יום שישי, 2 בפברואר 2018

לקנות או לא לקנות? פברואר 2018

היוש
התחיל לו חודש חדש איזה כיף וזה הזמן לפוסט על המוצרים שסיימתי במהלך החודש .
הפעם כמות המוצרים לא ענקית בגלל שמתוך חודש שלם רק שלושה שבועות הייתי הארץ שבוע הייתי באיטליה והיה מדהים .
מבחינת בשמים סיימתי 2 בשמים ודוגמית אחת -
silver secret לגברים של ביוטיקייר מאוד מזכיר את הסילבר הרגיל של  הגברים ,אני אוהבת לשים אותו בייחד עם עוד בושם פרחוני /ספריי גוף של ויקטוריה והריח שמתקבל מיוחד מאוד .
dkny be delicious fresh blossom juiced  בושם פרחוני מדהים ,ריח צעיר וקייצי שמאוד אהבתי ארכוש בעתיד שוב ריחות נוספים של בשמים מהסדרה.
דוגמית של hermes jour d'hermes ריח פרחוני  , בוגר  ,דומיננטי ,ריח שמשדר יוקרה אהבתי אותו והוא ברשימה של הבשמים שאני רוצה .

                   
    מי פה של ליסטרין לשיניים לבנות יותר -סופר אהבתי , משאיר את התחושה של הרענון בפה אכן הרגשתי שינוי בגוון השן לא ברמה שהשיניים לבנות כמו בפרסומות אך הגוון נהפך לקצת לבן יותר .
על המדבקות לאף של ביוטיקייר רשמתי מלא בעבר מאוד אוהבת.
מסיר לק ללא אצטון של אפריל- פחות אהבתי ,לא מתמודד טוב עם לקים עם גליטרים וצריך לעבור מספר פעמים .
מגבונים להסרת איפור של careline הם בסדר מאוד נוחים לנסיעות אך חובה לעבור אחרי זה עם מסיר איפור נוסף.

 דאודורנט של סבון בריח וניל פטצ'ולי -הריח נעים מאוד ,האיכות מאכזבת לא מתאים למי שמתאמץ ,עושה פעילות גופנית כבר לאחר זמן קצר התחלתי להזיע מה שהציל אותי שתמיד יש לי בושם בתיק אבל התחושה לא נעימה.
נר של ביוטיקייר בריח כרמל -הריח נעים מאוד אבל רק שמתקרבים מריחים את הריח באמת .
לצורך דוגמה אם מדליקים אותו בחדר ולא מתקרבים חוץ מהאפקט של הנר לא מרגישים את הריח לדעתי אם בחברה יפתחו את המוצר יותר גם אם המחיר יהיה יקר יותר זה יהיה שווה .
מאוד שמחתי לגלות שביוטיקייר הוציאו נרות לפי דעתי אם יפתחו יותר המוצר יכול לעוף לפחות אני יודעת שאם הריח היה יותר חזק הייתי קונה בכמויות .
שימר של איל מקיאז' בגוון מייפל מסדרה מאוד ישנה , מדובר בשימר בגוון חום מנצנץ.
ברגע שמתחילים לטשטש אותו השימר נעלם לכם השתמשתי בו בתור חימום לפנים ומאוד אהבתי אותו .
סומק שחרשתי עליו הרבה זמן זה של essence מסדרת love&sound  מדובר על סומק אומברה שיש בו מספר גוונים של ורוד -סגול מאוד עדין ויפה.
 שמפו של פנטן לצבע מלא חיים  -שמפו שאמור להתאים לשיער צבוע או עם גוונים.
לא יודעתם מי חשבו אחרות /אחרים שהתנסו במוצר רק אני יודעת שמהרגע שאני  השתמשתי בו רק חיכיתי שהוא ייגמר .
השיער שלי כבר יום למחרת היה שומני ונראה כאילו לא חפפתי מספר ימים מה שלא אופייני לי בכלל יש לציין שמוצרי שיער כמו מרכך /מסכה אני שמה רק בקצוות של השיער כנ"ל לגבי שמנים ומוצרים אחרים לשיער.
גם את השמן מרוקאי של ביוטיקייר פחות אהבתי ,הוא מאוד כבד על השיער ופחות אהבתי .
 שני מוצרי טיפוח לפנים שאני מאוד אוהבת לאחרונה זה פילינג גרגרים עדין שלcareline  מאוד עדין ונעים .
מי פנים של קליניק לעור שמן אני מאוד אוהבת את תחושת הניקיון שהוא משאיר בפנים .
אז אלו המוצרים שאני סיימתי במהלך חודש ינואר אילו מוצרים אתם סיימתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה