יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

אתגר ה-100 מוצרים

שבוע טוב לכולן :}

את האתגר הזה רציתי להציב לעצמי לפני הרבה זמן ,התחלתי איתו בבלוג הקודם ונשברתי .
הפעם החלטתי שאני לא מוותרת וכן צריכה להציב לעצמי מטרה ולעמוד בה .
יצא שעשיתי ניקיון פסח בחדר ,הוצאתי את כל התכולה שהייתה בכל מגירה אפשרית ,ניקיתי ,מיינתי והחזרתי .
כמות הקוסמטיקה שהתגלתה לה לדעתי מתאימה לכמה שנים ולכמה נשים הכמות הייתה עצומה [תמונות בהמשך ] ושתבינו זה לא כולל את מדף מוצרי השיער שכולל 15  שמפו ,4 מרכך ו סבוני גוף שנמצאים במדף קבוע בספריה .
החלטתי שהגיע הזמן לנצל את מה שיש ,להפסיק לקנות כי יש מבצע גם אם זה בפראם ומה שיותר קשה שזה בסטרוברינט .
האתר האהוב עליי שדואג למבצעים שווים במיוחד שגורמים לי לגהץ בלי רחמים את האשראי .

מה האתגר אומר ?
לא לקנות שום מוצר ולא משנה איזה מבצע שווה יש .
אלה אם כן זה מגיע מצב של חסר נגיד עכשיו יש לי 4 מרככים אז ברגע שאני מגיע לבקבוק האחרון לקנות אחד /שניים נוספים .
האתגר כולל את אותם מוצרים שנמצאים בקטגוריית "לקנות או לא לקנות " כל אותם מוצרים שקשור לקוסמטיקה .
ונועד כדי לסיים מוצרים שיש ברשותי לפני הרכישה הבאה שתתבצע בסיום האתגר .


כמובן שהצבתי לעצמי תצ'ופר וזה לעשות קניה של הדברים שהכי נחוצים לי ורציתי [רוב הסיכויים שהם יהיו מאתר סטרוברי ] .

מזמינה אתכן לעקוב אחרי הבלוג ולקרוא את הסקירות שלי לגבי המוצרים שסיימתי ושאר הפוסטים .
האתגר מתחיל מהיום  !!
ואגב היום עולה פוסט נוסף של לקנות או לא לקנות ,בסיום הפוסט אני אציין כמה מוצרים הסתיימו הפעם וכמה צריכים להסתיים עד הרכישה הבאה .

אשמח לשמוע מה אתן חושבות על הרעיון 

2 תגובות:

  1. אני אוהבת את הרעיון
    גם אני משתדלת לא לפתוח מוצר עד שאני מסיימת את הקודם
    וכל חודש מעלה פוסט של רייקי החודש שמדרבן אותי לסיים מוצרים.

    אני מציעה רעיון את יכולה על כל מוצר מוקטן לשים 2 שקל בצד ועל גדול ארבע ועם מה שתחסכי לקנות מוצר חדש או לשמור את הסכום ולהוסיף אותו לחודש הבא

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי לשים כסף בצד ,אבל יוצא עדיין שאני נמשכת למבצעים ומבצעי הרק היום שיש במשביר ובסטרוברינט די מקשים .
      בחרתי לנסות שיטה אחרת ,שאני יוכל גם להשתמש במוצרים שיש ברשותי כדי לנסות לסיים כמה שיותר מוצרים עד הרכישה הבאה . מקווה להצליח הפעם :}

      מחק