יום שבת, 20 במאי 2017

תחדשויות אפריל +מאי 2017

היוש
קלטתם שירד היום גשם ? איזה מוזר עוד שניה יוני ויורד גשם
אז אחרי שהתחלתי לחזור לעצמי סוף סוף זמן לפוסט חדש
הפוסט הזה לא הולך להיות ארוך כי כמו שאתן יודעות אני לא קונה עכשיו מוצרי איפור כי אני רוצה לסיים את המוצרים שברשותי
 

קיבלתי סט מברשות קטן וחמוד באריזת הלו קיטי מברשות שמתאימות בעיקר לצלליות שהולכות לשמש אותי לנסיעות

 אז הכנתי לעצמי את רשימה של בשמים שאני רוצה והחלטתי שבגלל היום הולדת שלי מגיע לי להתפנק ולהתחיל עם הראשון ברשימה Roberto cavalli -paradiso  או דה פרפיום אני רכשתי במשביר במבצע של החברי מועדון היה בקנייה מעל 200 שח 50 שח הנחה אז יצא לי 200 במקום 250 .
קודם כל נתחיל מזה שהאריזה שלו סופר יוקרתית וממש יפה לשידת האיפור ,מתאים לשימוש יום יומי .


 חידשתי הספקה של הצבע לשיער , לפני כחודש עשיתי אצל הספר צבע אבל לא תמיד יש לי זמן בגלל העבודה והאימונים אז אני מעדיפה בשבת לעשות את הצבע בבית.

 מי שלא יודעת היה לי יום הולדת חודש שעבר ,אחיינית שלי הנסיכה הייתה בחנות של סקארה והחליטה לפנק ולחזור עם מתנות שני לקים מספר 42  ו143
אודמים מימין לשמאל -
013 -חום ניוד סגנון קיילי מבריק וקרמי
016- קורל שימרי עדין יפיפה לאיפור מעושן
049 הצבע הכי אהוב עליי מן ורדרד טיפה סגול מן צבע של פירות יער

צללית מספר 221 ורוד מט יתאים לי בהחלט לאיפור מעודן וכבסיס .
עפרון שחור אוטמטי מספר 215



אז זהו לבנייתם כמו שאמרתי פוסט קצר \אז באיזה מוצרים אתן התחדשתן לאחרונה? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה