יום שבת, 24 בספטמבר 2016

לקנות או לא לקנות? פוסט 67

שבוע טוב :}
איזה כיף החגים מתקרבים ואיתם הריח של החופש של המתנות :}

החודש ניסיתי לסיים כמה שיותר מוצרי פנים מכיוון שאני מתכננת לטוס עוד חודש וחצי לברצלונה ובא לי לפנות מקום למוצרים חדשים.


אציטון שרכשתי בכלבו בחולון ,לצערי, אחד הגרועים ,קשה מאוד להסיר איתו  ואני נאלצת לזרוק אותו למרות שיש בו עדיין חומר . על המגבונים להסרת איפור של אפריל כתבתי כבר הם האהובים עליי .
מסירים את האיפור בקלות כמובן שאני עוברת אחרי זה עם חלב פנים /מסיר איפור נוזלי להוריד את השאריות שלא יצאו עם המגבונים .


 הסבון קוקוס האהוב עליי ,הריח הממכר הזה של הקוקוס פשוט גורם לי להירגע .
אני מאוד אוהבת את הסבון הזה ורוכשת אותו בעיקר במבצעים .


באיפור גם הצלחתי לסיים עוד כמה מוצרים בניהם : פריימר מקצועי לאיפור 24/7 BEAUTYCARE -פריימר  היי דיפינשן מקצועי ,מכוון נקבוביות ,מנטרל ברק ושמנוניות יותר מאפשר מריחה אחידה של האיפור ,ומעניק לו עמידות לאורך זמן וגימור מושלם . אני מאוד אהבתי ומצאתי תחליף במחיר משתלם לפריימר של שייסידו שהיה הקבוע שלי .
קונסילר MATCH 2 COVER - קונסילר במרקם קרם של אסנס -מאוד אהבתי במיוחד להסרת כהויות מתחת לעיניים .
איילנר  האהוב   עליי של ביוטיקייר  מסוג המוצרים שאני תמיד חוזרת אליהם כי סוס מנצח לא מחליפים !
מייקאפ MAYBELLINעE AFFINI MAT - מייקאפ עם כיסוי קל/בנוני .
נרכשת באתר LADYMAKEUP  האריזה לא נוחה קרה לי שנשפך לי חומר על בגדים וזה סופר מבאס ,חוץ מזה שקשה לשלוט בכמות חומר שרוצים להוציא.
מכיל 17 SPF , מתאים יותר ליום  מוצר נחמד .


הצלחתי לסיים שבעה מוצרים ואני סופר שמחה שסוף סוף התפנה לי דיי הרבה מקום למוצרים חדשים .
את המסכה של FARMASI רכשתי בכלבו התאומות בחולון ,מסכת ניקוי מתקלפת לפנים -מעניקה לחות מכילה ויטמין E ללא פרבנים וסיליקון -מורחים אותה על הפנים מחכים כ20 דקות ומקלפים . כן מרגישים שהיא נותנת עוד לחות אבל לצערי אני לא חושבת שארכוש אותה שוב.
קצף לניקוי עמוק לפנים של שיסיידו - מאוד עדין ונעים לא מייבש את העור.
סבון פנים שכבר כתבתי עליו פה .
גם על המסיר איפור המדהים של מייבלין כתבתי כבר פה
חלב פנים של חברת CLARINS - חלב פנים עדין שמיועד לעור פנים רגיל עד יבש ,מסיר בעדינות איפור [פחות מומלץ לאיפור עיניים במיוחד לא עמיד] , מעניק לחות ובעל ריח נעים ונקי .
מי פנים לטיהור וכיוון הנקבוביות של GARNIER השתמשתי בו בעיקר בבוקר / בערב שלא התאפרתי כדי להוציא את הלכלוך מהפנים , מרגישים שהוא מנקה ומטהר את הפנים מאוד אהבתי.
עוד מוצר שהפתיע זה המי פנים טיפוליים של ביוטייקר - מיועד לכל סוגי העור , השתמשתי בו אחרי שניקיתי את הפנים עם החלב פנים של קלרינס  לניקוי אינטנסיבי .
אהבתי אותו ואקנה אותו שוב בהמשך.





עד כאן להיום שיהיה המשך שבוע מעולה  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה