יום שני, 11 במאי 2015

לקנות או לא לקנות? פוסט 47

שבוע טוב לכל הקוראות והקוראים בבלוג .
את הפוסט הזה רציתי לכתוב בשבוע שעבר ,חילקתי שתי שקיות שיספיקו לשני פוסטים .
לצערי אמי זרקה שקית אחת [מבאס מאוד כי אני אפילו לא זוכרת איזה מוצרים היו ] ויצא שנשארה עוד שקית עם מוצרים שעליה אכתוב היום .
מה ששונה היום ,משאר הפוסטים בסדרה זה שפוסט זה יכיל בעיקר מוצאי איפור.



המוצר הראשון זה -איילנר עמיד לאורך זמן של gade ,איילנר שחור ,עמיד מאוד [נישאר גם אחרי מקלחת ] ,יורד רק עם מסיר איפור לאזור העיניים .
לצערי החומר קצת סמיך דבר שהיקשה על המריחה לכן לא ארכוש אותו שוב.


אודם שבת של חברת angelo ,אודם שאחותי קנתה לי ,לצערי לא אהבתי אותו,הוא נמרח ,לא עמיד ונמס .
היה קשה לעשות לו סוואטצ'

עוד ליפסטיק שהחליט להתפרק לו זה של חברת red שלי מספר 13 ,גוון וורוד בהיר יפיפה ,פחות יתאים למי שסובלת משפתיים יבשות מכיוון שהוא מדגיש יובש .גם פה התאכזבתי האריזה שלו יחסית נראית יוקרתית וכן ציפיתי ממנו ליותר.

ליפסטיק אחר שדווקא כן אהבתי וחרשתי עליו שייך לmy cosmetics מספר 12 ,יש לי מספר מצומצם של אודמים שרכשתי בעבר של חברה זו ,חייבת לציין שהגוון הזה מאוד הפתיע לטובה .
צבע וורוד עדין ,מבריק ,לחותי ולא זולג או נמרח .
מאוד הפתיע .

קונסילר של rimmel מסדרת stay matte ,רכשתי שנים ממנו וכבר רשמתי עליו פה .


bb cream שרכשתי בebay לפני יותר משנה -סלחו לי אך אני לא מבינה סינית/יפנית ולכן אין לי מושג מה כתוב פה.
הצבע שלו בהיר ולכן אני נהגתי לערבב אותו עם מיקאפ בגוון שלי או שיותר כהה .
לבד הוא בעל כיסוי קל [מה שלי לא מספיק ] ,לא ארכוש אותו שוב כי אני מחפשת bb cream יותר איכותי .

פריימר של רבלון מספר 02 , מחליק את העור ,גורם למיקאפ לשבת יותר יפה ויותר זמן .
מכיוון שזה הפרימר הראשון שלי לא היה לי למה להשוות אותו .
הכמות הספיקה לי לדי הרבה זמן והמשאבה מוציאה כמות מדודה .
לקראת הסוף החומר מתקשה והיה קשה להוציא את החומר [אני פתחתי את הפקק השחור לגמרי כדי להוציא את החומר ].



בושם black xs האהוב עליי ,אתן כבר יודעות שאני לא קונה את אותו בושם פעמים ,אך יש לי הרגשה שאותו כן ארכוש שוב ,כתבתי עליו כבר פה 


לק ורוד -מתייבש מהר,אך לא עמיד ,כבר באותו יום יש קילופים מוצר שאני שמחה שסיימתי .

2 תגובות:

  1. אני מתה על אודמי שבת, חבל שהאודם של חברת אנג'לו לא הסתדר... לקים שמתייבשים זה אחד המבאסים! למרות ששמעתי שיש שיטה להחיות אותם אני לא אוהבת, מעדיפה לזרוק ולקנות חדש..

    השבמחק
    תשובות
    1. מבאס מאוד וגם אני כמוך מעדיפה לקנות חדש [הזדמנות טובה לנסות את הלקים של essie ]

      מחק