יום שישי, 3 בפברואר 2017

התחדשויות ינואר 2017

יום שבת הגיע וזה הזמן לפוסט :}
אז החודש הזה הקניות שלי היו מאוד מצומצמות אני חוסכת כרגע לחופשה הבאה ומתכננת לעשות שם קנייה  אז אני מנסה לסיים כמה שיותר מוצרים .
 התחדשתי בשני דאודורנטים אחד בריח אליאן אחד בריח היפנוטיק.
 הייתי צריכה לעשות קצת השלמות של מוצרים בסייסים ורכשתי את הסבון פנים של פנינה רוזנבלום לעור שמן ומעורב /
הפודרה האהובה עליי של רימל שחזרה סוף סוף למלאי .
מסכה בוץ מטהרת מועשרת במינרלים של ים המלח לעור רגיל עד שמן ושעווה כי נימאס מהקוצים האלה שיוצאים אחרי גילוח והגיע הזמן לחזור לשעווה.


אז החבילה החודשים הגיע והפעם 4 מוצרים ולמרות זאת אני סופר שמחה הביאו מוצרים שממש מתאים לי לתקופה  הזאת כמו השפתון לחות ליובש ,פילינג לשפתיים שאף פעם לא ניסיתי ,גלוס וליפסטיק בצבע בורדו אני חושבת שעדיין אחרי הרבה חודשים שאני מנויה אני אוהבת את הקונספט מחכה לראות מה יגיע בחבילה הבאה

תגובה 1:

  1. היי, איך החבילה של שפתונים, את מרוצה וכמה היא עולה? כמה בערך יוצא לך לשלם האם זה כולל משלוח?

    השבמחק