יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

הכי בשימוש מוצרי איפור נומבמבר 2016

היוש אחח כמה שאני מחכה לסופ"ש לנוח מכל השבוע המעייף הזה .

הפעם בחרתי לעשות פוסט קצת אחד , בחרתי לשתף אתכם במוצרים שאני משתמשת מידי יום [חלקם טובים חלקם פחות ] כדי שתוכלנה לראות את המוצרים עוד לפני שהם נגמרים ועוברים לפוסט "לקנות או לא לקנות " .
פוסטים מסוג זה אני מקווה להוציא מידי שלושה חודשים [בע"ה ] ולעדכן מה דעתי על המוצרים שאני משתמשת בהם באותה תקופה.
רוב המוצרים שתראו היום הם של חברות דראגסטור .
השתדלתי הפעם לצלם כמה שיותר [מלבד המסקרה והקונסילר ] .



 הראשון זה הפריימר  האהוב עליי של שיסיידו REFINING MAKEUP BASE PERFECTION DE TEINT  -SPF 15ושפורפרת של 30 מ"ל -פריימר מעול מעולה משאיר את האיפור למשך שעות ארוכות ,נותן למייקאפ לשבת יפה מאוד אוהבת אותו ובטוחה  שארכוש אותו שוב בהמשך מה שבטוח לא בארץ בפעם האחרונה רכשתי אותו בכ250 ש"ח.
מייקאפ  של רימל MATCH PERFECTION  -מייקאפ בעל כיסוי בנוני ,מאוד נוח לעבוד איתו ,מכסה אדמומיות ,אריזה נוחה SPF 15 אני מאוד אהבתי אותו וכבר רוצה לנסות את עוד מייקאפים  של החברה.

 קונסילר שרכשתי מסטרוברי של חברת ULTRA FLESH - בגוון MUTED יש פה גוון בהיר וגוון כהה .
קונסילר בעל כיסוי גבוה אומנם צריך קצת סבלנות לטשטש אותו אך הוא נהדר .
קונסילרים ואודמים נגמרים אצלי בתדירות גבוהה ומוצרים מסוג כזה אני אוהבת לגוון .

 אחד האיילנרים  שמאוד אהבתי לאחרונה שייך לGADE איילנר  שחור  ! עמיד !  שנישאר כל היום הבעיה היחידה שלי זה המברשת שקצת קשה לי לשרטט איתה קו דק אבל בהחלט איילנר  מומלץ .
עפרון לבן של אסנס[ מהסוג שמחדדים ] לתיחום קו תחתון פחות הייתי ממליצה שכן החומר קצת עבה וזה צובע את הריסים .
אני משתמשת בו כבסיס לצלליות  שהן לא פיגמנטיות להעצים את הגוון .
עפרון שחור של MAYBELLINE מסדרת מאסטר דרמה בגוון אולטרה בלאק אמור להיות עמיד ל16 שעות .
בפועל עיפרון שחור פחם ,בשימוש בקו תחתון -העיפרון נמרח לאחר כמה שעות גם בו אני משתמשת בתור בסיס לאיפור מעושן או לתיחום עליון [ אני עושה איתו מן איילנר ומ ומטשטשת אותו ]
עפרון גבות של אסנס -האהוב עליי -עושה תעבודה ,בול בגוון שלי וכל זה ב9 ש"ח אני בגוון 04 BLONDE .



עוד מוצר שאני מאוד אוהבת לאחרונה זה הסומק של ESSENCE בגוון 40   NATRURAL  BEAUTY - אחד הסמקים שאני פשוט מכורה אליהם בתקופה האחרונה .
מן גוון וורוד עתיק יפיפה עם פיגגמנט מושלם שלא חזק מידי ולא חלש מידי .
העמידות שלו כ5 שעות וכן דורש חידוש אבל בשביל מחיר כזה הוא עושה תעבודה.
את הברונזר הזה קניתי אי שם בגרמניה מסדרת BEACH CRUISERS  בגוון 01 LIFE IS A  מן שני מוצרים במוצר אחד  גם ברונזר גם היילטר.
אני לא אהבתי את המוצר הזה מכיוון שאחרי כמה שעות הוא נראה כמו כתם.
אני משתמשת בו בעיקר לסידורים קצרים ומחכה כבר שהוא ייגמר לפתוח ברונזר חדש.
אסנס פודרה דחוסה למראה עור שזוף -פודרה מנצנצת חמודה ,מתאימה לימים האלה שנימאס מהמאט ורוצים קצת ברק עמידות של כ4/5 שעות מה שאמור שצריך לחדש לעיתים תכופות .
 
 
אחד המוצרים שככל שמייצרים אותו הוא יירכש בכל זאת מוצר אהוב שעושה תעבודה במינימום כסף.

מכירות את זה שיש לכן 20 זוגות נעליים אבל אתן תמיד חורשות על 3 בלבד ?
ככה אני עם הצלליות  האלה ,לא משנה כמה אני מגוונת אני תמיד חוזרת אליהן בסוף.
הימנית אומנם ישנה אבל עקב סיפור נוסטלגי קצת קשה לי להיפרד ממנה [וגם מהעובדה שהיא סופר יפה ואפשר ליצור איתה כל כך הרבה לוקים ] הצללית שייכת ללוריאל COLOR MINERALS בגוון 04 -חום בהיר שימרי יפיפה .
צללית קרם של ביוטייקר בגוון שמנת מספר 05 הפיגמנט שלה מהמם ! לבד פחות הייתי משתמשת איתה מכיוון שאחרי כמה שעות היא מתחילה לדהות לכן אני נעזרת בה להיות בסיס לצלליות .
צללית שגיליתי לאחרונה ואני סופר שמחה זה צללית קרם של     SHISEIDO בגוון OMBRE CREME STINE .
 ירוק סופר עמיד סופר פיגמנטי וסופר יפה וגם סופר יוקרתי .






בגזרת מוצרי שפתיים אני די משעממת הצבתי לעצמי יעד לסיים כמה שיותר מוצרי שפתיים פתוחים ככה שרובם די משעממים ואני רק מחכה שהם יגמרו כדי לפתוח חדשים שתבינו שאני עומדת על כ20 מוצרי שפתיים פתוחים וכ40 מוצרים סגורים כך שיש לי עבודה .
הלובלו תות שכולנו מכירות בחורף אני ושפתוני לחות זה סיפור אהבה.
אודם של SACARA מספר 32 -גוון וורוד קרמי ,לחותי ,לא עמיד וכן הוא מאלה שתשתו ויעברו לכוס קפה ואל הדרך ימרחו מסביב לשפתיים מסוג המוצרים שאני ממש מחכה שיגמרו .
את האודם הזה קיבלתי בעבר -שייך  לחברה לא מוכרת אבל הוא יפיפה ,וורוד מבריק ומנצנץ ,פחות לחותי וקרמי מזה של SACARA אך הוא יותר עמיד.
עוד גלוס שכבר השם שלו נמחק אם אני לא טועה שייך לחברת אנדראה וורוד יפיפה שגם הוא תכף ייגמר .
מן וורוד /סגול יפיפה אומנם הוא לא עמיד אבל נסלח לו .



עד כאן להיום אשמח לדעת מה חשבתם על הפוסט אם אהבתם ואם תרצו לראות עוד פוסטים בסגנון

תגובה 1:

  1. האייליינר של גייד הוא באמת עמיד, אבל ממש קשה להוריד אותו בסוף היום

    השבמחק