יום שישי, 10 בפברואר 2017

לקנות או לא לקנות ?פוסט 75

סופ"ש  הגיע וזה הזמן לפוסט חדש מלא בכל טוב וגם זמן לעשות קצת סדר :}
אז אני במצב טוב מבחינת מוצרים שאני צריכה לסיים ותכף מסיימת את הליפסיטק של מיי קוסמטיקס הוורוד שהופיע בבלוג [אחד לפי אחרון ] מקווה מאוד לסיים כמה שיותר בא לי גם לפתוח עוד מוצרי שפתיים וחבל לי שיש עוד כאלה פתוחים :{
בנתיים גם הבאתי כמה לחברות מהחדשים כמובן כדי לפנק אותן :}
 שמפו לשיער שעבר החלקה של ביוטיקייר  והופיע כבר בבלוג ומסכה מדהימה שרכשתי מהתאומות בסיבובת ה50 שקלים ,
מסיכה מדהימה נותנת לחות לשיער הצליחה לעבוד גם על שיער מחומצן שעובר פנים במהלך השבוע מה גם שיש לה ריח טוב והחומר מאוד סמיך אז צריך ממנה ממש קצת . מסכה שמכילה 500 מל וללא מלחים .




 שעווה יחסית חדשה שיצא לביוטיקייר  בריח קוקוס -אם המוצר הזה יש לי קצת בעיות ...
מבחינת הרעיון שלו הוא מושלם פחות להתעסק עם שעווה רגילה והמקל הזה שתמיד מלכלכך ובאיזה  שהוא שלב נשבר .
מצד שני יש עוד מה לשפר במוצר קשה להשתמש בכל החומר ויוצא שזורקים לפחות חמישית מהחומר שקשה להוציא גם עם מקל ,גם ברגע ששמים קצת חומר משאירים בצד את האריזה או בחימום ובאים להשתמש שוב לוקח כמה דקות עד שהחומר יורד שוב למטה בזמן הזה הניסיונות להשתמש במוצר כואב וקצת שורט אבל הבעיה הכי גדולה הייתה להסיר את השאריות מהעור עד כדי כך שהפסדתי יציאה בגלל זה .
ביום שישי שעבר השתמשתי במוצר אחרי שכבר רציתי לסיים ולהתקלח ניסיתי להסיר את החומר במקלחת עם מים חמים וסבון וזה לא הלך ואז ניסיתי עם ליפה מים חמים וסבון גם זה לא הלך ואז ניסיתי עם שמן שקדים כי לא היה לי שמן תינוקות רק אחרי שעה של שפשופים ועצבים זה ירד עם צמר גפן והשמן אבל אז כבר העור שלי היה אדום ולא והידיים שלי היו כמו של עובד בניין ככה שמאוג נישאר לי רושם שלילי מהמוצר.
הרצועות שעווה לעומת זאת מוצר בסיסי ומעולה שכן אני אמשיך לקנות כי בניגוד לפראם הוא הרבה יותר זול ואין הבדל .

 גם על המוצרים האלה כבר כתבתי כמו הסבון פנים של אקניל ,תרחיץ פנים טיפולי נטול שומן לטיפול בפצעונים לניקוי עמוק ולהסרת שומן עודף שכתבתי עליו פה  , מגבונים להסרת איפור שהם בשימוש קבוע שלי של אפריל וסרום  לעיניים של Givenchy מדובר בתמצית חדשנית ואפקטיבית מבית המותג במרקם קליל שנספג בשניות ועוזר מפני נפיחות ועיגולים שחורים  אני מאוד אהבתי מכיוון שהוא דיי יקר כרגע לא יוכל לרכוש אותו אבל ברגע שכן הוא יהיה שלי כי הוא מושלם .
יש לציין שאין לי קמטוטים אלה רק קצת כהויות ונפיחות בגלל חוסר שעות שינה.
הארנק הסופר מושלם שלי ,במשך שנתיים הוא החזיק אצלי ואז כבר  התחיל להיות בלוי ולדהות אז הגיע הזמן להיפרד מדובר בארנק הראשון שרכשתי של גס החברה האהובה עליי לתיקים ועכשיו גם לארנקים ,בעבר הייתי מחליפה כל שלושה חודשים כי איכשהו תמיד משהו היה נשבר בהם [הייתי רוכשת את הפושטים בשלושים -חמישים שקלים ] עכשיו אני מבינה שיש דברים שצריך להשקיע בהם בשביל לחסוך דאגות חייבת לציין שמאוד היה קשה לי להיפרד ממנו העיצוב שלו והגודל שלו מושלם מושלם ומחכה כבר לקנות חדש.



המסקרה הסופר אהובה שלי ,כן חפרתי עליה בבלוג ,כן אני יודעת את זה וכן גם אחרי כל כך הרבה פעמים שהיא נרכשה אני יכולה לומר שלא נימאס לי ממנה והיא מושלמת מבחינתי .
לעומת זאת קונסילר מאוד מאכזב של אסנס שכמו שרואים נשבר ,מדובר בקונסילר מסדרת stat natural שנרכש מזמן ולדעתי כבר לא נמכר מקווה לפחות . גם פה דיי מאכזב  שקונים מוצר שמתפרק חוץ מזה שלקח לחומר לצאת הרבה זמן מה שיכול קצת לעכב ולעצבן שממהרים מקווה שבאסנס יקחו זאת לצומת ליבם כי כן יש להם מוצרים טובים כמו המסקרה למעלה עדיף שנשלם עוד כמה שקלים ונקבל מוצר במינימום תקין ולא שנשבר אחרי יום כל השאר זה כבר בונוס.
ליפגלוס של אינטימה גלוס נחמד שקוף יתאים לימי חורף שהשפתיים יבשות ולמי שכן אוהבת את הברק בשפתיים.
עוד מוצר מאכזב זה אודם שבת של ליידי קר שהיה בשימוש רק פעמיים פשוט נוראי - מרחתי אותו לא עברו 5 שניות ואזור הפה עבר החומר למקום שלא צריך ,עבר לשיניים ברגע ששותים אבוי הפנים מתלכלכות אז במקרה הזה לא הכפת לי שאני זורקת מוצר שלם כי הוא  פשוט נורא .
סבון גוף cleo  גודל מעולה לנסיעות 400 מל ,ריח מאסק נעים ואריזה נוחה סבון בסיסי עושה תעבודה.
לנקסטר -תחליב מרגיע לאחר חשיפה לשמש ,אומנם עדיין חורף אך בימים שיש קצת שמש אני יושבת בחצר ושמה אותו אחרי קרם שנספג מהר ונותן מריא של עור בריא אהבתי וארכוש אותו בקיץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה