יום שני, 12 באוקטובר 2015

לקנות או לא לקנות ?פוסט 58

התלבטתי הרבה אם לכתוב פוסט או לא ,המצב לאחרונה מאוד מפחיד,לא נעים לחיות בהרגשה הזאת של פחד ולחשוד בכל אדם שעובר.
מקווה שכל האנשים שנפצעו בפיגועים יחלימו בקרוב ושחיילי צה"ל יחזרו בשלום הביתה .

בישום  
את הבושם של GUESS  SEDUCTIVE  רכשתי בעבר בסטרוברינט , אגלה לכן סוד, יש לי חולשה קטנה למותג הזה ובעיקר לתיקים .
זה הבושם הראשון שיצא לי לנסות של החברה אף בהחלט לא האחרון .
נתחיל מזה שבחברה השקיעו הרבה באריזה ,בפקק מוטבע שם החברה ,האריזה נותנת תחושת יוקרה ,גם השפתון הזה ליופי נראה כל כך יפה.
הניחוח פרחוני חמצמץ מתאים לעונת הקיץ ובעל עמידות מפתיעה של כחמש שעות [למרות שמגיע בגרסת E.D.T ].
מאוד אהבתי אותו ,מבאס שלא ראיתי אותו יותר באתר [אולי זה סימן לנסות עוד בשמים של החברה כמו GUESS GIRL/GUESS GIRL SUMMER

 
 טיפוח הגוף
את הקרם גוף של  GADE מסדרת ICON MUSK OIL קיבלתי בעבר במתנה ,נתחיל מזה שהריח הורס ובא לי להסניף אותו כל היום . הקרם נספג במהירות אך לצערי כבר אחרי שעה הריח נעלם ,די מבאס כי יש בו מבחר מרכיבים שתורמים לעור כמו: חמאת שיאה,תמצית שמן אבוקדו וויטמין E .
 
אומנם התחליב לשיזוף עצמי של אסתי לאודר מיועד לפנים, אך בכל זאת בחרתי להוסיפו לפה, השתמשתי בו רק לגוף כי בפנים הוא הוציא לי פצעים.
מכיוון שזה המשזף הראשון שלי איו לי למה להשוואות לכן אותו.
נתחיל בזה שהגוון שמתקבל הוא צהבהב עדין ,מראה חי ומבריק .
השתמשי בו בעיקר ליציאות בערב לידיים ,מחשוף ורגליים .
השיזוף שהתקבל הוא עדין מאוד ומחמיא .
 
דאודורנט של REXONA CRYSTAL WHITE MAEKS CONTROL - טוב האריזה הזאת פשוט יפיפה ,השילוב של השחור והוורוד יפיפה .
הריח נעים ומרענן וכיף לשים בתיק ולחדר במהלך היום .
 
 
מוצרים לשיער
שמפו ומרכך מסדרת ארגן של    SACARA נתחיל מזה שסאקרה שוב הפתיעו אותי לטובה עם סדרה של מוצרים לשיער מאוד מוצלחת .
כבעלת גוונים ושיער יבש וקשה לסירוק מצאתי מוצרים איכותיים שלא "קורעים " את הכיס.
השיער שלי הפך לשיער בריא יותר ,נעים יותר ובעל ברק טבעי .
אז נכון כדי שהשיער יהיה יותר יפה עשיתי פנים אבל לפחות הוא לא הרגיש כמו קרש.
מאוד הופתעתי ובהחלט ארכוש שוב.

 
 ניקוי הגוף
תחליב רחצה של כיף מועשר בלחות בריח חלב שקדים .
הריח נעים ,האריזה וורודה וכיפית .
 
 



טיפוח הפנים
שני מוצרים הגיעו לסיומם ,אחד בגודל מלא ואחד דוגמית .
ג'ל טיפול נקודתי בפגמי עור של GADE - אמור לעזור לאקנה בזכות התערובת הייחודית שיש  והחומצה הסליצילית .
לצערי למרות שהשתמשתי בו פעמיים ביום לא ראיתי שיפור כלל ,הפצעים נשארו באותה צורה למרות שפעלתי לפי ההוראות .
 
דוגמית של קצף ניקוי של SHISEIDO , לא מבינה איך לא ניסיתי את מוצרי הטיפוח של החברה ממזמן ,הסבון מנקה את האיפור בצורה מעולה ,לא מייבש את הפנים ומשאיר אותם נקיות ורעננות .
מאוד אהבתי ובהחלט ארכוש אותו בהמשך .
 
 
 
 
 
איפור
פריימר של אסנס ALL ABOUT MATTE , הופך את הנחת המיקאפ לקלה יותר ,נותן מראה חלק יותר אך לא עמיד יותר .  לדעתי יתאים יותר ליציאות ,פחות ליום שלם מגיוון שגם איתו המיקאפ מתחיל להעלם אחרי 5 שעות בערך .
 
קומסילר של אסנס גם ,אמור לכסות פצעונים וגם לעזור בהחלמתם ,הריח חריף ,לצערי הוא לא מסתיר בצורה מקצועית ניסיתי אותו עם שלל מברשות/ספוגיות ועדיין המראה שהתקבל עם המיקאפ היה מקומח ולא מחמיא .
 
ליפסטיק של ביוטיקייר ,אני כל כך אוהבת את הצבעים שיש לביוטיקייר  אך לצערי אני מוצאת שהם מאכזבים אותי כל פעם מחדש . גם פה הצבע קיצי ומשגע [שילוב של אדום וורוד ] מאוד מחמיא בשילוב עם איילנר..
גם פה הוא נמרח אם לא תדאגו לשים עיפרון שפתיים לפני ,בנוסף הוא התפרק לי אחרי חמישה שימושים בערך .
מקווה שבחברה ישפרו את האודמים כי חבל במידה והיו משקיעים עוד קצת גם אם זה אומר לעלות את המחיר בעוד כמה שקלים אני בטוחה שהרבה בנות היו מרוצות יותר ולפחות אני הייתי קונה יותר כי כן יש מגוון והצבעים מאוד פיגמנטים .
















עד כאן להיום ,אשמח לשמוע מכן איזה מוצרים אתן אהבתן ואיזה לא ,המלצות על מוצרים דומים התקבלו בברכה שיהיה המשך שבוע שקט לכולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה