יום שבת, 10 ביוני 2017

לקנות או לא לקנות ? פוסט 80

היוש מה קורה?
את הפוסט אז אני מנסה לכתוב כבר שבועיים ללא הצלחה
לפני שבועיים היו לי אורחים  ,לפני שבוע הייתי בים והיום החלטתי שזהו הגיע הזמן להתפטר מכל המוצרים הריקים ולפנות מקום לחדשים .
מחכה כבר שמלא שיסתיימו מוצרים בא לי לקנות חדש כבר

 שלושה סבוני פנים נהדרים הגיעו לסיומם
שלושתם מומלצים לעור שסובל מאקנה  ועור שמן .
את oil free -careline רכשתי בארץ בפחות מ30 ש"ח -על פי החברה ,מסיר עודפי שומן ,מסייע בטיפול בהתפרצות פצעונים ,אינו גורם ליובש מזין בלחות ומרגיע את העור "
בפועל סבון פנים עדין במקרם קרמי בעל ריח נקי ,אכן לא מייבש וגרם לפצעונים  להצטמצם אבל כן צצו מידי פעם חדשים .
אני מאוד אוהבת אותו באמת מרגיש שהוא מנקה ביעילות .
את שני הסבונים השניים רכשתי מסטרוברינט -
שמן ניקוי של שיסידו -
שמן ניקוי בעל מרקם עדין ושקוף
מסיר ביעילות את האיפור אני אהבתי כרגע אין במלאי בסטרוברי אבל שווה לעקוב
את הסבון לה רוש פוזה הזמנתי בהמלצה של חברה טובה וחייבת להודות שדי הופתעתי .
הסבון פנים לעור פנים מעורב , מרקם ג'ל שקוף ,מטהר ומנקה ביעילות .
אני אהבתי אותו כי במהלך השימוש איתו לא היו לי הפרשות שומניות מה שידוע בחודשי הקיץ.

 מסכה ללא מלחים של natural formula  -מסכה בסיסית ללא מלחים ,ריח נעים כן נותנת ברק למי שיש שיעבר יבש מאוד פחות תתאים .
אני מאוד אוהבת לקחת אותה למכון /נסיעות שלא בא לי לקחת מסכה יקרה מחשש שתישפך במזוודה [אחרי שכבר קרה לי מספא פעמים ]

קרם גוף של סאקארה מן ריח של קמומיל אבל גם פרי הדרים  מאוד נעים ומעורר ,.
האריזה הזאת מספיקה להמון זמן מכיוון שהחומר די עשיר וסמיך אז צריך לשים ממנו ממש טיפה כדי שהתייבש מהר מראש אומרת לא לשים כמות גדולה כי ייקח שעות להפסיג את החומר בעור .


קרם פנים נהדר של לנקסטר -  קרם פנים בעל מרקם קליל שנספג מהר ,לא כבד ומתאים לפני איפור איפור [ ליום קרם פנים מעל מקדם הגנה וללילה את זה ] הוא לא מפוץ לחות אז מי שסובלת מעור יבש לא יתאים לה לדעתי.
וסרום  לעיניים של Givenchy מדובר בתמצית חדשנית ואפקטיבית מבית המותג במרקם קליל שנספג בשניות ועוזר מפני נפיחות ועיגולים שחורים  אני מאוד אהבתי מכיוון שהוא דיי יקר כרגע לא יוכל לרכוש אותו אבל ברגע שכן הוא יהיה שלי כי הוא מושלם .

 רצועות שעווה של ביוטיקייר מעולות  ועולות גרושים לייתר דיוק 2.8 ש"ח אני משתמשת בהם בייחד עם השעווה הצהובה של פנינה רוזנבלום שהיא האהובה עליי.

 ספריי שקיבלתי כחלק ממארז ליום הולדת בריח וניל פאצ'ולי  לא הבנתי אם הוא לגוף או לבית בסופי של דבר הוא שימש לחדר אני שמה אותו על פרחים יבשים שזה משאיר ריח נעים בחדר אומנם לא להרבה זמן .
את אותו דבר יש גם ללין שמגיע כחלק ממארז לשים על תליון לרכב .

 שני אודמים שסוף סוף סיימתי קולולו כחלק מהמוצרים שהצבתי לעצמי לסיים אי שם בינואר
שניהם לא עמידים .
ביוטיקייר  98  וורוד בובתי משתלב יפה עם איפור מעושן
sacara 32 צבע הפירות יער האהוב עליי ,גוון קייצי וכיפי

איפור -
סאן קלאס של אסנס -מן מוצר שמשלב גם סומק ,גם ברונזר וכם היילטר  באיזה שהוא שלב המוצא התחיל להישבר וכל החומר התערבב אז השתמשתי בו בתור סומק .
מוצר נחמד לא משהו שארכוש יותר לדעתי יש מוצרים טובים יותר .
המיקאפ  האגדי של רבלון -מושלם מושלם מושלם
נותן מראה אחיד ,כיסוי בינוני ולא מסכתי אני סופר אהבתי ובטוחה שארכוש אותו שוב ברגע שאסיים את המיקאפים  שיש לי.
מסקרה של פופה -אני פחות אהבתי רק מאריכה ומפרידה פחות מעבה ונותנת מראה דרמטי כמו שאני אוהבת תתאים למי שגם כבר התברכה בריסים.
סוף סוף סיימתי לק :}
אומנם זה מייבש אבל עדיין הישג בא לי לקנות מכונת ג'ל אבל מבאס אותי להעיף את כל ה60 לקים שיש לי
אז אני מנסה לסיים כמה שיותר בטח עד שאסיים את כולם או שחצי התייבשו או שיוציאו משהו חדש במקום הג'ל .


עד כאן להיופ שיהיה המשך יום קסופ :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה