יום שבת, 19 בנובמבר 2016

לקנות או לא לקנות ? פוסט 70

יום שבת הגיע וזה היום האהוב עליי במיוחד מהרגע שהפסקתי לעבוד שבתות :}

אז שקית של המוצרים שאני מסיימת התחילה להתמלא וזה הזמן לפוסט חדש שבו אני מעדכנת מה אני אוהבת ומה לא מהמוצרים שהשתמשתי .


קרם ידיים שהתקבל כמתנה כחלק ממארז של חברת סבון - בריח פיצולי [מקווה שרשמתי טוב] ,לבנדר ווניל קרם נהדר שנספג במהירות ומשאיר את הידיים נעימות .
האריזה הקטנה הזאת [30ml ]  מעולה לנסיעות וגם יפיפייה .
הריח מאוד נעים ונספג מהר אני אהבתי .
הדאודורנט של רקסונה בסדר אם כי לדעתי למכון כושר /ימים חמים פחות יתאים אך לחורף וימים שהם שפחות חמים הוא בסדר .


על הבושם הימני כתבתי בפוסט שעבר וזה בעצם הבושם המוקטן שהתקבל במארז  שאגב מאוד נח לנסיעות .
הבושם השמאלי הזמנתי באחד מהמבצעים היומיים בסטרוברי נט .
הבושם של  vivenne westwood boudoir את הבושם הזמנתי מבלי להכיר אותו ואת החברה .
הבושם פרחוני ,עצי מאוד דומיננטי [יש כאלה שאמרו שהוא קצת דודתי ] עמיד מאוד מאלה שיריחו גם מרחוק .
בושם שלא כל אחת תתחבר אליו בגלל שהוא קצת כבד ,מאוד יתאים לעונה החורפית .
הבושם הושק בשנת 1998 .
האריזה שלו מאוד מיוחדת במיוחד הפקק הזה שמשדר יוקרה.

ולחלק שכולכן חכתם איפור -
נתחיל מהצלליות של wow  גוון אפרפר יפיפה לצערי היא נפלה ונשברה כשאר סידרתי את מגירת האיפור .
מכיוון שהיא ישנה החלטתי שכנראה זה הזמן להיפרד .
עוד צללית שבקושי הייתה בשימוש של ola  מספר 23 צללית סופר פיגמנטית ונוצצת אך ההברגה שלה נוראית וכל פעם שפותחים אותה כל החדר הופך להיות נוצץ ותחשבו איזה מעצבן זה להתארגן ליציאה להיות כמעט מוכנה ולהתלכלך אז גם עליה אני מוותרת.
אחד המוצרים שאני ממליצה עליהם זה פודרה כהה שי mycosmetics  שתסלחו לי המדבקה יצא ואני לא יודעת את המספר.
הגוון הוא חום כהה עם תת גוון אפרפר מט מהמם ועמיד מומלץ מאוד !
עוד מוצר מוצלח אם בוא "שיטת האפייה " מאוד רציתי פודרה באבקה אבל לא רציתי ללכת לקנות ישר משהו יוקרתי עד שאדע אם אני אוהבת את הסגנון הזה או לא .
לכן הלכתי על משהו לא יקר ומאוד הופתעתי האיפור נשאר עמיד פלאות למשך המון שעות ! ובמיוחד אזורים שנוטים להיות שומניים מהר אני לקחתי את מספר  של lady care 02 .
עוד מוצר מוצלח של lady care  האיילנר שלהם  שחור ובעל מברשת דקה שאפשר ליצור איתו קו דק .
ליציאות הוא החזיק מעולה לימים של שמש וזיעה פחות מומלץ .
ולמוצרים שאני מסיימת הכי הרבה -קונסילרים
בזמנו נרכשו בסטרוברי מספר  cc2 גוון בהיר שמתאים להארות פחות להסתרת פצעים /כתמים /סימני עייפות .
אריזה מאוד נוחה שצריך לסובב מלמטה ואז בעצם שולטים בחומר שיוצא אני אהבתי .
עוד קונסילר של nyx  שהתקבל בהזמנה האחרונה בגלמבוט היה  כל מיני מוצרים בדולר / 3 דולר / 5 דולר .
קיבלתי עם ההזמנה אני זוכרת שזה היה את הקונסילר הזה ,ליפסטיק של קליניק ומסכה מוקטנת .
קונסילר נחמד גם לא מתאים לטשטוש פצעים וכאלה יותר מתאים להארות .
labello -velvet rose lip care לבלו קלאסי שכל חילופי עונות הופך למאסט אצלי .




דוגמיות שקיבלתי שרכשתי מוצרים
השמאלי -סרום של גרלן היוקרתית שמתאימה לעור יבש מכילה דבש , מאוד נעים יש משהו בסרום הזה שגם המרקם שלו מרגיש יוקרתי אני מאוד אהבתי .
אמצעי- מי פנים סופר מושלמים הריח הזה של מי ורדים ,התחושה הנעימה אחרי שמנקים את הפנים איתם מושלמת .
ימני - ג'ל לעיינים של GIVENCHY  מאוד אהבתי כאחת שהתחיל להיות לה סימנים כהים עקב עייפות מצאתי אותו מאוד מרענן ונעים ועוזר קצת .

אז זהו להיום שיהיה שבוע מושלם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה