יום שישי, 22 במאי 2015

לקנות או לא לקנות? פוסט 48

יום שישי הגיע וזה הזמן לפוסט חדש בסדרה.
זה כבר פוסט 48 [מתקרב ל50 ובקרוב הגרלה קטנה ] שווה לעקוב אחרי הבלוג ולהתעדכן .


מגבונים להסרת איפור של loreal -לעור רגיל ומעורב,לעור הפנים והעיניים ,לא מכיר אלכוהול והאריזה מכילה 25 מגבונים.
האריזה מגיעה ללא פלסטיק[ששומר שהמגבונים לא התייבשו כמו זאת של אפריל ] ,איפור עיניים עמיד קצת יותר קשה להוריד ולכן אני ממליצה להשתמש במסיר איפור לאזור העיניים .



קרם גוף בריח קוקוס וניל של כיף- הריח מדהים של קוקוס ,לוקח לו קצת זמן להיספג אך הוא נישאר הרבה שעות ככה שנסלח לו.
לדעתי יותר מתאים לחורף ,בקיץ אני מעדיפה קרמים קלילים או ספריי גוף .
הקרם מכיל פרו-ויטמין b5  אשר מזין את העור בלחות ומעניק לו מראה בריא וגמישות .
האריזה נוחה ומכילה 200 מ"ל [אני רכשתי ב15.9ש"ח] .
מאוד אהבתי .

ג'ל רחצה ויטמינים מטפחים בניחוח אשכולית אדומה של הוואי- ריח אשכולית אדומה ,ריח קייצי ומרענן .
הריח חמצמץ וטיפה מתוק ,מאוד שונה מהריחות המתוקים שאני רגילה אליהם .


שמפו לחיזוק סיב השערה של loreal - לצערי לא אהבתי אותו ,השתמשתי בו במשך שבועיים ולאחר מכן הבנתי שאין טעם להמשיך.
הוא הפך את השיער שלי לשומני ,הגביר את כמות הקשקשים וממש לא אהבתי את התופעות .
בגלל שלא רציתי לזרוק את החומר שנישאר השתמשתי בו לשטוף את המברשות איפור.

קרם פנים של spa pharma לעור שמן ובעייתי -בחצי שנה האחרונה התחלתי יותר להשקיע בעור הפנים ,בעבר בקושי הייתי שמה קרם פנים ,כיום זה כבר בשגרה כל בוקר וערב [כמובן שקרמים שונים  בגלל הקיץ] .
בתקופת החורף השתמשתי בו גם ביום בגלל שהוא מאוד עשיר ומלחח .
האריזה לא הסטטית לכן אפשר להשתמש במקלון אוזניים להוציא את החומר.
הקרם מכיל חומרי לחות עשירים,ויטמינים,ריכוז אקטיבי מינרלים מים המלח,תמצית קמומיל ואלוורה . 
הקרם מכיל 50 מ"ל ונרכש במשביר ב29.9 ש"ח . 
נכון לעכשיו לא ארכוש אותו בזמן הקרוב ,יש לי קרמים של חברות אחרות ועוד כמה ברשימת קניות .


מסכת לחות של ELIZABETH ARDEN , מהמוצרי יוקרה הראשונים שלי ,מסכה איכותית ,נותנת לחות ,מראה בריא ולא צריך לשים הרבה חומר .
רכשתי אותה בסטרוברי בסביבות ה50 ש"ח לכמות של 100 מ"ל .
אפשר להוציא כמות קטנה שמספיקה לכל הפנים ,משאירים עשר דקות ושוטפים .
ההרגשה אחר כך מדהימה מאוד אהבתי ובעקות זה רכשתי את המי פנים וסבון פנים של אליזבת ארדן.

מסקרה של essence  get big lashes triple black-אגלה לכן סוד חוץ מזאת שהסתיימה יש לי עוד 3 מסקרות פתוחות של essence .
אף אחת לא משתווה לזאת !! זאת מפרידה ומאריכה ונותנת מראה מאוד יפה אך לא דרמטי .
המברשת גדולה ולקח לי זמן להתרגל אליה אבל אחר כך מאוד אהבתי אותה .
מוזמנת להסתכל בבלוג הזה ולראות את המראה שמתקבל איתה.



קונסליר של essence cover stick -על פי החברה "הקונסליר מכסה באמינות ובמהירות כתמים קטנים ,אדמומיות ופגמים בעור ."
לצערי לא אהבתי ,לא מסתיר את הכהויות מתחת לעיניים ,לא מסתיר פצעים ובקיצור לא עושה כלום .אומנם אני חושבת שמזל שהוא עלה מעט ,אך גם זה מבאס לזרוק כסף לפח. 
 

מיקאפ של maybelline super stay 24 -עוד מוצר שלא עפתי עליו ,על פי החברה "מיקאפ עמיד ל24 שעות,עמיד בפני חום,זיעה ולחות,בעל נוסחת מיקרו פלקס המעניקה לעור גמישות וכיסוי מלא ומתאים לכל סוגי העור " .
נרכש בעקבות המלצה של דיילת [נפלתי בפח אני יודעת ] ,הכיסוי לא מלא ,יותר נכון קל + ועם עובדים נכון אפשר להגיע לכיסוי בינוני אך לא מלא . 
מבחינת עמידות   ללא פריימר עמיד בקושי לשעתיים ,עם פריימר באזור ה5 שעות ,לא מתאים לכל סוגי העור ,לעור יבש לדעתי לא מומלץ בכלל ! יש לי קצת יובש באזור האף עקב צינון והוא פשוט נתן לו מראה קמחי ולא מחמיא .
מאוד התאכזבתי בעיקר לאור העובדה שהוא עלה בסביבות ה80 שקלים . מחיר די גבוה יחסית לחברה עממית .
מקווה שבחברה יקראו את הפוסט הזה וישנו את הפורמולה של המוצר.

בושם cross של shirley may ,ריח מתוק חמוץ ,נרכש בh&o עמיד לשעה שעתיים ולכן לא ארכוש אותו שוב .


עד  כאן להיום כמו ששמתם לב הפוסט הכיל מוצרים כאלה שאהבתי וכאלה שבכלל לא מקווה שעזרתי לכם שיהיה חג שמח ושבת שלום .



תגובה 1:

  1. מגבונים אלה להסרת איפור לא מכיל אלכוהול והאריזה מכילה 25
    מגבונים

    השבמחק