הסתיים כבר ואחד נמצא במקלחת ] ,אני פשוט מכורה לריחות שלהם , חלק מהריחות נקנו פעמיים .
הריחות שבחרתי הם :רוח ים,לבנדר ווניל ,סיגליות ,קוקוס טרופי והחדש פרוטאין משי ושמן פשתן .

בבודי שופ - היה מבצע על ג'ל לחות ב14 ש"ח ליחידה ,בחרתי לנסות שני ריחות :האדום -פסיפלורה ומנגו ,הוורוד -בריח וורדים .

    רכשתי את המדבקות לאף ,מכיוון שהרבה פעמים הן חסרות במלאי ,רכשתי 3 חבילות שיספיקו לי למספר חודשים.
-beautycare

בכלבו התאומות בחולון - רכשתי את הסרום של SCHWARKOF  מסדרת GLISS ,השיער שלי הפך להיות יותר מידי יבש לאחרונה,מקווה שהוא יעזור קצת ,לפחות עד שאני יוכל לעשות שוב החלקת קרטין ואז השיער יהיה נעים ופחות נפוח .

בסופר פארם- רכשתי את המגבונים להסרת איפור של
gade.

ולחלק שאני הכי אהבתי ............ אלקליל -[סלחו לי אך אני לא זוכרת את המחירים ]
התחדשתי בשני בשמים שהיו ליד הקופות ,הם היו במבצע ונמכרו ללא אריזה. אני חושבת שהרעיון של המכירה הוא רעיון גאוני ,זאת הזדמנות נהדרת שבה חיילות ,בנות צעירות או נשים שלא יכולות להרשות לעצמם לקנות במחיר מלא יוכלו להרשות לעצמן לרכוש מספר מוצרים במחיר שהיו קונות מוצר אחד בפראם .מלבד זה כיף לחדש את המלאי במחיר זול משמעותית מהמחירים שיש בפראם  ובאותה הזדמנות החברה מתפטרת ממלאי עודף  וכך כל הצדדים מרוויחים .

הראשון :sexy -Michael kors ריח פרחוני ומתקתק .
השני :DKNY DELICUCUS NIGHT  גם בעל ריח מתקתק  ,זה הבושם השלישי שלי בסדרה סקירות מורחבות יגיעו בהמשך .

מבחינת המוצרים של מאק-חייבת להודות ,הרגשתי בחנות ממתקים ,רציתי לקחת הכל אך לצערי הייתי מוגבלת בתקציב .
המוצרים שרכשתי הם : שני שפתונים מסדרת SHEEN SUPREME בגוונים LUST EXTRACT /PHOSPHOR ESCENT  .

מיקאפ מהסדרה המינרלית ,רכשתי אותו לימי החורף שבהם העור יותר יבש מקווה שאני יאהב אותו .
פודרה עשירה במינרלים ,סומק בגוון WARM SOUL  בגוון יפיפה ולק מקולקציה מוגבלת של ברוק שילדס בגוון DIGNITY  .

כמובן שלא יכולתי לוותר והייתי חייבת לנסות מוצר אחד של בובי בראון בחרתי בגוון BERRY 34 .

באסתי לאודר התפנקתי בשלושה מוצרים +תיק עם מוצרים מוקטנים .
הראשון ,ליפסטיק מסדרת הDOUBLE WEAR -02 STAY PINK  לפי מה שהבנתי מהדיילת זאת הסדרה העמידה .
השני ,תחליב לשיזוף עצמי ללא שמש לפנים ,הרבה זמן רציתי לנסות משזף עצמי אני אנסה אותה בהמשך .
המוצר השלישי ,חלב פנים בעל אריזה ענקית של 200 מ"ל .
מכיוון שיצא לי לנסות עד עכשיו רק את החלב פנים של החברה ,בחרתי לקנות את התיק ,כדי שאני יוכל להתרשם מהמוצרים ואולי לקנות אותם בהמשך בגודל מלא.
התיק המושלם הזה מכיל חמישה מוצרים מוקטנים ,הגודל שלהם פשוט מדהים .
המוצרים הם :דוגמית של השפתון מסדרת PURE COLOR ENVY בגוון ENVIOUS ,דוגמית של המסקרה אותה רכשתי בגודל מלא ,עפרון בגוון שחור 01 BLACKEND BLACK
BB CREAM בגוון LIGHT ,את המוצר הזה מאוד שמחתי שיש במארז , כך אני יוכל לנסות אותו ,שמעתי עליו ביקורות לטוב ולרע ולדעתי הכי טוב שאני ינסה ויוכל לדעת אם הוא באמת מתאים לי .
המוצר האחרון זה ADVANCED NIGHT REPAIR  סרום לפנים  .


המוצר האחרון זה קרם הגנה לגוף מפני קרני השמש מכיל 50SPF  של CLINIQUE .
תמיד רציתי לנסות לפחות פעם אחת קרם הגנה של חברה יוקרתית כדאי לדעת אם יש הבדל ואם כן אם ההבדל משמעותי .
הקרם הגנה שלי כבר הגיע לחצי מחכה שהוא הסתיים ואז אפתח את זה ואספר לכם מה דעתי עליו .




עד כאן להיום ,אם קראתם את הכל אז שאפו ,מעניין אותי אם ניסיתם את המוצרים ואם כן מה דעתכם עליהם ?
 אני חושבת שחודש הבא הפוסט יהיה הרבה יותר קצר






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה