יום שישי, 2 באוקטובר 2015

לקנות או לא לקנות ? פוסט 57

יום שישי הגיע ,סוף סוף זמן קצת לנוח ולכתוב פוסט חדש .
 
ניקוי גוף
סבוני גוף בריח קוקוס ווניל הפכו להיות המועדפים עליי בזמן האחרון .
התחליב רחצה של הוואי מסדרת היוגורט בריח קוקוס הופיע כבר בבלוג [הקליקו פה כדי לראות מה חשבתי עליו].
תחליב רחצה בריח קוקוס טרופי של פינוק-תחליב רחצה מפנק בתוספת תמצית קוקוס טרופי . ריח טרופי נעים ובעלות נמוכה של כעשרה שקלים במבצעים.
 
 טיפוח הגוף
שני מוצרים שהגיעו לסיומם הם הקרם ידיים של SHOW -קרם ידיים שנספג בקלות ,לא משאיר תחושה שמנונית,מכיל ויטמין E ועוזר להגן על העור  מחומרי הניקוי והאקלים . מאוד אהבתי אותו והוא היה בשימוש יומיומי אצלי ,
קרם גוף של ויקטוריה סיקרט מסדרת LOVE IS HEAVENLY- הריח משגע ,אך, נשאר בקושי לשעתיים ,דיי מבאס למותג של ויקטוריה שידוע בריחות "משכרים " .מאוד אהבתי את הריח אבל העמידות ביאסה .
 
 מוצרי שיער
על השמפו של DN כבר כתבתי בעבר הקליקו פה כדי לראות מה חשבתי עליו .
מרכך של הוואי לשיער יבש וחסר הזנה -מאוד הפתיע לטובה ,הריח של הפרחים משגע ,התחושה הזאת של שיער רך ונעים הפתיע [בהתחשב בזה שהשיער שלי מחומצן ויבש ] .אני לא חושבת שארכוש אותו שוב מסיבה אחת שחסר לי הברק בשיער .
 
 
 בישום
שני בשמים הגיעו לסיומם , את שניהם מאוד אהבתי ואת שניהם ארכוש שוב .
הראשון DANASTIE ,משאיר שובל של ריח מדהים ,אומנם עמיד לכשעתיים אבל הריח פשוט וואו ממליצה לנסות באחד הפארמים . השני ANGEL CAT SUGAR נרכש בדיוטי פריי ,ריח מדהים של וניל ,עמידות גבוה מן הרגיל [גם אחרי שמונה שעות הריחו אותו ]מאוד אהבתי
 איפור
מגבונים להסרת איפור של אפריל הופיעו כבר בבלוג,מברשת לצללית של QINGNI מספר 808 להנחת צללית ,התחילה להנשיר אחרי שנתיים של שימוש .
LINER FEUTRE BOURJOIS -מברשת עבה,לא שחור כהה ,לא עמיד לא אהבתי .
שפתון מספר 31 של ביוטיקייר -לחותי מידי,נמרח ששותים /אוכלים לא אהבתי .

זהו להיום שיהיה שבת שלום :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה