יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 39

כחודש שלא יצא לי לכתוב בבלוג ,למרות כל הניסיונות שלי למצוא זמן לא התאפשר לי לכתוב.
יש לי כל כך הרבה רעיונות לפוסטים שאני מקווה שיצאו לפועל [שפתונים לחורף /מוצרי טיפוח לחורף ועוד ].

הפוסט הזה זה פוסט לפני אחרון בסדרה לשנת 2014, כמות המוצרים שרכשתי וסיימתי  פשוט גדולה .
הכרתי חברות חדשות וקניתי לראשונה סוף סוף מוצרים במאק [סומק ועפרון שחור שאכתוב עליהם בהמשך] ,לנקום ועוד חברות שבע"ה שבוע הבא אכתוב פוסט מסודר על הרכישות האחרונות .
כן למדתי למתן את הקניות ולנסות לסיים כמה שיותר מוצרים לפני רכישות מרוכזות .
מקווה שתהינו מהפוסט הזה .

 קרם ידיים של soft touch בריח ונילה אמבר -עוד מוצר שקיבלתי ביום הולדת בשנה שעברה ,קרם ידיים בעל ריח מדהים של וניל שמזכיר לי קצת שוקולד,מועשר בשמנים  מינרליים ,נספג מהר ומשאיר ריח נעים . כבר לא יוצא לי לראות אותו בפראם אבל אם תמצאו בהחלט מומלץ [במיוחד בעונת החורף ] הכמות גדולה [100 מ"ל] והמוצר לא נוסה על בע"ח .
מגבונים להסרת איפור של drfischer - מגבונים להסרת איפור לעור רגיש ,מתאים לפנים ולעיניים ,היפואלרגני ,אם בוא הימים העמוסים מגיעה גם העצלנות ,אין מה לעשות איפור חייב להוריד והפתרון הכי קל זה המגבונים ,את איפור הפנים המגבונים הורידו ללא בעיה אבל שזה הגיעה לאיילנר עמיד לקח קצת יותר זמן וזה לא הסיר לגמרי ולכן הזדקקתי להוסיף את המסיר איפור דו פאזי של גרנייה [הוספתי כמה טיפות על המגבונים ] להורדה מלאה .
קרם רגליים של חברת mineraliq  - נקנה באחד המבצעים בסופר פארם בעשרה שקלים ,מוצר מוצלח ,גם הוא מתאים לחורף שהעור מתייבש [ממליצה לשים אותו על כפות הרגליים אחרי מקלחת ולאחר מכן לשים גרביים כדי שהקרם ייספג בצורה טובה] ,כבר אחרי שני שימושים הבחנתי בשיפור ביובש שנוצר בעור .בנוסף,הקרם מועשר במינרליים מים המלח כמות של 150 מ"ל לקרם מוצלח ממליצה לקנות במבצעים [יצא לי לראות ליד הסטנד של soft touch את מוצרי החברה ].
מייקאפ של my cosmetics - חברה שלפני שנה די התלהבתי בגלל המחיר ורכשתי מספר מוצרים [חלק פורסמו בבלוג וחלק יפורסמו בהמשך ]. באותו זמן הייתי קונה בעיקר מוצרים בחברות כאלה beautycare/wow/mycosmetics/ladycare כמו כל חברה יש מוצרים מוצלחים יותר ויש כאלה שפחות .
המיקאפ הזה נוזלי ,מגיע באריזה לא נוחה ,מלכלכלת וקשה לשלוט בחומר שיוצא .
בלי פריימר נישאר בקושי שעתיים ועם פריימר כחמש שעות.
לא מוצר שהתלהבתי וחיכיתי רק לסיים איתו .
קונסילר סטיק בעל פעולה כפולה של rimmel london -בעקבות ההצלחה של הפודרה החלטתי לנסות גם את הקונסילר ,שמתאפיין בשני גוונים [צבע גוף וצבע ירוק במרכז שמיועד לטשטש פצעים ],כן עזר להחליק את העור אבל לא להעלים לגמרי,בשימוש עם פריימר והקונסילר הזה הזה השגתי פנים חלקות יותר ,לשחורים שמתחת לעיניים זה פחות עזר .
אני רכשתי עוד 2ממנו מהמבצע האחרון שהיה של ה5 מוצרים ב100 ש"ח .
מסקרה של bourjois -beauty full volume - עליה כתבתי בעבר בפוסט התחדשויות מסקרה שמפרידה ,מאריכה ומעגלת  מתאימה ליום יום  ופחות לערב כי היא לא מעבה ונותנת מראה דרמטי .
סבון לניקוי עמוק של life -הסבון לניקוי עמוק אמור להיות בעל  נוסחה מאוזנת הפועלת לשיפור מראה ותחושת העור .
הסבון מתאים לעור פנים מתבגר . המליץ לי עלי ורוקח  בקיץ שהייתי בטירונות בעקבות פצעים בגב שיצא לי בעור כתוצאה מהחום והזעה . בנוסף,הבנתי שהוא גם טוב לעור מתבגר [לפי מה שכתוב ],בפנים הוא עשה לי פריחה והחמיר את המצב .
לגב לא הבחנתי בשינוי לטובה [מה שעזר לי זה ששמתי מלא קרמים והתקלחתי יותר .
יש בנות שכן אמרו שהוא עזר להם לפצעים ,ניתן לקנות אותו בבית המרקחת בסופר פארם .




סבון גוף מועשר בלחות בניחוח מדמואזל מסדרת מרלין מונרו -נקנה ב"סופר דוש " -אריזה שמזכירה בקבוק יין ,בניחוח אהוב ,בתוספת ויטמין e ומחיר של עשרה שקלים עבור 750 מ"ל .רכשתי שני סבונים בריחות שונים [זה ועוד אחד בריח אחד ] ,אך בסדרה יש גם שמפו ומרכך .
מוצר מוצלח במחיר שווה .
תחליב רחצה בניחוח פינוק קלאסי -הריח המוכר של פינוק שכיף לחזור אליו ,מועשר בתמצית רוזמרין וויטמין e .
אריזה של 700 מ"ל שלרוב ניתן להשיג במחיר שווה .
 תחליב רחצה בריח אוכידאה של crema -ריח פרחוני נעים שאפילו אח שלי החמיא ונתן פידבק על הבחירה ,הריח פרחוני מאוד נעים ,המוצר לא נוסה על בע"ח ומגיע בכמות של 500 מ"ל [פחות מהאריזות הקודמות ] אבל בהחלט משתלם .
את המסכה לשיער של style -קניתי אי שם בחודש אפריל  ומאז היא חכתה בסבלנות עד שיגיעה תורה .
קודם כל חייבת לציין לטובה מספר נקודות :
*למסכה יש ריח טוב
*כמות ענקית של 500 מ"ל
*מחיר מלא זול 25.4 ש"ח [ויש לפעמים מבצעים ]
*אני הולכת לרכוש אותה שוב .

המסכה מתאימה לשיער צבוע/עם גוונים ,נותנת ברק לשיער ,מתאימה גם לאזור הקרקפת .
מכיוון שיצא לי בחצי שנה אחרונה לצבוע תשיער די הרבה ,הוא הפך ליבש ,בעזרת המסכה חזר לו הברק והוא הפך לנעים יותר טוב . 3 דקות להשאיר על השיער זה כל מה שצריך בשביל לראות תוצאות .
סרום מחזק של pantene - גם את המוצר הזה רכשתי כדי לחזק את השיער ,הוא מגיע באריזה נוחה בכמות של 150 מ"ל ,מוריד את הנפח אבל שהשיער מתייבש הנפח חוזר ,לא הופך את השיער לנעים יותר רק קל יותר לסירוק וסידור.
לדעתי השמן מרוקאי של lady care עושה עבודה טובה יותר .
מרכך לשיער של head&shoulders  לשיער רך כמשי -[לשיער יבש/פגום] -אמור לעזור לבעיית הקשקשים ,כן שמתי לב בצמצום כמות הקשקשים ,אך ,לא נעלמו לגמרי .
שמפו לשיער צבוע או בעל גוונים של syoss -עם פרו סליום קרטין ,פורמולה שאמורה לחזק את סיב הסערה .
בפועל לא הרגשתי את תחושת הניקיון השיער ושהשיער נעים יותר .[אריזה של 750 מ"ל עלתה 33.9 ש"ח לפני מבצעים ]
שמפו עם שמני הזנה לטיפוח עמוק לשיער יבש במיוחד של syoss - את השמפו הזה אהבתי יותר,השיער הפך לנעים וקל לסידור [כנראה בזכות השמן שיש בו ] והריח גם יותר טוב .


ואלו כל המוצרים אשר הגיעו לסיומם החודש ,מקווה שנהניתם לקרוא ושאולי חסכתי לכם קנייה או שתיים .
שיהיה סופ"ש חורפי וכייפי .







תגובה 1:

  1. מדובר על אל סבון איכותי ממש כמו שךל ד"ר עור

    השבמחק