יום שישי, 2 בספטמבר 2016

לקנות או לא לקנות? פוסט 66

יום שישי רגוע וכייפי :}
סוף סוף סיימתי עם הניקיונות האלה ויש שקט מעבודה ודאגות.
אתמול התחלתי עבודה חדשה תאחלו לי בהצלחה :}


 בגזרת מוצרי השיער השמפו של מישל מרסייה  כתבתי עליו בעבר .
שוב מייבש אך עם מסכה טובה הוא עושה תעבודה.
השמפו של לוריאל להזנה אינטנסיבית ,לשיער יבש בעל 6 שמנים מופלאים -מאוד אהבתי ,מנקה את השיער ונותן לו ברק יפה.
הוואי -מרכך ברק קריסטלי -גם מכיל ריח מהפנט שמאוד מזכיר לי משהו בילדות.
כן נותן ברק לשיער ולחות בדיוק מה שהשיער שלי צריך.
קרם לחות לשיער יבש ופגם מועשר בשמן ארגן וחמאת שיאה של חברת .ARGANI CARE
ריח מאוד נעים בדיוק כמו של השמפו מאותה חברה.
לצערי פחות אהבתי אותו בגלל שהוא מרגיש כבד על השיער.


אחד המוצרים הקבועים שלי זה הדאודורנט של   CARELINE שכתבתי עליו דיי הרבה הריח שלו מושלם וניל מתקתק.
השני גם מוצלח מאוד של פנינה רוזנבלום בריח איזבלה בנות הוא מזכיר תבושם של היפנוטיק מושלםםם  .
אחרון של ליידי ספיד סטיק 24/7 רול און אנטי פרספרנט Staniguard גם בעל ריח טוב שעזר לעבור את ימי החום בשלום.


הצלחתי לסיים שלושה בשמים גאה בעצמי :}
מתכננת לסיים את כל מה שיש לי עד היום הבא שלי [אפריל] ולעשות קנייה ענקית מקווה להצליח במשימה.
הראשון של   ADIDAS שהזמנתי מסטרוברינט , רציתי בושם לא יקר שאני יוכל לקחת לעבודה ולהתחדש איתו במהלך היום . הריח פרחוני ,קצת חמצמץ מאוד נעים ונישאר בערך 5 שעות מאוד אהבתי אותו מבאס שהוא כבר לא באתר . לבושם קוראים NATRAL VITALITY .
עוד בושם שנרכש באתר סטרוברינט [מכורה מכורה מכורה ! ] של ck מסדרת ONE הבושם לדעתי יוניסקס הריח שלו מאוד גברי ודומיננטי בושם ששמתי בעיקר לחדר כושר .
ניתן לרכוש אותו פה .
עוד בושם שמאוד אהבתי TEASE מאוד דומיננטי ,מאוד נעים והפתיע בעמידות .
גם אותו ניתן לרכוש בסטרוברי.


 
קרם גוף מפנק תות שמנת של BODY SHOP ריח מדהים ומתוקק של תותים עושה חשק לגלידה .
הקרם נספג במהירות ומותיר תעור נעים ולא דביק.
ג'ל לחות פסיפלורה ומנגו ריח קיצי וכייפי אני העדפתי להשתמש בו במיוחד אחרי ימים שהייתי בים/בריכה שהרגשתי שהג'ל יהיה יותר עדיף לעור .
קרם גוף קצפת של SACARA  כמה שאהבתי את המוצר הזה ! ריח מתקתק ואריזה כל כך יפה ביג לייק.
מוצר שקיבלתי מאחת האריזות של LIP MONTHLY , מן מסכת בוץ שמשאירים 5 דקות ושוטפים מוצר נחמד אך לא ארכוש אותו .
 
 
עד כאן להיום שיהיה סופ'ש מוצלח
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה