יום רביעי, 15 ביולי 2015

לקנות או לא לקנות ? פוסט 52

הסופ"ש התחיל אצלי היום ,היה לי יום חופש  ואין כמו לעשות סדר וקצת קניות .
רציתי לאסוף עוד מוצרים ולעשות פוסט מרוכז באוגוסט .
אבל החלטתי שאם כבר אני עושה סדר אז לכתוב על המוצרים ולזרוק אותם.


ניקוי וטיפוח השיער
*גילוי נאות בקיץ אני חופפת את השיער מידי יום,בגלל זה אני מסיימת מוצרים בתדירות גבוה ,מה גם שבשמפו ובמרכך יש לי שותפה [כן אמא אני מדברת אלייך ] .

שמפו של DN לקשקשים -נדרשו שני ימי חפיפה כדי לראות שינוי ,בהחלט ברגשתי שיפור ברמת הקשקשים שהייתה לי ,המוצר לא נוסה על בע"ח ,תוצרת ישראל ,מגיע באריזה כמו של סבון פנים .
המוצר נקנה בניו פארם בחמישה שקלים ובהחלט שווה את זה ואף יותר !
יש לציין שהשמפו מייבש קצת את השיער לכן צריך להשתמש במרכך או במזכה ולא על הקרקפת .

מרכך לחיזוק סיב השערה של  --.LOREAL
בניגוד לשמפו שלא אהבתי מאותה סדרה , את המרכך מאוד אהבתי ,הוא הפך את השיער שלי מיבש וחסר חיוניות  לנעים .השיער שלי פשוט "שתה" את המרכך הזה  מאוד אהבתי אותו .
אני רכשתי אותו בגודל של  700 מ"ל .

מסכה  לשיער של STYLE -
אחת המסכות המעולות לשיער יבש ,מרככת את השיער ,נותנת ברק עדין ,הופכת את השיער לנעים יותר ,מתאימה לאזור הקרקפת ,לא צריך לחכות איתה הרבה זמן 2-3 דקות מספיק ,מסכה אינטנסיבית שנותנת לחות לשיער ,מגיעה בגודל ענקי של 500 מ"ל וניתן להשיג אותה בסביבות ה25 ש"ח .
אהבתי אחזור לרכוש אותה שוב



ניקוי פנים

מי פנים מטהרים של NIVEA - מי פנים שמתאימים לעור פנים צעיר ,ללא אלכוהול,הריח שלו מזכיר לי ים ומאוד אהבתי את זה.
המי פנים האלה כן משאירים תחושה של טיהור ,המוצר הזה יותר עדין מהמי פנים של קליניק ,לכן מי שהריח של הקליניק מפריעה לה לדעתי תאהב את זה .
















טיפוח הגוף -
חמאת גוף לעור יבש מאוד שלBEAUTYCARE  - בקיץ העור שלי נוטה להתייבש ,בגלל פעולות הסרת השיער [גילוח /שעווה/מסיר חשמלי ] ,לכן אני מקפידה להשתמש בקרמים שמעניקים לחות גם בקיץ .החמאה מבוססת על חמאת שיאה,גליצרין ,שיבולת שועל, מיצי אלוורה , נספגת בקלות ומשאירה את העור בעל תחושה נעימה ,הריח שלי הוא MOISTURE  ,מן מסק כזה, יש בסדרה הזאת עוד כמה ריחות ORGANIS FIRMNESS ו ORGANIS RESCUE
.האריזה מכילה 200 מ"ל ועולה רק 9.9 ש"ח .















שונות
אצטון של חברת BEST ,לא אהבתי ,לוקח לו שנים להוריד וגם זה אם הרבה מאוד חומר .
פדים להסרת איפור/לק מאוד אהבתי של  . COTONET
מקלוני אוזניים של  שמשתמשים אותי גם לתיקוני איפור  ,  BALLOONS

  
 
אשמח לשמוע מה דעתכם על המוצרים 
 

תגובה 1: