יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 36

כמעט חודש עבר מהפוסט האחרון שנכתב בסדרה .
חיכיתי שהצטברו להם כמה שיותר מוצרים כדי שאני יוכל להתחיל באתגר ה100 מוצרים .
הפוסט הזה הולך להיות ארוך [בכל זאת פוסט שכולל את כל המוצרים שסיימתי החודש ] אשתדל להעביר אותו כמה שיותר מהר.


הסבון השני שאני מנסה של חברת cleo [על הקודם כתבתי פה ] הפעם בריח dermo - ריח מאוד נעים פרחוני עושה את העבודה  .שמפו של חברת premier  נגד קשקשים האהוב עליי שגם עליו כבר כתבתי והשמפו הכי מוצלח שניסיתי עד כה נגד קשקשים . מרכך של הוואי לברק קורן -לשיער רגיל וחסר חיוניות -ריח דומיננטי של הליצ'י ואריזה יפיפה בגווני שחור וורוד שנראית יוקרתית השיער נעים ורך  ממליצה לנסות רק אל תשימו על הקרקפת כי השיער יהיה מאוד שומני.
אל סבון ארומטי של style בניחוח תה לבן -בניגוד לאחיו האהוב בעל ניחוח התה אדום לריח הזה פחות התחברתי ,שימש אותי יותר לניקוי מברשות איפור ושטיפת חזיות ביד פחות לשימוש בתור סבון גוף.

קרם גוף של hlavin שהתקבל כחלק ממארז מתנה בעל ניחוח la boutique  -ניחוח סופק יוקרתי ומבושם היטב .
יתאים יותר לחורף בגלל הריח הדומיננטי שלו ,מכיל חומר המסייע לעור הגוף להלחם בהזדקנות לוקח לו קצת זמן להיספג אבל זה שווה את הריח שיש לו .עוד מוצר של החברה שקניתי בעקבות הסט שקיבלתי זה דאודורנט רול און ללא אלומיניום וללא אלכוהול .הריח שאני בחרתי זה rouge  -ריח מדהים של וורדים ,הנוזל שקוף אך לוקח לו כ2 דקות להתייבש לחלוטין לא משאיר סימן אך גם לא עמיד ל48 שעות ובמהלך היום השתמשתי בחיזוקים נוספים  . פחות מתאים לדעתי לקיץ מרובה הלחות שבארצנו. שני מוצרים שקיבלתי, גם כחלק ממארז ,כמתנה שניתנה לי לגיוס, מסדרת  mon amor של beautycare ,דאודורנט בעל ניחוח חזק אם כי החומר שיוצא ממנו קצת נוזלי מידי לטעמי ומשאיר סימנים מקווה שבחברה ישפרו את המוצר כי האריזה בעלת השפתיים והניחוח בהחלט עושים רושם . מוצר אחר שדווקא כן אהבתי זה את הקרם ידיים בעל אריזה נוחה וניחוח נעים . הקרם מכיל סיליקון וגליצרין . ומשאיר את הידיים מלוחחות אם כי לוקח לו זמן להיספג לכן ממליצה להשתמש בו לפני השינה כדי לספק לחות לעור הידיים .


שני מכתימי שפתיים היחידים שיש ברשותי שלמען האמת לא יחסרו לי כלל שייכים /
אחד לחברת maybelline -color sensational lipstain בגגון bitten berry -נרכש בebay  לפני כשנתיים אחרי שהסתכלתי על סווטצ'ים  ברשת . בין הגוון שבתמונות ובין איך הוא התקבל עליי יש הבדל עצום . הצבע שהתקבל עליי ,היה מן ורוד סגול דהוי ולא מחמיא. בנוסף ,הוא ייבש את השפתיים, הזדקקתי ללחות ואחרי שימושים בודדים היה קשה להשתמש בו ,צריך לעבור מספר פעמים / קשה להוציא חומר ] סלחו לי אבל מעדיפה להיות מיושנת ועם האודמים/ גלוסים הרגילים והנוחים . lasting finish 1000 kisses  -rimmel  - 100 endless blossomהפעם מגיע לחות  ,נקנה בארץ בסביבות ה30 ש"ח , גם פה אחרי שימושים בודדים היה קשה להוציא את החומר ,אומנם יש לחות אבל לא הבחנתי בעמידות והספיקה כוס מים בשביל לגרום לו להיעלם .לא התלהבתי גם ממנו .עפרון עיניים גליטרי שחור של sopt touch - [השם שלו נמחק] - נקנה אי שם במבצע של העשרה שקלים בסופר פארם . צבע שחור פיגמנטי עם גליטרים -שכן לא מתאים בקו המים ובשימוש כתוחם עליון מלכלך בנצנצים את הפנים. לכן ,ממליצה למי שכן בוחרת להשתמש בו קודם לאפר עיניים ואז לנקות ולהמשיך לאפר את הפנים קחו בחשבון שהוא מאלה שדורשים הרבה חידודים .
הפעם מוצר קצת יותר מוצלח וזה העיפרון עיניים של golden rose -בגוון טורקיז משגע ,עמיד בקו המים לאורך כל היום , מתאים גם לשימוש כתוחם עליון ,לא נמרח [לפחות עליי ]  מוצר מוצלח ולא יקר .

אציטון של beautycare - מעדיפה את האריזה הגדולה של הליטר ,עקב זה שהוא היה חסר במלאי רכשתי את הגודל הקטן .
מוריד את הלקים בקלות .ג'ל גרגרים לעור נקי וזוהר של loreal לעור רגיל - פילינג בעל ניחוח תפוזי ,הגרגרים מעט גסים אך לא שורטים .,מנקה את הפנים אך לא מספיק כדי להסיר איפור [לכן השתמשתי בו בעיקר בבוקר ] .
אריזה נוחה וניתנת לניצול של כל החומר .
מגבונים להסרת איפור מהפנים והעיניים של gade -  מנקים את האיפור מהפנים בצורה טובה אם כי באזור עיניים הרגשתי בתחושת צריבה ולקראת הסוף המגבונים ליבשים .


בושם של beautycare [מהבודדים שנותרו לי מהבשמים הלא מותגים] - הייתי בתור לקופות ,ראיתי אותו בצד ,האריזה היפיפייה  ,כן גרמה לי לדגום את הטסטר ודי אהבתי את הריח .עלות של 7 [שבעה ] שקלים בודדים ל50 מ"ל בושם בגרסת edt . ריח דומיננטי ומתוק שהחזיק עליי כ6 שעות וסחף מחמאות . מוצר שהפתיע ומראה שלפעמים הקניות הלא מתוכננות יוצאות טובות.
מייבש לק של wow -אומנם יש בו עוד חומר ,אך קשה להוציא אותו ,לא תרם לעמידות אך נתן ברק יפה ללק .
עוד מוצר של sopt touch זה המיקאפ super naturai - מיאפ מוס ,בעל מראה מט ,ללא פראבנים וחומרים משמרים .
נותן כיסוי בינוני + ומעל פריימר מחזיק כל היום .מיקאפ שהשתמשתי בו הרבה לאירועים ויציאות שרציתי כיסוי יותר גבוה מהכיסוי היום יומי .

עד כאן להיום .
כחלק מאתגר ה100 מוצרים סיימתי 18 מוצרים .
זה אומר ש82 מוצרים מפרידים ביני לבין הרכישה הבאה שלי .

אשמח לדעת מה דעתכם על המוצרים האלה ? אילו מוצרים ניסיתם ?

2 תגובות:

  1. תודה על ההמלצה. את השמפו של הוואי ניסיתי והוא מצויין. את סבון ארומטי סטייל אהבתי פחות. במוצרים האחרים טרם יצא לי להתנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שיש לנו את אותה דעה לגבי השמפו והסבון :}
      שיהיה לך שנה טובה

      מחק